Skocz do zawartości

Subiekt się wykrzaczył - Towary "zablokowane" - nie chcę zainstalować aktualizacji

Polecane posty

Subiekt mi się dziś wykrzaczył. Przy próbie importu zamówień z Baselinkera, Subsync pokazał, że towary są zablokowane. Chwilę później pojawił się problem z RPC. Teraz w ogóle nie widzi subiekta.

Stwierdziłem, że to być może problem z tym, że mam wersję 1.60 a jest już wersja 1.62 -  niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę".

Przeszukałem inne tematy - nikt z tego co widzę nie miał podobnego problemu.

Jakieś sugestie?

Link to postu
13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał:

Subiekt mi się dziś wykrzaczył. Przy próbie importu zamówień z Baselinkera, Subsync pokazał, że towary są zablokowane. Chwilę później pojawił się problem z RPC. Teraz w ogóle nie widzi subiekta.

Proszę zamieszczać pełne komunikaty błędów.

 

13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał:

Stwierdziłem, że to być może problem z tym, że mam wersję 1.60 a jest już wersja 1.62 -

Kompletnie błędny kierunek.

 

13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał:

niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę".

Zgodnie z komunikatem - trwała instalacja innego programu w systemie operacyjnym lub system jest uszkodzony.

 

13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał:

Przeszukałem inne tematy - nikt z tego co widzę nie miał podobnego problemu.

Jakieś sugestie?

Jak wyżej - proszę zamieszczać pełne komunikaty błędów - oraz polecam nie podejmować działań na własną rękę, które mogą pogorszyć sytuację (wygenerować kolejne problemy).

 

--

11 godzin temu, Paweł Szczygieł napisał:

Pierwszą czynnością którą bym zrobił to odinstalowanie i zainstalowanie pełnej wersji systemu GT.

 

13 godzin temu, Mikołaj Marciniak napisał:

niestety przy próbie aktualizacji wyświetla się "Inna instalacja nie została ukończona. Spróbuj za minutę".

Proszę spróbować ponowić próbę po ponownym uruchomieniu komputera.

Link to postu
2 godziny temu, maniootek • napisał:

Różnego rodzaju blokady na obiektach bazy danych mogą być naprawione zwykłym restartem serwera SQL

Wyłączyłem SQL i udało się zainstalować aktualizację :) 

Firma, która dostarcza nam integrację powiedziała, że problem leży po stronie aktualizacji Windowsa i problemu, którego Insert nie może naprawić.

Dostarczyli łatkę, zainstalowała się - integrator nawiązał połączenie z SGT.

A towarem zablokowanym okazała się dostawa... Co za banał.

Wszystko działa. Dzięki za podpowiedź maniootek ;)

I firmie Integratory za sprawne rozwiązanie.

Link to postu
Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał:

Wyłączyłem SQL i udało się zainstalować aktualizację :)

Firma, która dostarcza nam integrację powiedziała, że problem leży po stronie aktualizacji Windowsa i problemu, którego Insert nie może naprawić.

Jaki to dokładnie problem, wypadałoby się podzielić informacjami z innymi użytkownikami forum ?

 

Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał:

Dostarczyli łatkę, zainstalowała się - integrator nawiązał połączenie z SGT.

Nie napisał Pan, że jest problem z nawiązaniem połączenia z Subiektem, zapewne chodziło o uruchomienie Sfery, która rzeczywiście mogła zostać uszkodzona przez aktualizacje systemu operacyjnego, naprawić można poprzez "łatkę" lub ponowną instalację programów Insertu (o ile posiada się sprawny system operacyjny).

 

Dnia 29.05.2020 o 10:31, Mikołaj Marciniak napisał:

A towarem zablokowanym okazała się dostawa... Co za banał.

Nie rozumiem - proszę o rozwinięcie.  

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...