Dominik Lipka 1 Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej W nowej wersji Gestora nexo dodana została funkcjonalność wyboru skrzynki mailowej - nie mogę doszukać się gdzie. W przypadku wysyłania powiadomienia i tak wskakuje skrzynka, która jest jako pierwsza w kolejności w zakładce Poczta i nie mam żadnej możliwości zmiany tego dla poszczególnych wiadomości - czy jest szansa żeby wybór skrzynki mailowej dotyczył wysyłanych powiadomień ? Jedyne miejsce w którym mam te możliwość to zaznaczenie opcji wysłania wydruku na e-mail - tam rzeczywiście jest opcja wyboru skrzynki i wzoru wiadomości Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej Jakie powiadomienia ma Pan na myśli? W nowej wersji Gestora jest możliwość odpowiedzi na wiadomość, odpowiedzi wszystkim lub przekazania wiadomości z innego konta niż pierwotnie pochodzi wybrana wiadomość. Dobrze obrazuje to poniższy screen. Następnie wybieramy konto z którego chcemy odpowiedzieć. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/6296,gestor-nexo-jak-odpowiedziec-na-wiadomosc-e-mail-wykorzystujac-inne-konto-pocztowe.html Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 14 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej Czy to znaczy że ta nowa funkcjonalność sprowadza się do tego ? ooops ... bardziej jest ona potrzebna w przypadku wysyłania powiadomień np. do klienta lub opiekuna z poziomu w tym wypadku zlecenia serwisowego. Tam podpowiada się pierwsze konto z "drzewka" kont pocztowych i nie mam możliwości żadnego wpływu na to. Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej Wybierane jest podstawowe konto użytkownika. Może je Pan edytować w Konfiguracja--->Użytkownicy Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 14 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej Panie Igorze, niestety jeśli jeden użytkownik raz odpowiada jako @Serwis a raz np. składa ofertę z @Oferta to niestety nie rozwiązuje u nas tego problemu . Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 15 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 w Wybór skrzynki maliowej Rozumiem. Wiadomość kreowana z tego miejsca zawsze powstaje w kontekście podstawowego konta użytkownika. Może Pan używać szablonów wiadomości. Jeden do serwisu, drugi do ofert i w każdym z nich w polu Odpowiedz do, dopisać odpowiednie adresy e-mail: @Serwis, @Oferta - wtedy odpowiedzi na te wiadomości będą kierowane na odpowiednie adresy. Link to postu
Polecane posty