Skocz do zawartości

Problem z pobieraniem poczty w gestorze

Polecane posty

Witam.

Którą wersję nexo Pan posiada?
Na jakim serwerze pocztowym znajduje się to konto?
Czy korzysta Pan z niestandardowego mapowania folderów?
Proszę o przesłanie logów diagnostycznych na e-mail maciej.kolodziejski@insert.com.pl (tworzenie logów można skonfigurować w: Parametry klienta poczty -> Konfiguracja logów).

Jeszcze jedna kwestia - czy to konto działa poprawnie w innym programie pocztowym?

Edytowane przez Maciej Kołodziejski
Link to postu

Problem rozwiązany, może istniał łatwiejszy sposób ale działa.

  1. Skasowałem konto które nie pobierało wiadomości w gestorze.
  2. Zalogowałem się na serwerze poczty i tam pousuwałem zbędne foldery
  3. Założyłem w Gestorze na nowo konto pocztowe z tym samym adresem
  4. Zsynchronizowałem konto z serwerem
  5. Wiadomości pobrały się i od tej pory jest OK.
Edytowane przez Grzegorz Sitarz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...