Robert Dworak 3 Napisano 10 Września 2020 Udostępnij Napisano 10 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Co miesiąc sprawdzamy czy został już uaktywniony nasz portal i co miesiąc jest widoczna poniższa informacja, co musimy zrobić aby mieć dostęp do portalu, tak aby mieć możliwość dodawania dokumentów. Nie urywam, że nasze biuro bardzo czeka na nową funkcjonalność, ale chcielibyśmy mieć możliwość protestowania portalu na swojej firmie. To miejsce od przyszłego miesiąca stanie się dla Ciebie swoistym centrum dowodzenia. Sprawdzisz tutaj najważniejsze informacje o aktualnej kondycji firmy, jak chociażby wyliczenia podatkowo-składkowe czy podsumowanie wynagrodzeń pracowników. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 11 Września 2020 Udostępnij Napisano 11 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Dzień dobry, Portal Biura aktywują Państwo sami z poziomu programu księgowego. Po aktywowaniu odpowiedniej usługi (Raporty i/lub Dokumenty) należy udostępnić ją klientowi (lub w Państwa przypadku - sobie). Jeżeli te czynności zostały wykonane - po udostępnieniu usługi Raporty powinna pojawić się możliwość wysyłania raportów z poziomu programu księgowego. Należy więc wysłać raporty za odpowiedni miesiąc. Powinny pojawić się one na portalu. Po udostępnieniu usługi Dokumenty i zalogowaniu się na stronę portalu, przesyłanie dokumentów z poziomu Portalu Biura powinno być możliwe. Co do raportów. Wspomniany komunikat pozwala mi przypuszczać, że raporty nie zostały jeszcze wysłane do Portalu Biura. Jeżeli mimo udostępnienia usługi Raporty i wysłania ich za odpowiedni miesiąc, nie pojawiają się one na Portalu, proszę o informację, z jakiego programu Państwo korzystają. Za który miesiąc raporty zostały wysłane? Czy podczas ich wysyłki w kreatorze pojawia się jakiś błąd? Jeżeli raporty zostały wysłane, a na Portalu ich nie widać, poproszę o screena z podsumowania kreatora wysyłki raportów. Co do dokumentów. Jeżeli udostępnili Państwo usługę Dokumentów, proszę powiedzieć, czy mają do niej Państwo dostęp na Portalu Biura (opcja w menu: Moje Dokumenty)? Czy po przejściu na stronę Moje Dokumenty widoczny jest przycisk Dodaj pliki? Czy pojawiają się jakieś błędy przy próbie wysłania pliku? Link to postu
Robert Dworak 3 Napisano 21 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Analizując problem braku dostępnej funkcji obsługa Dokumentów wynika z braku możliwości zaznaczenia X pola dokumenty (Rachmistrz GT - Administracja - Parametry- Laboratorium), program Rachmistrz nie pozwala mi zaznaczyć pola X, mam zaznaczone Raporty, lecz nie mogę aktywować opcji Dokumenty. Proszę o pomoc.... Portal Biuro.docx Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 22 Września 2020 Udostępnij Napisano 22 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Dzień dobry, interfejs użytkownika w tym oknie nie wyświetla się prawidłowo, rozwiązanie problemu podane jest w tym wątku: Link to postu
Robert Dworak 3 Napisano 22 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Bardzo dziękuję za pomoc, udało się aktywować program, mamy jeszcze jedno pytanie, czy Portal Biuro przenosząc faktury do Rachmistrza GT winien rozpoznać kwoty z faktur czy my księgowi mamy je uzupełniać ?, pytam gdyż księgując/dodając fakturę była uzupełniona data, numer, kontrahent lecz nie było wartości - netto/VAT/brutto ? Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 23 Września 2020 Udostępnij Napisano 23 Września 2020 w PORTAL - AKTYWACJA - KIEDY ? Cytat pytam gdyż księgując/dodając fakturę była uzupełniona data, numer, kontrahent lecz nie było wartości - netto/VAT/brutto ? Tak było w wersji 1.63. Od wersji 1.64 odpowiednie kwoty będą automatyczne przenoszone na zapisy w ewidencji VAT zakupu i sprzedaży, Link to postu
Polecane posty