Mikołaj Marciniak 0 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji Subiekt mi się dziś wykrzaczył. Przy próbie importu zamówień z Baselinkera, Subsync pokazał, że towary są zablokowane. Chwilę później pojawił się problem z RPC. Teraz w ogóle nie widzi subiekta. Stwierdziłem, że to być może problem z tym, że mam wersję 1.60 a jest już wersja 1.62 - niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę". Przeszukałem inne tematy - nikt z tego co widzę nie miał podobnego problemu. Jakieś sugestie? Link to postu
Paweł Szczygieł 36 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji Pierwszą czynnością którą bym zrobił to odinstalowanie i zainstalowanie pełnej wersji systemu GT. Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 29 Maja 2020 Udostępnij Napisano 29 Maja 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji Różnego rodzaju blokady na obiektach bazy danych mogą być naprawione zwykłym restartem serwera SQL Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 29 Maja 2020 Udostępnij Napisano 29 Maja 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji 13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał: Subiekt mi się dziś wykrzaczył. Przy próbie importu zamówień z Baselinkera, Subsync pokazał, że towary są zablokowane. Chwilę później pojawił się problem z RPC. Teraz w ogóle nie widzi subiekta. Proszę zamieszczać pełne komunikaty błędów. 13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał: Stwierdziłem, że to być może problem z tym, że mam wersję 1.60 a jest już wersja 1.62 - Kompletnie błędny kierunek. 13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał: niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę". Zgodnie z komunikatem - trwała instalacja innego programu w systemie operacyjnym lub system jest uszkodzony. 13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał: Przeszukałem inne tematy - nikt z tego co widzę nie miał podobnego problemu. Jakieś sugestie? Jak wyżej - proszę zamieszczać pełne komunikaty błędów - oraz polecam nie podejmować działań na własną rękę, które mogą pogorszyć sytuację (wygenerować kolejne problemy). -- 11 godzin temu, Paweł Szczygieł napisał: Pierwszą czynnością którą bym zrobił to odinstalowanie i zainstalowanie pełnej wersji systemu GT. 13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał: niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę". Proszę spróbować ponowić próbę po ponownym uruchomieniu komputera. Link to postu
Mikołaj Marciniak 0 Napisano 29 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji 2 godziny temu, maniootek • napisał: Różnego rodzaju blokady na obiektach bazy danych mogą być naprawione zwykłym restartem serwera SQL Wyłączyłem SQL i udało się zainstalować aktualizację :) Firma, która dostarcza nam integrację powiedziała, że problem leży po stronie aktualizacji Windowsa i problemu, którego Insert nie może naprawić. Dostarczyli łatkę, zainstalowała się - integrator nawiązał połączenie z SGT. A towarem zablokowanym okazała się dostawa... Co za banał. Wszystko działa. Dzięki za podpowiedź maniootek ;) I firmie Integratory za sprawne rozwiązanie. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 w Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał: Wyłączyłem SQL i udało się zainstalować aktualizację Firma, która dostarcza nam integrację powiedziała, że problem leży po stronie aktualizacji Windowsa i problemu, którego Insert nie może naprawić. Jaki to dokładnie problem, wypadałoby się podzielić informacjami z innymi użytkownikami forum ? Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał: Dostarczyli łatkę, zainstalowała się - integrator nawiązał połączenie z SGT. Nie napisał Pan, że jest problem z nawiązaniem połączenia z Subiektem, zapewne chodziło o uruchomienie Sfery, która rzeczywiście mogła zostać uszkodzona przez aktualizacje systemu operacyjnego, naprawić można poprzez "łatkę" lub ponowną instalację programów Insertu (o ile posiada się sprawny system operacyjny). Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał: A towarem zablokowanym okazała się dostawa... Co za banał. Nie rozumiem - proszę o rozwinięcie. Link to postu
Polecane posty