Aleksander Mynarek 57 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Informujemy, że w dniu 29 czerwca 2020 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Nowy widok w sprzedaży: Dokumenty nieopłacone - z możliwością wysyłania przypomnień email o nieopłaconych dokumentach, Aktualizacja słownika PKWiU do wersji 2015, Konwerter PKWiU 2008 na 2015, Możliwość edycji treści wiadomości email podczas wysyłania, Rozszerzenie filtru daty o nowe wartości: "poprzedni miesiąc" oraz "poprzedni i bieżący miesiąc", Filtr "Data wystawienia" w zestawieniu płatności nierozliczonych, Poprawa znanych błędów i problemów. 2 Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 29 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Wersja została opublikowana Link to postu
Alicja Szymańska 0 Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 dzień dobry, mam problem z naniesieniem zapłat do tyłu. Tylko można wybrać dzisiejszy dzień??? Coś źle robię? Pozdrawiam Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 1 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry 25 minut temu, Alicja Szymańska napisał: mam problem z naniesieniem zapłat do tyłu. Tylko można wybrać dzisiejszy dzień??? Coś źle robię? Czy używa Pani przeglądarki FireFox i wprowadza płatności z poziomu listy dokumentów? Jeśli tak, to potwierdzamy występowanie problemu. Na teraz można albo użyć innej przeglądarki, albo wprowadzać płatności z formatki dokumentu, za pomocą dialogu "Pokaż płatności" Link to postu
Jan Kania 0 Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry, po aktualizacji program przy wysyłce kilku faktur w jednej wiadomości automatycznie kompresuje/pakuje faktury w jeden plik, mimo iż opcja "Kompresuj" jest odhaczona - czy można to gdzieś wyłączyć? Nie dla wszystkich klientów jest to ułatwienie chcieliby otrzymywać faktury tak jak to było dotychczas - osobne pliki w formacie PDF. Pozdrawiam Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry 18 godzin temu, Jan Kania napisał: po aktualizacji program przy wysyłce kilku faktur w jednej wiadomości automatycznie kompresuje/pakuje faktury w jeden plik, mimo iż opcja "Kompresuj" jest odhaczona - czy można to gdzieś wyłączyć? Nie dla wszystkich klientów jest to ułatwienie chcieliby otrzymywać faktury tak jak to było dotychczas - osobne pliki w formacie PDF Potwierdzamy występowanie w/w problemu. Poprawki opublikujemy w przyszłym tygodniu. Link to postu
Ośrodek Badań Biomedycznych 0 Napisano 29 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 Jak pobrać fakturę za subiekt123? Pojawił się komunikat,że faktura do pobrania po zaksięgowaniu wpłaty. Nie wiem gdzie ją znaleźć Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 30 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2020 w Aktualizacja 2020.06 6 godzin temu, Ośrodek Badań Biomedycznych napisał: Jak pobrać fakturę za subiekt123? Dzień dobry 1. Proszę zalogować się do serwisu moje konto https://mojekonto.insert.com.pl/ 2. Na liście firm wybrać "Zarządzaj firmą" 3. I następnie wybrać zakładkę Historia transakcji, będzie tam dostępny PDF do pobrania Link to postu
Anna Warlich 0 Napisano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry, nie mogę wystawić faktur w subiekt123 - w "zawartość" przy wybraniu nowa faktura jest pusto i nic nie można tam zrobić. Używam przeglądarki safari na MacBook Air. Proszę o pomoc. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 12 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2020 w Aktualizacja 2020.06 5 godzin temu, Anna Warlich napisał: Dzień dobry, nie mogę wystawić faktur w subiekt123 - w "zawartość" przy wybraniu nowa faktura jest pusto i nic nie można tam zrobić. Używam przeglądarki safari na MacBook Air. Proszę o pomoc. Dzień dobry 1. Proszę upewnić się, że sekcja Zawartość jest rozwinięta, w tym celu należy kliknąć strzałeczkę po prawej stronie 2. Jeśli sekcja jest rozwinięta to nową pozycję dodaje się poprzez rozpoczęcie wpisywania nazwy produktu w zaznaczonym miejscu i po dodaniu go do dokumentu 3. Jeśli sekcja jest rozwinięta, a powyższe pole niewidoczne - proszę spróbować przeładować stronę za pomocą klawisza F5 4. Jeśli problem nadal występuje - proszę o przekazanie zrzutów ekranu prezentujących problem, oraz zrzutów z konsoli deweloperskiej (opis jak aktywować - https://balsamiq.com/support/faqs/browserconsole/#apple-safari) . Potrzebna będzie także informacja o wersji przeglądarki Safari. Zrzuty mogą być przekazane do mnie w wiadomości prywatnej. Link to postu
yestersen warsaw 0 Napisano 1 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry, mam pewien kłopot. Potrzebuję skonfigurować moduł fiskalizacji w środowisku iOS (MacBook Air). Drukarka fiskalna Posnet Trio. Po pobraniu serwera urządzeń zewnętrznych nie odpala się aplikacja administracyjna SUZ --> "Nie można otworzyć aplikacji „SerwerUZ.exe”; system macOS nie obsługuje aplikacji Microsoft Windows". Czy można to jakoś obejść? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Krzysztof Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 2 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 w Aktualizacja 2020.06 Dzień dobry 8 godzin temu, yestersen warsaw napisał: mam pewien kłopot. Potrzebuję skonfigurować moduł fiskalizacji w środowisku iOS (MacBook Air). Drukarka fiskalna Posnet Trio. Po pobraniu serwera urządzeń zewnętrznych nie odpala się aplikacja administracyjna SUZ --> "Nie można otworzyć aplikacji „SerwerUZ.exe”; system macOS nie obsługuje aplikacji Microsoft Windows". Czy można to jakoś obejść? Proszę o pomoc. Serwer Urządzeń Zewnętrznych jest aplikacją Windowsową i tylko w środowisku Windows może być uruchomiony. Nie ma możliwości odpalenia jej w systemie MacOS. 1 Link to postu
Polecane posty