Paweł Modliszewski 2 Napisano 9 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2020 w Brak możliwości usunięcia paczki Witam, Pojawił się problem z utworzoną już paczką, której w żaden sposób nie mogę edytować. Cały czas wyskakuje mi błąd "Problem z usunięciem- nieprawidłowy adres". Przy jakiejkolwiek zmianie adresu paczki bądź kuriera nie da się zapisać paczki. Problem pojawił się ponieważ utworzyłem paczkę z nadaniem na paczkomat ale ta forma wysyłki nie była skonfigurowana. Po konfiguracji wywala przy niej błąd. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 10 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 w Brak możliwości usunięcia paczki Jaki jest adres dostawy w tej paczce? Cytuj Link to postu
Paweł Modliszewski 2 Napisano 10 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2020 w Brak możliwości usunięcia paczki (edytowane) Adres wysyłki widnieje jako adres dokumentowy (prywatny właściciela). Po zmianie adresu na paczkomat i wpisaniu danych (sello zaciąga automatycznie) nie da się zapisać takiej paczki. Edytowane 10 Lipca 2020 przez Paweł Modliszewski Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2020 w Brak możliwości usunięcia paczki Proszę spróbować poprawić ten adres najpierw w transakcji - o ile tam jest rozjazd. Cytuj Link to postu
Paweł Modliszewski 2 Napisano 13 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2020 w Brak możliwości usunięcia paczki Poszło. Wcześniej próbowałem zmienić adres w transakcji i nie byłem wstanie tego zrobić ponieważ status transakcji był 'w realizacji'. Po zmianie na 'nowa' przeszedłem do edycji adresu. Dziękuję za pomoc. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.