Dominik Lipka 1 Napisano 30 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Czy jest możliwość zautomatyzowania pracy handlowców jeśli chodzi o przypomnienia związane z oferowaniem ? Co dokładnie potrzebuję: 1. Oferta trafia do Gestora i jest wysyłana do klienta do klienta - Oferta/Klient ma najczęściej z automatu przypisanego Opiekuna 2. Oferta możne mieć nadane "klauzule czasowe" - Termin realizacji / Obowiązuje do Czy jest do zrealizowania jakakolwiek forma automatycznego powiadomienia Opiekuna w jednym z ww terminów o konieczności kontaktu z klientem ? Może to być np. email z załączoną ofertą. Ręcznie możemy wpisać działanie , wysłać powiadomienie do opiekuna ale zależy mi na automatyzacji procesu Link to postu
Igor Bernakiewicz 314 Napisano 30 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Na chwilę obecną można to zrobić przy pomocy szablonu działania, który może wyglądać jak niżej: Ustawiamy powiązany typ dokumentu Oferta. Jako wykonawca w działaniu będzie opiekun klienta, jako klient w działaniu klient z oferty. Początek działania na podstawie terminu realizacji przesunięty o 1 dzień. Dodane również przypomnienie, które w odpowiednim czasie zostanie wyświetlone wykonawcy działania. Nasz szablon przywiązujemy do wybranych asortymentów (zakładka CRM w asortymencie). Dzięki temu, gdy zostanie dodana oferta z jednym z tych asortymentów to w ślad za nią zostanie dodane automatyczne działanie według szablonu, który sobie przygotowaliśmy. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 31 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne (edytowane) A jak wyglądają plany na przyszłość ? Nie ukrywam że wiązanie z asortymentem nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem. Dziękuję za podpowiedź Edytowane 31 Lipca 2020 przez Dominik Lipka Link to postu
Patryk Kłoda 206 Napisano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Popieram przedmówcę Funkcjonalność bardzo by ułatwiła pracę + późniejsze rozwinięcie o łatwe realizuje ew. kolejnych follow-upów w zależności od decyzji Klienta. Klienta dostał OE, nam wyskakuje za kilka dni zadanie do wykonania - telefon do Klienta, dzwonimy i teraz jakieś szybkie akcje, które pozwoliłby tworzyć kolejne zadania bezpośrednio z tego widoku np. klient nie odebrał -> nowe zadanie - ponowny follow-up za 2 dni klient odebrał - jeszcze się zastanawia - nowe zadanie za 2 dni. klient odebrał - zrezygnował - krótkie info czemu i temat zamknięty ..... (własne procedury) ... 1 Link to postu
Igor Bernakiewicz 314 Napisano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 3 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Testuje rozwiązanie oparte na automatycznych zadaniach powiązanych z asortymentem. Będąc handlowcem chciałbym mieć dość przejrzystą informację nt tego zrobić. Jeśli loguję się przez Gestora ok mogę podejrzeć zawartość oferty. Zrobiłem jednak prosty test i rzuciłem okiem na "przypomnienie" z poziomi Insert Mobile w końcu bycie w drodze i korzystanie z appki to nic nadzwyczajnego ? Max co widzę to numer zadania i klienta powiązanego z nim. - jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 3 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne 18 minut temu, Igor Bernakiewicz napisał: Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania. Nooo zdecydowanie pomogłoby to w pracy Link to postu
Patryk Kłoda 206 Napisano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne 2 godziny temu, Igor Bernakiewicz napisał: Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania. Pozostaje tylko poczekać na wdrożenie... Link to postu
Igor Bernakiewicz 314 Napisano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne 4 godziny temu, Dominik Lipka napisał: - jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Dnia 3.08.2020 o 16:01, Igor Bernakiewicz napisał: Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty. Tak własnie próbowałem i z autotekstów w szablonie działania mam tylko zakładkę "dokument" i nie mam tam możliwości wyciągnięcia specyfikacji towarowej. Jak to zrobić inaczej niż z wyświetlanej listy ? ma do wyboru masę towarów objętość ale nie listę asortymentu Link to postu
Igor Bernakiewicz 314 Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne a Wybrał pan w polu Powiązany typ dokumentu Oferta? Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne (edytowane) Tak dokładnie - oferta jest wybrana zgodnie z wcześniejsza instrukcją . Niestety w krótkim opisie nie mam w ogóle zakładki odnoszącej się do pól oferty Edytowane 5 Sierpnia 2020 przez Dominik Lipka Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Link to postu
Igor Bernakiewicz 314 Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Przepraszam za zamieszanie. Ten węzeł pojawi się w najbliższej dużej wersji Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 5 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne Uff ... kamie z serca .. bo już myślałem że coś jest ze mną nie tak ? a ta najbliższa "duża" wersja to kiedy ? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 331 Napisano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2020 w Oferta - działania / powiadomienia automatyczne 2 godziny temu, Dominik Lipka napisał: a ta najbliższa "duża" wersja to kiedy ? W październiku. 1 Link to postu
Polecane posty