Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Dominik Lipka

Oferta - działania / powiadomienia automatyczne

Polecane posty

Czy jest możliwość zautomatyzowania pracy handlowców jeśli chodzi o przypomnienia związane z oferowaniem ? Co dokładnie potrzebuję:

1. Oferta trafia do Gestora i jest wysyłana do klienta do klienta - Oferta/Klient ma najczęściej z automatu przypisanego Opiekuna 

2. Oferta możne mieć nadane "klauzule czasowe" - Termin realizacji / Obowiązuje do

Czy jest do zrealizowania jakakolwiek forma automatycznego powiadomienia Opiekuna w jednym z ww terminów o konieczności kontaktu z klientem ? Może to być np. email z załączoną ofertą. Ręcznie możemy wpisać działanie , wysłać powiadomienie do opiekuna ale zależy mi na automatyzacji procesu 

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Na chwilę obecną można to zrobić przy pomocy szablonu działania, który może wyglądać jak niżej:

image.png.4de542339b6ee8d90c38870142c8ae87.png

 

Ustawiamy powiązany typ dokumentu Oferta. Jako wykonawca w działaniu będzie opiekun klienta, jako klient w działaniu klient z oferty. Początek działania na podstawie terminu realizacji przesunięty o 1 dzień. Dodane również przypomnienie, które w odpowiednim czasie zostanie wyświetlone wykonawcy działania.

Nasz szablon przywiązujemy do wybranych asortymentów (zakładka CRM w asortymencie). Dzięki temu, gdy zostanie dodana oferta z jednym z tych asortymentów to w ślad za nią zostanie dodane automatyczne działanie według szablonu, który sobie przygotowaliśmy.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Napisano (edytowany)

A jak wyglądają plany na przyszłość ? Nie ukrywam że wiązanie z asortymentem nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem.

Dziękuję za podpowiedź

Edytowano przez Dominik Lipka

Udostępnij ten post


Link to postu

Popieram przedmówcę :) Funkcjonalność bardzo by ułatwiła pracę + późniejsze rozwinięcie o łatwe realizuje ew. kolejnych follow-upów w zależności od decyzji Klienta.

Klienta dostał OE, nam wyskakuje za kilka dni zadanie do wykonania - telefon do Klienta, dzwonimy i teraz jakieś szybkie akcje, które pozwoliłby tworzyć kolejne zadania bezpośrednio z tego widoku np.

  • klient nie odebrał -> nowe zadanie - ponowny follow-up za 2 dni
  • klient odebrał - jeszcze się zastanawia - nowe zadanie za 2 dni.
  • klient odebrał - zrezygnował - krótkie info czemu i temat zamknięty
  • ..... (własne procedury) ...
  • Dziękuję 1

Udostępnij ten post


Link to postu

Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu

Testuje rozwiązanie oparte na automatycznych zadaniach powiązanych z asortymentem. Będąc handlowcem chciałbym mieć dość przejrzystą informację nt tego zrobić. Jeśli loguję się przez Gestora ok mogę podejrzeć zawartość oferty. Zrobiłem jednak prosty test i rzuciłem okiem na "przypomnienie" z poziomi Insert Mobile w końcu bycie w drodze i korzystanie z appki to nic nadzwyczajnego 😉 Max co widzę to numer zadania i klienta powiązanego z nim.

- jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
18 minut temu, Igor Bernakiewicz napisał:

Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania.

 

Nooo zdecydowanie pomogłoby to w pracy 

Udostępnij ten post


Link to postu
2 godziny temu, Igor Bernakiewicz napisał:

Planujemy pewien mechanizm, dzięki któremu np. triggerem dodającym automatyczne działanie będzie status oferty. Wtedy ten scenariusz byłby do zrealizowania.

 

Pozostaje tylko poczekać na wdrożenie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
4 godziny temu, Dominik Lipka napisał:

- jak mogę tworzyć zadanie żeby jego treść była bardziej użyteczna (handlowiec musi mieć podane na tacy w ramach czego ma się przypominać - załącznik w postaci oferty ? zawartość wariantu ?) jest jakaś możliwość aby to rozwiązanie było bardziej przyjazne ? 

Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 3.08.2020 o 16:01, Igor Bernakiewicz napisał:

Może Pan w szablonie działania dla pola krótki opis wykorzystać autoteksty z węzła Oferta (np. specyfikacja towarowa oferty), dzięki temu w dodanym działaniu krótki opis może zawierać elementy pochodzące z oferty.

Tak własnie próbowałem i z autotekstów w szablonie działania mam tylko zakładkę "dokument" i nie mam tam możliwości wyciągnięcia specyfikacji towarowej. Jak to zrobić inaczej niż z wyświetlanej listy ? ma do wyboru masę towarów objętość ale  nie listę asortymentu

Udostępnij ten post


Link to postu
Napisano (edytowany)

Tak dokładnie - oferta jest wybrana zgodnie z wcześniejsza instrukcją . Niestety w krótkim opisie nie mam w ogóle zakładki odnoszącej się do pól oferty 

Edytowano przez Dominik Lipka

Udostępnij ten post


Link to postu

Uff ... kamie z serca .. bo już myślałem że coś jest ze mną nie tak 😉  a ta najbliższa "duża" wersja to kiedy ?

Udostępnij ten post


Link to postu

×