Marcin Niepodam 1 Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 w Fiskalizacja i blokowanie drukowania przez użytkownika Witam Mamy co jakiś czas taki dziwny kłopot. Otóż mamy Nexo Pro obecnie w v 31, choć działo się to też na niższych wersjach. 5 stanowisk. Jeden z userów wystawił PA i fiskalizuje paragon na drukarce Emar Tempo 3. Niestety coś idzie nie tak i mamy komunikat o blokadzie. Nikt iny nie może teraz zafiskalizować PA. Oto 3 komunikaty Wyłączyliśmy Nexo na komputerze tego użytkownika - bez zmian. Zresetowaliśmy komputer tego użytkownika - bez zmian. Zresetowaliśmy komputer kasowy i drukarkę fiskalną - bez zmian. Zresetowaliśmy serwer - bez zmian. Dlaczego nadal nie możemy fiskalizować ? Jak możemy "rozłączyć" lub anulować tę operację z poziomy Nexo ? Dziękuję za pomoc. Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 w Fiskalizacja i blokowanie drukowania przez użytkownika Komunikat oznacza, że na tej drukarce wcześniejsza fiskalizacja paragonu zakończyła się awaryjnie, np. Subiekt lub komputer został zamknięty w czasie drukowania paragonu. W takiej sytuacji można wykonać restart komputera, na którym jest SUZ. Można także zrestartować samą usługę SUZ. W najbliższym czasie (w ciągu 1-2 tygodni) opublikujemy SUZ 16.9, w którym tego typu sytuacje zostaną obsłużone automatycznie. Link to postu
Marcin Niepodam 1 Napisano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 w Fiskalizacja i blokowanie drukowania przez użytkownika (edytowane) 31 minut temu, Mariusz N. napisał: Komunikat oznacza, że na tej drukarce wcześniejsza fiskalizacja paragonu zakończyła się awaryjnie, np. Subiekt lub komputer został zamknięty w czasie drukowania paragonu. W takiej sytuacji można wykonać restart komputera, na którym jest SUZ. Można także zrestartować samą usługę SUZ. W najbliższym czasie (w ciągu 1-2 tygodni) opublikujemy SUZ 16.9, w którym tego typu sytuacje zostaną obsłużone automatycznie. SUZ jest na komputerze gdzie jest serwer a sam serwer też miał reset. Nie pomogło. Jednak zresetowałem w Usługach "Insert serwer urządzeń zewnętrznych" i potem SUZ. To pomogło. PA wychodzą poprawnie. Dziękuję za pomoc Edytowane 3 Lipca 2020 przez Marcin Niepodam edycja Link to postu
Polecane posty