Skocz do zawartości

Problem z polem "Opiekun" w zleceniu serwisowym

Polecane posty

Sytuacja wygląda tak- jest jeden komputer przeznaczony do przyjęć sprzętu. Obsługują go cztery osoby- zależnie kto aktualnie jest wolny na serwisie. Bardzo często zdarza się że jedna osoba zostawi Gestora zalogowanego, a pozostałe działają na jej koncie nie zmieniając pola "Opiekun" przy przyjmowaniu sprzętu. Normalnie zostawiliśmy program na ekranie logowania, po wybraniu opcji "zmień użytkownika, ale od jakiegoś czasu Gestor coraz częściej zabiera w takim przypadku dodatkowe licencje- trzeba restartować cały program lub czasami komputer aby zwolnić licencje. Czy mają Państwo jakiś pomysł jak w takiej sytuacji usprawnić pracę z Gestorem?

Link to postu
Wybranie opcji "zmień użytkownika" w programach linii nexo nie wylogowuje poprzedniego użytkownika - jest on cały czas zalogowany do czasu jego zmiany na innego lub zamknięcia aplikacji.
Co do Pana pracy to może niech każdy pracownik będzie miał swój scenariusz obsługi (będzie go wybierał podczas dodawania zlecenia serwisowego, chociaż w sumie opiekuna też może wybrać), w którym będzie na pierwszym etapie ustawiony odpowiedni pracownik, zajmujący się dodawanym zleceniem serwisowym.
Link to postu

Obawiam się że to tylko sprawi że będą zapominali zmienić scenariusz obsługi. O tego opiekuna byli upominani wielokrotnie, a i tak notorycznie o tym zapominają. Czy jest może jakaś opcja aby opiekun nie wybierał się automatycznie? Przynajmniej wtedy łatwiej było by ustalić że ktoś się zapomniał.

 

EDIT: Co do licencji- rozumiem że użytkownik pozostaje zalogowany. Ale gdy próbujemy się zalogować Gestor twierdzi że nie mamy wolnych licencji zamiast zwolnić tą już używaną na tym stanowisku. Dopiero wyłączenie programu zwolni licencję, ale to mocno wydłuża czas przyjmowania sprzętu bo program chwilę się jednak uruchamia.

Edytowane przez Grzegorz Woś
Link to postu

Dla pola opiekun nie ma możliwości zmiany domyślnego ustawienia na (brak). Natomiast dla scenariusza obsługi klienta można to zrobić (ustawienie w parametrach zleceń serwisowych), a bez wybranego scenariusza, nie można zapisać zlecenia serwisowego.

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...