Skocz do zawartości

Oferta - działania / powiadomienia automatyczne

Polecane posty

Czy jest możliwość zautomatyzowania pracy handlowców jeśli chodzi o przypomnienia związane z oferowaniem ? Co dokładnie potrzebuję:

1. Oferta trafia do Gestora i jest wysyłana do klienta do klienta - Oferta/Klient ma najczęściej z automatu przypisanego Opiekuna 

2. Oferta możne mieć nadane "klauzule czasowe" - Termin realizacji / Obowiązuje do

Czy jest do zrealizowania jakakolwiek forma automatycznego powiadomienia Opiekuna w jednym z ww terminów o konieczności kontaktu z klientem ? Może to być np. email z załączoną ofertą. Ręcznie możemy wpisać działanie , wysłać powiadomienie do opiekuna ale zależy mi na automatyzacji procesu 

 

Link to postu

Na chwilę obecną można to zrobić przy pomocy szablonu działania, który może wyglądać jak niżej:

image.png.4de542339b6ee8d90c38870142c8ae87.png

 

Ustawiamy powiązany typ dokumentu Oferta. Jako wykonawca w działaniu będzie opiekun klienta, jako klient w działaniu klient z oferty. Początek działania na podstawie terminu realizacji przesunięty o 1 dzień. Dodane również przypomnienie, które w odpowiednim czasie zostanie wyświetlone wykonawcy działania.

Nasz szablon przywiązujemy do wybranych asortymentów (zakładka CRM w asortymencie). Dzięki temu, gdy zostanie dodana oferta z jednym z tych asortymentów to w ślad za nią zostanie dodane automatyczne działanie według szablonu, który sobie przygotowaliśmy.

 

 

Link to postu

Popieram przedmówcę :) Funkcjonalność bardzo by ułatwiła pracę + późniejsze rozwinięcie o łatwe realizuje ew. kolejnych follow-upów w zależności od decyzji Klienta.

Klienta dostał OE, nam wyskakuje za kilka dni zadanie do wykonania - telefon do Klienta, dzwonimy i teraz jakieś szybkie akcje, które pozwoliłby tworzyć kolejne zadania bezpośrednio z tego widoku np.

  • klient nie odebrał -> nowe zadanie - ponowny follow-up za 2 dni
  • klient odebrał - jeszcze się zastanawia - nowe zadanie za 2 dni.
  • klient odebrał - zrezygnował - krótkie info czemu i temat zamknięty
  • ..... (własne procedury) ...
  • Dziękuję 1
Link to postu

Testuje rozwiązanie oparte na automatycznych zadaniach powiązanych z asortymentem. Będąc handlowcem chciałbym mieć dość przejrzystą informację nt tego zrobić. Jeśli loguję się przez Gestora ok mogę podejrzeć zawartość oferty. Zrobiłem jednak prosty test i rzuciłem okiem na "przypomnienie" z poziomi Insert Mobile w końcu bycie w drodze i korzystanie z appki to nic nadzwyczajnego ? Max co widzę to numer zadania i klienta powiązanego z nim.

- jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? 

Link to postu
4 godziny temu, Dominik Lipka napisał:

- jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? 

Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty.

Link to postu
Dnia 3.08.2020 o 16:01, Igor Bernakiewicz napisał:

Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty.

Tak własnie próbowałem i z autotekstów w szablonie działania mam tylko zakładkę "dokument" i nie mam tam możliwości wyciągnięcia specyfikacji towarowej. Jak to zrobić inaczej niż z wyświetlanej listy ? ma do wyboru masę towarów objętość ale  nie listę asortymentu

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...