Skocz do zawartości

Sello 1.35.1

Polecane posty

Sello pracuje sieciowo. Aplikacja została błędnie przez nadgorliwego pracownika zaktualizowana na stanowisku roboczym. Po tym fakcie zaktualizowałem Sello na serwerze. Baza została skonwertowana do nowszej wersji. Program działa na serwerze. Na stanowisku roboczym po próbie połączenia się z bazą danych wyskakuje błąd jak na załączonym zrzucie ekranu.

Co i jak robić by przywrócić działanie aplikacji na stanowisku klienckim?

 

sello-aktualizacja.jpg

Link to postu

Odinstalowałem nową wersję i zainstalowałem stara po czym zaktualizowałem do nowej na stanowisku klienckim.  Doczytałem tu by odinstalować nową wersję na serwerze i zainstalować starą wersję Sello. Tylko co z obecną kopią bazy która jest przekonwertowana do nowej wersji?

Co masz na myśli pisząc "Przeinstalować próbowaliście? " Co i gdzie przeinstalować.

Edytowane przez Kamil Mazur
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...