Małgorzata Płóciennik 6 Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 w Subiekt - brak kursu walut Witam U jednego z klientów który ma udostępniony dostęp do Subiekta mimo zaznaczenia opcji wydruku kursu walut nie drukuje się on na fakturze (faktury wystawiane są w EURO) W czasie wpisywania danych do faktury jest ona widoczny, po zapisaniu i wydruku niestety go nie ma. Wcześniej był widoczny. U innych klientów ten problem nie występuje. Czym może być to spowodowane. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 7 Października 2020 Udostępnij Napisano 7 Października 2020 w Subiekt - brak kursu walut Dzień dobry Potwierdzamy występowanie problemu w specyficznym przypadku dla nievatowców. Błąd poprawimy w najbliższym czasie, a na teraz proszę o namiary na klienta, który ma ten problem - poprawimy konfigurację i będzie działało. 1 Link to postu
Polecane posty