Barbara Kornatowska 0 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 w Składniki wyngarodzenia na liście płac Witam Wygenerowałem listę płac za bieżący miesiąc. Pierwsza lista w systemie. W danych wdrożeniowych mam uzupełnione wszystkie składniki. Pracownik w miesiącu bieżącym przebywał na urlopie 2 dni, na zasiłku chorobowym 14 dni. Żadnego z tych składników nie mam wyszczególnionych jak wchodzę w szczegóły wypłaty. Jest tylko wynagrodzenie zasadnicze. Jakie ustawienia zmienić żebym widział ile program policzył za urlop i na zasiłek ? Pozdrawiam. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 163 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 w Składniki wyngarodzenia na liście płac Czy została uzupełniona ewidencja czasu pracy ? Link to postu
Barbara Kornatowska 0 Napisano 4 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 w Składniki wyngarodzenia na liście płac Tak, łącznie z absencjami. Link to postu
Polecane posty