Popularny post. Łu kasz 19 Napisano 21 Sierpnia 2020 Popularny post. Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY (edytowane) Dzień dobry, Nie znalazłem nigdzie takiego pomysłu, zwroty to plaga, jest ich dużo, obsługa jest ich uciążliwa -> myśleliście kiedyś żeby stworzyć zakładkę "zwroty" w sello, jest możliwość pobrania informacji o zwrotach w taki sposób jak o transakcjach? dużo łatwiej byłoby powiązać zwrot z klientem, wydrukować kliknąć korektę czy wystąpić z poziomu tej sekcji o zwrot prowizji Co Wy na to? ? Edytowane 21 Sierpnia 2020 przez Łu kasz 7 Cytuj Link to postu
HotKey . 248 Napisano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Byłby super, proponowałem to swego czasu. Niestety liczba zmian na Allegro jest tak ogromna, że Producent Oprogramowania wszystkie siły zużywa na bieżące sprawy. Np teraz produktyzacja oraz wznawianie ofert. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Podniosę priorytet, aczkolwiek... drugi post . Opiszcie tutaj swoje potrzeby, ewentualnie wizję pracy z taką zakładką - jak przyjdzie na nią czas to postaramy się je uwzględnić. 2 Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY No super byłyby wstępnie: -Oznaczenie zwrotu jako wykonany bo na allegro w tej sekcji zwroty wiszą i tyle, ja osobiście tam nie zaglądam w ogóle nigdy -Przeniesienie do sekcji zwrotu wpłatności przez payu lub podgląd danych konta bankowego klienta z formularza zwrotu -Wystąpienie o zwrot prowizji za przyjęty zwrot (nawet bardzo podobnie jak w sekcji transakcji, ja często często korzystam z tej funkcji) Może ktoś jeszcze ma jakieś trafne spostrzeżenia? może wypowie się ktoś więcej na temat przydatności dla niego w/w zakładki jeśli miałaby kiedyś taka powstać 2 Cytuj Link to postu
lagren . 2 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY - otworzenie zwrotu detalicznego lub korekty fv w Subiekcie - oznaczanie korekty fv "potwierdzony jej odbiór" - zwrot pieniędzy - wybór reklamacja/odstąpienie/anulowanie (do statystyk) (po zaznaczeniu automatycznie przenosi to jako powód do zwrotu/korekty) - automatyczny email z korektą fv do klienta 2 Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Nie da się ukryć, że obecny model zwrotów (czyli tak naprawdę ptaszek "paczka zwrócona) z Sello pochodzi chyba z początków programu. W tym czasie dużo się zmieniło i faktycznie odświeżenie by się przydało a najlepiej przebudowa. Na pewno zwrot częściowy trzeba dorobić. Kolejna sprawa zakładka z listą zwrotów i statusami paczek do tych zwrotów. I w przypadku oznaczenia paczki jako zwróconej usuńcie komunikat "czy usunąć dokument końcowy" - jak się US dowie, że zachęcacie do tego ludzi... ? Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Dnia 10.09.2020 o 10:28, Tomek - massur napisał: Nie da się ukryć, że obecny model zwrotów (czyli tak naprawdę ptaszek "paczka zwrócona) z Sello pochodzi chyba z początków programu. Ja z tej funkcji nie korzystam, bo można sobie mocno namieszać. Klikając zwrot paczki transakcja pojawia się ponownie w "do paczek". Przez to pracując na kilku stanowiskach jednocześnie może się zdarzyć, że towar zostanie ponownie wysłany. Według mnie zwroty powinny być raczej połączone z transakcją a nie z paczką. Potrzebny jest stan transakcji "zwrócona" (bo "anulowana" to u nas zazwyczaj transakcje, które nie zostały nigdy opłacone. W tej chwili radzimy sobie notatkami i cechami transakcji, ale to jest amatorskie rozwiązanie. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano 14 Września 2020 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Reasumując - w dobie darmowego zwrotu SMART stały się owe zwroty codziennością w niemal każdej firmie a w części to plaga stanowiąca 1/3 wysyłanych paczek. Sprawny i praktyczny mechanizm do obsługi jest więc kluczowy. Bartek - macie może jakąś wstępną koncepcje na kiedy moglibyśmy liczyć na zmiany w tym temacie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 14 Września 2020 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Nie, obecnie pracujemy nad innymi funkcjami. Dlatego poprosiłem Was o przedstawienie swoich potrzeb, abyśmy to mogli przeanalizować i zaproponować jakieś rozwiązanie. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 157 Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Ale pytasz o kształt nowego modułu? Bo z tego co jest żadnego półśrodka chyba nie da się zrobić. Na pewno jak pisał M. K. trzeba ów zwrot odnosić do transakcji a nie do paczki (ta zawrócona/nieodebrana to swoją drogą). Na pewno do ugryzienia zwrot prowizji, zwrot wpłaty i korekta dokumentu końcowego - te 3 statusy zwrotów byłyby potrzebne. Zwroty powinny być oddzielnym tworem (coś jak paczka lub transakcja), który mógłby być spięty i z Allegro i z chociażby paczkomatami - bo to najpopularniejszy sposób zwrotów, u innych nie musi tak być. 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Na początek chodzi o to aby zebrać Wasze potrzeby. Wtedy będziemy myśleć jak to ubrać w przydatne rozwiązanie, jakieś konkretne funkcje itp. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 17 Września 2020 Udostępnij Napisano 17 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Tak jak koledzy poprzednicy piszą. Najlepiej jakby była osoby dział: Zwroty, który by działał na zasadzie transakcji. Jak klient wybiera zwrot w Allegro, wtedy taki zwrot jest pobierany jak transakcja. Zawierałby on status oczekuje na wysłanie od klienta oraz odebrany. Taki zwrot zawierałby również dane o towarze jaki jest zwracany, jego ilość, przyczyna zwrotu oraz załączony dokument. Zwrot byłby przypisany do tansakcji tak jak paczka. Jeżeli klient chciałby znów aby wysłać paczkę, wtedy można by zrobić funkcję "Stwórz paczkę na podstawie zwrotu". Cytuj Link to postu
Łu kasz 19 Napisano 17 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Dokładnie tak ?, osobna sekcja zwroty i tam parę potrzebnych informacji na temat statusu, z tym że obawiam się iż nie będzie możliwe zaciągnięcie statusu paczki ze zwrotem tj. nadana, w trakcie, odebrana bo chyba allegro nie wypluwa tam w żadnej formie numeru paczki, jedynie numer zwrotu którego chyba nie sposób powiązać z paczką? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 17 Września 2020 Udostępnij Napisano 17 Września 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Skomplikowana sprawa. Na szybko widział bym to tak: ZWROTY ZWROTY ALLEGRO zgłoszone zwroty zwrot odebrany - czyli zwrócona paczka/transakcja w dniu jej przyjęcia przez nas na magazyn zyskuje wpis z datą zwrotu zwrócono należność i sposób zwrotu, tak/nie wystąpiono i przyznano zwrot prowizji - tak/nie zarchiwizowane ZWROTY COD zwrot odebrany - czyli zwrócona paczka w dniu jej przyjęcia przez nas na magazyn zyskuje wpis z datą zwrotu ile dni od zwrotu powód zwrotu wystąpiono i przyznano zwrot prowizji - tak/nie zarchiwizowane ZWROTY PACZEK OPŁACONYCH zwrot odebrany - czyli zwrócona paczka w dniu jej przyjęcia przez nas na magazyn zyskuje wpis z datą zwrotu (np. nieodebrane z paczkomatu) ile dni od zwrotu notatki - co zrobiono z paczka (np. kontakt z klientem / klient dopłaci za wysyłkę / brak kontaktu / oczekuje na odebranie w siedzibie firmy etc....) wystąpiono i przyznano zwrot prowizji - tak/nie to tylko nieuporządkowany szkic... 2 Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Podpinam się pod temat. Sekcja Zwroty dużo ułatwi w obsłudze zamówień. Potrzebne oczywiście nadawanie statusów zwrotom. Pobieranie zwrotów z Allegro Dopisywanie ręcznie zwrotów do transakcji - gdyby klient odesłał towar ale nie zgłosił tego przez Allegro Realizacja zwrotów częściowych - gdyby odesłał tylko część towaru z zamówienia Możliwość zamieszczania opisu/notatek do zwróconego towaru - na wypadek, gdyby towar wrócił niekompletny lub uszkodzony. Może dojść do sytuacji, że klient zwraca wadliwy towar choć nie zgłaszał reklamacji. Wtedy może dojść do pomniejszenia wartości towaru i niepełnego zwrotu pieniędzy Zarządzanie zwrotami wpłat - również z możliwością zmiany wartości ręcznie, gdyby się zdarzyło j.w. że towar był wadliwy Powiązanie z Subiektem i tworzenie Zwrotów detalicznych oraz korekt z poziomu Sello, żeby nie prowadzić dokumentacji w kilku miejsca i w każdym oddzielnie obsługiwać Moduł musi obsługiwać możliwość pomniejszenia kwoty z tytułu kosztów dostawy zgodnie aktualnymi przepisami, jeśli klient wybrał inną niż najtańszą dostępną w ofercie. Ten punkt powinien być załatwiony wraz z pkt 6 Potrzebna będzie informacja o dacie i godzinie przyjęcia zwrotu, lub utworzenia dokumentu w Subiekcie lub nadania statusu typu "Przyjęty". Przydatny dla firm, które rejestrują monitoringiem otwieranie paczek i przyjmowanie towaru. W sytuacji gdyby klient odezwał się ws zwrotu, że coś mu się nie zgadza, wtedy inf o dacie i godzinie ułatwi odnalezienie nagrania. Wysyłanie wniosków o zwrot prowizji - gdyby udało się zrealizować taką funkcję na potrzeby Zwrotów, to można byłoby od razu pójść dalej i stworzyć funkcję zwrotów prowizji, która działałaby automatycznie wyszukując transakcję do których można wystąpić o zwrot prowizji (np.: brak wpłaty po 7 dniach, brak formularza po 7 dniach, zwrócone pieniądze do transakcji, anulowane zamówienia, itd). Coś na wzór: https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/automatyczne-zwroty-prowizji-allegro/o_narzedziu/ Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2020 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY W jaki sposób obecnie identyfikujecie i obsługujecie nieodebrane pobrania i zwroty? Mam na myśli zwłaszcza te, kiedy klienci nie korzystają ze zwrotów Allegrowych, odsyłają paczkę na swój koszt nie dołączając żadnej kartki, itd. Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Podbijam temat. ? Cytuj Link to postu
pakomat_ pl 22 Napisano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2021 w Nowy dział sello nowa funkcja ZWROTY Przydała by się taka dodatkowa zakładka Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.