Bartek Z Blingart 2 Napisano 15 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 w Problem z pobieraniem zdjęć do Sello (edytowane) Witam. W czasie dodawania produktów do Sello z Subiekta pojawił się błąd i nie chce dodawać produktów zawierających zdjęcia. Występuje ogólnie jakiś problem z dodawaniem zdjęć, ale tylko niektórych. Próbowałem konwertować zdjęcia ze zmianami parametrów ale to nic nie pomaga. W czym jest problem? W załączeniu zdjęcie, które mogę dodać do Subiekta i zaimportować do Sello oraz zdjęcie, które nie chce się zaimportować. Problem jest również z bezpośrednim dodaniem tego zdjęcia do Sello. Po obserwacjach zwróciłem uwagę, że problem dotyczy tylko nowych zdjęć, które nie były wcześniej dodane do Sello. Stare zdjęcia bez problemu można załadować do oferty. Przy importowaniu z Subiekta pojawił się taki błąd: Wystąpił błąd przy dodawaniu towaru do Sello: Synchronizowanie towaru Sello: Aktualizacja towaru: Pobieranie zdjęć do Sello: Błąd składniowy w poleceniu. (0x80040F34) Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi jak rozwiązać ten problem i czym jest on spowodowany. Edytowane 15 Lipca 2020 przez Bartek Z Blingart Nowa uwaga Cytuj Link to postu
Bartek Z Blingart 2 Napisano 15 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2020 w Problem z pobieraniem zdjęć do Sello Kolejny błąd. Tym razem przy pobieraniu zdjęć z oferty na allegro: Aktualizacja istniejącej oferty "Bransoletka skórzana damska brązowa szeroka" z konta blingart_pl na Allegro.pl: Zdjęcia zawarte w opisie są niepoprawne. Invalid value: unknownHTTP Status: Unprocessable Entity (422) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 16 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 w Problem z pobieraniem zdjęć do Sello Proszę na stronie startowej odświeżyć WAŻNE INFORMACJE i sprawdzić czy nie ma tam czegoś dotyczącego problemów z bazą danych. Cytuj Link to postu
Bartek Z Blingart 2 Napisano 16 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 w Problem z pobieraniem zdjęć do Sello 1 godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Proszę na stronie startowej odświeżyć WAŻNE INFORMACJE i sprawdzić czy nie ma tam czegoś dotyczącego problemów z bazą danych. Niestety nie ma tam żadnej informacji o bazie. Ostatnia informacja dotyczy aktualizacji Sello, która została wykonana. Zastanawiam się czy baza nie jest już przepełniona, jednak korzystam z serwera VPS i tam jest licencja Windows Server, więc chyba w tym wypadku nie ma limitu co do wielkości bazy. Mam rację? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 767 Napisano 16 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 w Problem z pobieraniem zdjęć do Sello Jeśli baza Sello nie jest na serwer Express to nie powinno być limitów. Raczej coś nie tak jest z bazą. Można ją sprawdzić uruchamiając polecenie SQL DBCC CHECKDB(nazwa_bazy) w programie serwisowym bądź w SQL Server Management Studio. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.