Kamil Mazur 0 Napisano 23 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Sello pracuje sieciowo. Aplikacja została błędnie przez nadgorliwego pracownika zaktualizowana na stanowisku roboczym. Po tym fakcie zaktualizowałem Sello na serwerze. Baza została skonwertowana do nowszej wersji. Program działa na serwerze. Na stanowisku roboczym po próbie połączenia się z bazą danych wyskakuje błąd jak na załączonym zrzucie ekranu. Co i jak robić by przywrócić działanie aplikacji na stanowisku klienckim? Cytuj Link to postu
Jakub Engler 3 Napisano 23 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Przeinstalować próbowaliście? Cytuj Link to postu
Kamil Mazur 0 Napisano 23 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 (edytowane) Odinstalowałem nową wersję i zainstalowałem stara po czym zaktualizowałem do nowej na stanowisku klienckim. Doczytałem tu by odinstalować nową wersję na serwerze i zainstalować starą wersję Sello. Tylko co z obecną kopią bazy która jest przekonwertowana do nowej wersji? Co masz na myśli pisząc "Przeinstalować próbowaliście? " Co i gdzie przeinstalować. Edytowane 23 Lipca 2020 przez Kamil Mazur Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 23 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Komunikat wskazuje, że na komputerze jest zainstalowana nowsza wersja programu, która próbuje się łączyć z bazą w starszej wersji. Na wszystkich komputerach musi być ta sama wersja programu aby działać na tej samej bazie. Cytuj Link to postu
Kamil Mazur 0 Napisano 23 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Wszędzie była ta sama wersja programu. Odinstalowałem na serwerze, zainstalowałem starsza wersję, zaktualizowałem i działa. Program powinien być "idiotoodporny" i nie pozwalać instalować aktualizacji na stanowisku klienckim przed zaktualizowaniem na serwerze. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 768 Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Podobnych operacji można wymienić dużo, nie sposób każdą z nich przewidzieć i uodpornić program na tego typu sytuacje. Z drugiej strony, może ktoś będzie chciał zacząć od stanowisk klienckich - bo te są akurat wolne i można przeprowadzić aktualizację. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 w Sello 1.35.1 Jeżeli nadgorliwy pracownik zainstaluje nowszą wersję na komputerze klienckim, a nie na serwerze to wystarczy odinstalować wersję na komputerze klienckim i zainstalować taką jaka jest aktualna na serwerze. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.