Łu kasz 19 Napisano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Witajcie, Pewnie zdarza się Wam często gęsto, że wysyłacie paczki do utworzenia i wyskakuje błąd, w rzeczywistości paczka została utworzona po sprawdzeniu w managerze na stronie inpost, ponowna wysyłka paczki z sello tworzy kolejną paczkę za którą naliczana jest opłata, pytałem kiedyś czy można w sekcji wyślij/odbierz -> dostawcy paczek -> odbierz pobrać informację zwrotną o takiej paczce która została w rzeczywistości utworzona, żeby nie skutkowało to dublowaniem opłat za paczkę? może ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? I czekamy niecierpliwie na ten nowy synchronizator byle szybko ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost 23 minuty temu, Łu kasz napisał: pytałem kiedyś czy można w sekcji wyślij/odbierz -> dostawcy paczek -> odbierz pobrać informację Tak, należy w takim wypadku. Poza tym ważny jest status paczki nadany w InPoście - on wiele mówi o stanie paczki. On też się pobiera jak powyżej. Ostatecznie: zaglądnięcie do InPostu co tam napisali. Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 14 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost 1 godzinę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: On też się pobiera jak powyżej Myślę że nie masz racji, jeśli sello za pierwszym razem wyrzuci błąd w tworzeniu paczki, pomimo że zostaje utworzona - po kliknięciu ponownym odbierz w dostawcach paczek, status nie zaktualizuje się - widnieje ona cały czas jako nieutworzona i przy ponownym tworzeniu tej samej albo innych paczek zostanie utworzona ponownie na te same dane i inpost naliczy podwójnie opłatę - moje pytanie brzmiało czy dałoby się właśnie w ten sposób w sekcji odbierz dostać informację zwrotną na temat paczki która widnieje w sello jako nie utworzona żeby zapobiec takim dublom Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost U mnie pobiera. Musi chodzić o coś innego, co stworzyło taką sytuację. Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 15 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Kurcze od zawsze tak mam... może ktoś inny się wypowie i zobaczymy w czym rzecz Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost A jaki jest wtedy status tej przesyłki w kolumnie STATUS w paczkach? Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Z tego co ja pytałem w INPOŚCIE to opłata jest naliczana nie w momencie przyjęcia danych przez API INPOSTu tylko w momencie umieszczenia paki w Paczkomacie, lub sczytania jej u kuriera. Ew proponuję dopytać samemu, może jakąś nietypową umowę masz. Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 19 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Dnia 17.08.2020 o 07:19, Bartosz Rosa napisał: A jaki jest wtedy status tej przesyłki w kolumnie STATUS w paczkach? Pusto, tak jak gdyby paczka w ogóle się nie utworzyła, po ponownym pobraniu danych z inpost nic się nie zmienia, a w rzeczywistości w MP na stronie jest utworzona paczka z właściwym symbolem paczki, takim jak w sello Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Dnia 19.08.2020 o 13:12, Łu kasz napisał: Pusto, Nie ma żadnego statusu w paczce? W przypadku paczkomatów powinien tam być co najmniej status "czeka na utworzenie w systemie". Czy na pewno weryfikowana jest kolumna STATUS a nie kolumna S w paczce? Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Dnia 24.08.2020 o 07:10, Bartosz Rosa napisał: Nie ma żadnego statusu w paczce? W przypadku paczkomatów powinien tam być co najmniej status "czeka na utworzenie w systemie". Czy na pewno weryfikowana jest kolumna STATUS a nie kolumna S w paczce? Sory, oczywiście "pusto" oznaczało dla mnie, oczekuje na utworzenie - z tego powodu udaje się utworzyć ją drugi raz pomimo tego, że została już wcześniej stworzona, oczywiście mówię o sekcji "STATUS" Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Nie wiem czy ostatnie modernizacje w inpost mogłby mieć coś wspólnego z tym, ale na razie od około tygodnia błąd nie miał miejsca - wcześniej pojawiał się prawie zawsze tylko w momencie kiedy inpost miał problem z wolnym działaniem menadżera lub kiedy w ogóle MP nie udawało się otworzyć w przeglądarce Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 25 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Bo to jest generalnie problem z obciążonymi serwerami, które przetwarzają żądania na tyle wolno, że do Sello nie docierają informacje zwrotne o utworzeniu paczki. Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 26 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Dokładnie, no daje się to odczuć po prostu - tylko myślałem że może w takim przypadku przy użyciu funkcji odbierz udałoby się taki status odświeżyć i wyśledzić utworzoną paczkę czy będzie niemożliwa do wyśledzenie skoro nie pobrał żadnych danych zwrotnych z serwera? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 w Błędy w tworzeniu paczek api Inpost Niebawem w Allegro pojawi się nowa możliwość nadawania przesyłek, będzie ona również dostępna w Sello - tam sposób tworzenia przesyłek uwzględnia problem z wielokrotnym ich tworzeniem - przynajmniej na linii Sello - Allegro. Można będzie spróbować przepiąć się na tę platformę. Samo API InPostu nie posiada takiego wbudowanego rozwiązania i trzeba je realizować innymi sposobami. Nie wiem czy da się odpytać w ogóle API o stworzone przesyłki nie mając ich identyfikatorów - a w tym przypadku Sello tych identyfikatorów właśnie nie dostaje. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.