Skocz do zawartości

[Archiwalne] Reguły automatyzacji (opublikowane w wersji 37)

Polecane posty

W wersji 32.0.0 Gestora nexo oraz Subiekta nexo, w Laboratorium udostępniliśmy możliwość korzystania z reguł automatyzacji. Nowy moduł umożliwia zaplanowanie automatycznych czynności, np. dodanie działania, wysłanie wiadomości e-mail, wysłanie SMS, oznaczenie flagą dla wybranych obiektów Gestora nexo i Subiekta nexo.

 

1.  Jak włączyć?

W Gestorze nexo lub Subiekcie nexo uruchom Laboratorium:

1. Wciśnij Ctrl+spacja i wpisz mnemonik „XX”.

image.png.03cb95a23aea7ba964296a6630bb7657.png

Nastąpi przejście do strony Laboratorium

2. Zaakceptuj regulamin Laboratorium

 

image.thumb.png.b58ed5950957fd8af03b9ee353cf710a.png

 

3. Włącz moduł Reguły automatyzacji

image.png.35a20739b4e3df95fab44185477672f6.png

 

2.   Jak działa nowy moduł?

Moduł ten jest przeznaczony dla wszystkich firm, które chcą w swoich organizacjach poddać automatyzacji pewne procesy. Np. dzięki automatyzacji wysyłania powiadomień można w przedsiębiorstwie znacząco poprawić komunikację. W module możemy dopisać reguły dla wybranych obiektów Gestora nexo oraz Subiekta nexo. Reguła składa się z czynności oraz warunków, które określają kiedy dana reguła będzie wykonana.

 

Poniżej kilka przykładów reguł jakie można zaplanować w naszym module. W kolumnie opis każdą z reguł opisałem, tak aby łatwiej przedstawić co wykonuje każda z nich. Lista reguł jest domyślnie pogrupowana według pola Typ obiektu.

lista_regul.thumb.png.7429b449a302c5653166542f755c24ed.png

 

Standardowo za pomocą skrótu Insert można dodać nową regułę. Dodaną regułę można powielić.

image.png.482a6e40149e0547c4e8e34e24b7bf08.png

 

Poniżej widzimy przykładową regułę. Jest to reguła dla obiektu działanie, która ma spowodować oznaczenie flagą „zielona gwiazdka” każdego działania, które zostanie zakończone sukcesem. Następna czynność jaka zostanie wykonana dla takiego działania, to wysłanie wiadomości e-mail do każdej z osób zaangażowanych z informacją, że działanie zostało zakończone. Dzięki temu niemal natychmiast po zakończeniu działania, osoby zaangażowane w działanie mogą zostać o tym fakcie powiadomione.

karta_regulaaaa.thumb.png.fff4c8003177210cad0616bacc44ef39.png

 

W każdej regule wybieramy obiekt, którego ona dotyczy.

lista_obiektow.thumb.png.86fc9aec25e7c6a9a6fe832b65bea149.png

 

Następnie możemy określić kto ma być wykonawcą tej reguły, czy dowolny użytkownik, czy tylko ten, który zainicjował wykonanie reguły. 
Możemy określić czy dana reguła jest wykonywana automatycznie. Odznaczenie tego znacznika na chwilę obecną spowoduje, że taka reguła nie będzie wykonywana. Docelowo planujemy, aby była możliwość wykonania reguł ręcznie, bezpośrednio z modułów.

 

W sekcji Czynności dodajemy czynności jakie mają zostać wykonane. Czynności może być wiele w ramach jednej reguły. Można określić kolejność ich wykonania, przesuwając je za pomocą strzałek.

czynnosci.png.3eb307156c9b65ebeabf1957e0e5b907.png

Obecnie w zależności od wybranego typu obiektu są do wyboru takie czynności jak:

  • Oznaczenie flagą
  • Utworzenie wiadomości e-mail
  • Utworzenie działania
  • Utworzenie wiadomości SMS
  • Usunięcie oznaczenia flagą

 

W sekcji Warunki określamy kiedy dana czynność będzie wykonana. Warunki są filtrowane w zależności od wybranego obiektu.

warunki.png.85830d350e62445e1823f245700814c8.png

 

Dla dokumentów handlowych są to:

  • Dodanie
  • Edycja
  • Ustawienie statusu dokumentu

Dla obiektów z Gestora nexo jest nieco więcej warunków do wyboru. Np dla zlecenia serwisowego są to:

  • Dodanie
  • Edycja
  • Komentarz
  • Zmiana opiekuna
  • Zmiana pracownika
     

W zakładce historia możemy prześledzić historię wykonywania każdej z reguł.

historia_wykonania.thumb.png.2fb1a9c566b2f14c5cde82d476a980a7.png

W sekcji Zaplanowane w zakładce historia znajdują się reguły do wykonania. Reguły wykonują się chwilę po zapisie obiektu, którego dotyczy reguła. I o ile zazwyczaj powinno to być niezauważalne, to jednak gdy obiekt pozostaje zablokowany z jakichś przyczyn lub reguła ma się wykonać u innego użytkownika to trafi do sekcji zaplanowane.
To czy reguła się wykona, czy też nie - nie wpływa w żaden sposób na to czy obiekt, którego dotyczy się zapisze. Najpierw jest poprawne zapisanie obiektu, a dopiero potem następuje wykonanie reguły.

 

3.  Planowane zmiany w kolejnych wersjach

  • Kolejność wykonywania reguł w ramach jednego typu obiektu. Możemy np dodać kilka reguł dla Działań i ustawić ich kolejność wykonywania.
  • Nowa czynność Powiadomienie nexo (takie jak np. przypomnienie o działaniu).
  • Możliwość dołączania wydruków w ramach czynności Utwórz wiadomość e-mail - np. Gdy status faktury zmieni się na Wydany towar i wykonane usługi, możliwe będzie wysłanie wiadomość e-mail do nabywcy, do której dołączony zostanie wydruk faktury.
  • Usferycznienie zarówno czynności jak i warunków. Dzięki czemu będzie możliwość we własnym zakresie definicji swoich warunków oraz czynności.
  • Możliwość ignorowania błędnie wykonanych czynności w ramach reguły. Obecnie wszystkie czynności muszą się wykonać pomyślnie, aby zmiany wprowadzone przez regułę zostały zapisane.
  • Pole wykonawca rozszerzone o listę użytkowników systemu oraz opcję opiekun klienta.
  • Interakcja z użytkownikiem (potwierdzanie wykonania definiowane w regułach) Np. w ramach reguły jest zaplanowane dodanie działania, gdy zostanie dodane zamówienie. Po zapisie zamówienia zostanie wyświetlona informacja o tym i to użytkownik zdecyduje czy takie działanie powinno zostać dodane.
  • Eksport oraz import reguł.

Obecnie reguły automatyzacji dostępne są testowo dla wszystkich użytkowników Gestora nexo oraz Subiekta nexo. Zachęcamy do testowania i zgłaszania swoich uwag oraz sugestii. Jeśli widzą Państwo potrzebę realizacji jakiegoś konkretnego scenariusza za pomocą reguł to proszę piszcie. Docelowo korzystanie z tego modułu może wymagać posiadania aktywnego abonamentu, wersji PRO lub spełnienia innych warunków.

 

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Link to postu

Zapowiada sie bardzo fajnie. Widze, ze jest bedzie mozliwosc wysylania automatycznie dokumentow dla klientow. Super informacja! Scenariusz u 99% wszystkich klientow, ktorzy sprzedaja z roznych kanałów: zamowienie wpada do subiekta, operator je zatwierdza np. ustawia status gotowe do realizacji lub uzywa flagi. Akcja automatyczna: tworzy sie faktura badz paragon i wysyla do klienta:) bylby to ideal:)

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

WItam,

Chcialem tylko potwierdzic: na dzien dzisiejszy nie mozna wysylac dokumentow  w formie pdf mailowo za pomoca regul autoamtyzacji?

A jest juz okreslona jakas data, do ktorej uda sie wdrozyc takie rozwiazanie? bede wdzieczny za informacje.

Edytowane przez Radek Szachnowski
Link to postu

 

Dnia 2.11.2020 o 22:57, Radek Szachnowski napisał:

WItam,

Chcialem tylko potwierdzic: na dzien dzisiejszy nie mozna wysylac dokumentow  w formie pdf mailowo za pomoca regul autoamtyzacji?

A jest juz okreslona jakas data, do ktorej uda sie wdrozyc takie rozwiazanie? bede wdzieczny za informacje.

Tak, na razie nie można. W wersji wiosennej będzie taka możliwość.

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu
14 godzin temu, Tomasz Pocheć napisał:

Akcja automatyczna: tworzy sie faktura badz paragon i wysyla do klienta  - warunek źródło zamówienia. Wtedy  zamówienia które realizuje recznie sam wysyłam FS, a te np z allegro dodawane u mnie przez sellintegro - Fs wysyła sie sama. Było by mega

Jesli zrealizujesz zk jako paragon lub fakture recznie (pojedynczo lub seryjnie) system sam moze ja wyslac. Do tego juz sa reguly. Okreslasz warunek dla nowego dokumnetu-wyslij na maila. Niestety nie ma jeszcze warunkow łączonych np. ustaw flage na zk i wtedy zk realizuje sie jako dokument sprzedazy lub to co piszesz wpada zk z kategoria np. allegro i wystawia sie automatycznie dokument sprzedazy. Jednak da sie to oprogramowac przez sfere i zrobic automaty. Mam takich wdrozen kilka u klientow:)

Link to postu
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Wraz z opublikowaniem wersji 35.0.0 Gestora nexo w ramach reguł automatyzacji pojawiło się sporo nowości. Poniżej opisane zostały najważniejsze zmiany. Zapraszamy do krótkiej lektury.


1. Dołączanie wydruków dokumentu do automatycznie tworzonych wiadomość e-mail

Dla czynności Utwórz wiadomość e-mail jest możliwość wskazania wzorca wydruku, według którego będzie wydrukowany obiekt, którego
dotyczy automatyzacja.

Poniżej przykład reguły, która automatycznie wyśle wiadomość e-mail wraz z dołączonym wydrukiem Faktury VAT, gdy dodano nowy dokument do systemu.
image.thumb.png.34af5d058e21f2665955ba06081d75d8.png

 

2. Opóźnianie wykonywania reguły

Nie chcesz, aby Twoje reguły wykonywały się od razu, gdy zostaną spełnione ustawione warunki? Od teraz możesz opóźnić wykonanie
swoich reguł. 

 

Dodane dokumenty do systemu zostaną wysłane dzień później, o godzinie 8:00.

image.thumb.png.3c6a53392db7dc90e6f427cb91cf9222.png

 

Opóźnione wykonania są widoczne w zakładce Historia wybranej reguły. Z tego miejsca można przyspieszyć wykonanie, gdy zajdzie taka potrzeba.

image.png.7922214e0cff12a231c22cfeffeb1331.png

 

3. Definiowanie własnych warunków oraz czynności przy pomocy Sfery nexo

Dla użytkowników posiadających wersję PRO systemu InsERT nexo, dzięki zastosowaniu Sfery nexo, istnieje możliwość zdefiniowania swoich warunków oraz czynności, jeszcze lepiej dopasowując program pod własne potrzeby biznesowe.

Przykłady można znaleźć w dokumentacji Sfery nexo
InsERT.nexo.Sfera.chm -> Rozszerzanie -> Punkty rozszerzania -> Przykłady

image.png.300b26f265343bbb0a7fb62d17a8bd86.png

 

4. Obsługa kolejnych typów dokumentów

Rozszerzyliśmy możliwości reguł o nowe typy obiektów:

  • Deklaracje (zaliczki miesięczne i kwartalne PIT)
  • Finanse (dyspozycje i operacje bankowe, operacje kasowe)

 

Poniższa reguła oznaczy dane operacji bankowej jako wrażliwe, gdy tytuł zawiera frazę "lista płac".

image.png.3d0a7b10f81a3de31058352bd053a9ed.png

 

5. Nowa czynność Utwórz powiadomienie nexo

Dodaliśmy nową czynność: Utwórz powiadomienie nexo. Dzięki powiadomieniom możemy poinformować użytkownika o zdarzeniu w
systemie np. Gdy zostało dodane nowe działanie, powiadomić wszystkie zaangażowane w nie osoby.

image.png.de854b0490eeb78540c33ab7f4226df0.png


Wszystkie osoby zaangażowane w nowo dodane działanie zostaną o tym fakcie powiadomione za pomocą powiadomienia nexo. Powiadomienie można odłożyć w czasie. Można z niego również przejść do działania, którego ono dotyczy. 

image.png.de73bf6cd62bd385e5edda33507c7dcd.png

 

6. Uwzględnianie wartości dokumentu jako warunku wykonania reguły

Dla obiektów z wartością dodaliśmy nowy warunek Wartość dokumentu.

Poniżej przykład reguły, która wyśle wiadomość e-mail do Prezesa firmy, gdy zostanie dodana do systemu Faktura VAT o wartości brutto większej niż 20 000 zł.

image.thumb.png.29279c8bb6a7ec4ffda4541508e28dbf.png

 

7. Rozbudowanie warunku Edycja o możliwość wskazania konkretnego pola

W tej wersji warunek Edycja został rozszerzony o możliwość wskazania konkretnego pola. Ilość pól do wyboru zależy od wybranego typu obiektu

 

Powiadomienie dla klienta, gdy został zmieniony termin realizacji zamówienia.

image.thumb.png.b2b0c8880bded2392b171400889c38d1.png

 

8. Nowy widok Historia pokazujący spis wszystkich wykonanych reguł

Dodaliśmy nowy widok, w którym widoczne są wszystkie wykonania reguł w systemie. Użyj dostępnych filtrów aby znaleźć konkretne wykonanie.

image.thumb.png.e4ce5a6e9c45f37fccab482cf84f7779.png

 

9. Możliwość ustawienia dowolnego użytkownika systemu jako wykonawcę reguły

Jako wykonawcę można wybrać konkretnego użytkownika z listy użytkowników systemu. Może to być również opiekun klienta.

 

W tym przykładzie niezależnie kto w systemie zrobi aneks umowy, to zawsze informacja o tym będzie wysłana do klienta z domyślnego konta pocztowego jego opiekuna.

image.thumb.png.bd09896a2502673cc94492eeaccabe27.png

 

10. Wyzwalanie automatyczne z potwierdzeniem.

Zdefiniuj swoją regułę do wykonania, a o jej wykonaniu zdecydujesz sam bezpośrednio z powiadomienia.

 

image.thumb.png.3f70582d91d7abcf1632e1da695742ea.png

Gdy zaistnieją warunki w systemie do wykonania reguły, system zamiast wykonać automatycznie regułę, wyświetli powiadomienie, z którego użytkownik będzie mógł zdecydować czy chce wykonać regułę, odłożyć przypomnienie lub zrezygnować całkowicie z jej wykonania.

 

image.png.17daed827baafc244c3277e1398cda35.png

 

Planowane zmiany w kolejnych wersjach

  • Możliwość oparcia reguł na Harmonogramie
  • Możliwość wykonywania raportów za pomocą reguł automatyzacji - raporty własne SQL
  • Reguły automatyzacji wyzwalanie bez konieczności posiadania uruchomionego nexo (usługa Windowsowa).
  • Zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów

 

Obecnie reguły automatyzacji dostępne są testowo dla wszystkich użytkowników Gestora nexo, Subiekta nexo, Rachmistrza nexo oraz Rewizora nexo. Zachęcamy do testowania i zgłaszania swoich uwag oraz sugestii. Jeśli widzą Państwo potrzebę realizacji jakiegoś konkretnego scenariusza za pomocą reguł to proszę piszcie. Docelowo korzystanie z tego modułu może wymagać posiadania aktywnego abonamentu, wersji PRO lub spełnienia innych warunków.

  • Dziękuję 2
Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Wraz z opublikowaniem wersji 36.0.0 InsERT nexo w ramach reguł automatyzacji pojawiło się kilka nowości. Poniżej opisane zostały najważniejsze zmiany. Zapraszam do krótkiej lektury.
 

1. Nowy układ oraz nazwy pól
Zamiast pola Typ obiektu, jest pole Wyzwalacz. Zamiast pola Wyzwalanie, jest pole Wykonanie.
image.png.5644b7c8e6ed753b0d5eff2c569a8c64.png

2. Możliwość ustawienia harmonogramu w regule automatyzacji

W polu Wyzwalacz została dodana możliwość oparcia reguły automatyzacji o harmonogram.
image.thumb.png.1b137dec7bacd2d537d0bf492cabc00b.png

Wówczas znika sekcja warunków i mamy możliwość ustawienia czas trwania harmonogramu, godzinę wykonania, ustalić cykl powtórzeń oraz wyświetlić wystąpienia ze wskazanego okresu.

Dla harmonogramu można wybrać dwie czynności: Utwórz powiadomienie nexo i Wyślij raport własny SQL. Jeśli taki raport ma zostać wysłany na kilka adresów, można skorzystać z pola Dodatkowy adres e-mail i wstawić adresy, oddzielając je średnikiem. 

 

Wyliczony raport jest dołączany do wiadomości jako załącznik w formacie xlsx.

image.png.eba25f05ac695f02b3603a202f2a205b.png

3. Obsługa JPK_V7
Nowy typ wyzwalacza JPK_V7.
image.png.8d40a6923514a35dd8e801492341d781.png

 

Planowane zmiany w kolejnych wersjach

  • Reguły automatyzacji, wykonywanie bez konieczności posiadania uruchomionego nexo (usługa Windowsowa).
  • Zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów (wyzwalaczy)
  • Dodanie nowych czynności oraz warunków do już obsługiwanych obiektów.

 

Obecnie reguły automatyzacji dostępne są testowo dla wszystkich użytkowników Gestora nexo, Subiekta nexo, Rachmistrza nexo oraz Rewizora nexo. Zachęcam jeszcze raz do testowania i zgłaszania swoich uwag oraz sugestii. Jeśli widzą Państwo potrzebę realizacji jakiegoś konkretnego scenariusza za pomocą reguł to proszę piszcie. Docelowo korzystanie z tego modułu może wymagać posiadania aktywnego abonamentu, wersji PRO lub spełnienia innych warunków.

 

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Automatyzacja w Nexo to świetna funkcja. Gratuluję pomysłu!

 

Testujemy właśnie pierwszą regułę:

image.thumb.png.39d90e5bf0c667bad28eefda600c23c4.png

Reguła została stworzona przez konto Administrator.  Występują dwa problemy:

- w przypadku wywołania ZK przez innego użytkownika reguła nie wykonuje się na koncie tego użytkownika tylko na koncie Administratora (wykonanie z potwierdzeniem pokazuje komunikaty na koncie Administratora, a wykonanie automatyczne wykonuje się br=ez komunikatu na koncie Administratora)

- pomimo ustawienia opóźnienia na godz. 16:00 zadania wykonują się od ok. 16:15 co ok 30 s. 693007980_Clipboard6.thumb.jpg.c6c61badef91799216eb6e49cd6ab851.jpg

Konto użytkownika normalnego posiada uprawnienia do wykonywania Reguł automatyzacji.

 

Proszę o informację w jak poprawnie ustawić tę regułę. Dlaczego wykonuje się ona z takim opóźnieniem i trwa ok 30 s?

 

Pozdrawiam serdecznie!

Link to postu

Automatyzacje powinny być wykonane maksymalnie 5 min po ustawionym czasie. W tym przypadku maksymalnie 16:05. Opóźnienie pomiędzy jednym, a drugim wykonaniem też nie powinno być zbyt duże (1-2 sec, w zależności od komputera). Jak duża ilość zamówień powinna być obsłużona przez automatyzację o godzinie 16? (ilość w zaplanowanych ma zakładce historia w automatyzacji). 

 

Co do tego że wykonawcą jest Administrator to dlatego, że według ustawień może to być dowolny użytkownik. Proszę w polu wykonawca ustawić np. (wywołujący regułę) - wtedy to będzie ten użytkownik, który zmieniał status.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Ustawiliśmy w polu "wykonawca" - "wywołujący regułę". Reguły działają aktualnie z ok. 3 minutowym opóźnieniem.

 

Pojawił się natomiast problem na koncie użytkownika (Szef, administrator), który stworzył regułę  Co któreś uruchomienie wyskakuje komunikat o możliwości wykonania jednej z reguł:

 

image.png.4908fb15ca028204949910f9d32062fd.png

Kliknięcie jakiejkolwiek opcji powoduje błąd Subiekta:

 

Reguła nie istnieje lub została już wykonana.

 

 

Link to postu
Chciałbym Państwa poinformować, że od wersji jesiennej InsERT nexo (wersja 37) moduł Reguły automatyzacji zostanie przesunięty z Laboratorium i będzie dostępny na nowych zasadach i pod nową nazwą - Automatyzacja. Do końca roku 2021 do korzystania z modułu wystarczy licencja na jeden z programów: Gestor nexo, Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo lub Gratyfikant nexo. Po tym terminie Automatyzacja będzie dostępna na odrębnych zasadach.

Dziękujemy za wszystkie zgłoszone uwagi dotyczące Reguł automatyzacji.

Co trzeba zrobić, aby nadal korzystać z Automatyzacji?

Po aktualizacji do wersji 37 wystarczy uruchomić i aktywować moduł Automatyzacja.

Wszystkie utworzone wcześniej Reguły automatyzacji zostaną zaimportowane i będą działały jak do tej pory. Do czasu aktywacji modułu będą dodawane do kolejki do wykonania. Zostaną wykonane po aktywacji modułu.

Link to postu

Wraz z opublikowaniem wersji 37.0.0 InsERT nexo pojawiło się sporo nowości w module Automatyzacja. Poniżej opisane zostały najważniejsze zmiany. Zapraszam do krótkiej lektury.


1. Zmiana nazwy - moduł Automatyzacja

Nie ma już reguł automatyzacji, jest moduł Automatyzacja. Zamiast dodawać regułę automatyzacji, dodajemy automat.

Moduł automatyzacja zawiera zbiór automatów do wykonania.
image.thumb.png.e97cf2ed0a1028a25f5aaa30c1472f90.png

 

2. Zmieniona, bardziej czytelna formatka. 

Zmieniliśmy układ pól, nazwy pól, nazwy warunków.

image.thumb.png.422651ef67c62b132ba63d9ddbe8d0c2.png

 

3. Dodaliśmy nowe obsługiwane obiekty z Kadr i płac.

Absencja, Lista wynagrodzeń, Umowa pracownicza, Wynagrodzenie. Obiekty te zostały dodane wraz z licznymi warunkami.

image.png.516d1562554c01c553b8c358d6ef438b.png

 

4. Dodaliśmy kilka przykładowych automatów.

Automaty są dodawane zaraz po aktywacji modułu. Automaty są dezaktywowane, aby z nich skorzystać trzeba je aktywować. W niektórych należy uzupełnić szablon wiadomości.

image.thumb.png.e97cf2ed0a1028a25f5aaa30c1472f90.png

 

5. Nowy warunek: Flaga została zmieniona.

Warunek ma możliwość wskazania poprzedniej oraz nowej flagi.

image.png.2d946f25ddaf3739281eb0032df429eb.png

 

6. Rozszerzenie warunku Status został zmieniony.

Warunek dla dokumentów. Wcześniejsza nazwa: Ustawienie statusu dokumentu. Można teraz wybrać poprzednią i nową wartość statusu

image.png.7d7218bd8e4b13f4d100a4fc95e5cd82.png

7. Wystawiający jako wykonawca czynności.

Dla dokumentów w polu Wykonawca czynności dodaliśmy możliwość wybrania (wystawiający). Wykonawcą będzie osoba, która jest wskazana jako Wystawił(a) na dokumencie.

image.png.fea20e9b4fedefe91df3db661bfb9f7c.png

 

8. Nie wysyłanie pustych raportów.

W harmonogramie, dla czynności Wyślij raport własny SQL, dodaliśmy możliwość zdecydowania czy pusty raport ma być wysyłany.

image.png.8f1309a2a6f1c5d6d17d442841e42027.png

 

9. Pokazywanie wiadomości po wykonaniu automatu.

Dla czynności: Utwórz SMS, Utwórz wiadomość e-mail daliśmy możliwość wyboru, aby było pokazywane okno wiadomości.

image.png.765e94252ee4b62ab698d4095d24e14d.png

 

 

Planowane zmiany w kolejnych wersjach

  • Parametryzacja warunków. Możliwość wybrania czy warunek ma dotyczyć zmiany na daną wartość, czy warunek ma dotyczyć konkretnej wartości.
  • Możliwość użycia warunków w harmonogramie.
  • Reguły automatyzacji wyzwalanie bez konieczności posiadania uruchomionego nexo (usługa Windowsowa).
  • Zwiększenie liczby obsługiwanych obiektów, czynności, warunków.
  • Widok zaplanowanych do wykonania.
  • Możliwość automatycznego czyszczenia historii wykonań.
  • Możliwość opóźnienia wykonania o minuty/godziny

 

Zachęcam do korzystania i zgłaszania swoich sugestii oraz potrzeb. Jeśli widzą Państwo potrzebę realizacji jakiegoś konkretnego scenariusza za pomocą modułu Automatyzacja to proszę piszcie. 

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...