Skocz do zawartości

Autoresponder wiadomości Pytanie od kupującego

Polecane posty

Witam, allegro ocenia jakość sprzedaży również po szybkości odpowiadania na pytania od kupującego.

Przydała by się funkcja automatycznych odpowiedzi na e-maile z tytułem Pytanie od kupującego.

Niestety automatyczne odpowiedzi z hostingu nie działają i dopowiadają na wszystkie maile łącznie z wiadomościami o wpłatach i zakupach i przychodzi mailery

 

Link to postu

Widziałbym także automatyczną odpowiedź w rozpoczętej dyskusji.

Autoresponder oraz odpowiedź w rozpoczętej dyskusji oferują na rynku dwie platformy w cenie około 100zł na rok za konto. Dodanie tego do Sello, to możliwość przyciągnięcia dodatkowych użytkowników oraz bardzo przydatne funkcje (wpływające na Allegrową jakość i zarazem trafność)  dostępne dla nas wszystkich. To także podcięcie skrzydeł konkurencji.

  • Lubię to 1
Link to postu
2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Pytanie, czy Allegro będzie tolerować takie automatyczne maile. Już teraz przetwarzają wiadomości wysyłane pomiędzy sprzedającym a kupującym więc wykrycie takiego automatu, który nic nie wnosi do rozmowy może być potrzegane jako nadużycie.

Od roku stanowisko Allegro jest takie, że nie zabraniają, ale będą chcieli to uporządkować. W każdej chwili może dojść do sytuacji, gdzie zablokują lub coś zmienią.

Od roku korzystam z autorespondera od "niezbedniksprzedawcy". Zarówno dla dyskusji jak i zapytań. Wszystko działa bardzo ładnie. Punkty za jakość obsługi poszły w górę :)

 

Nie uda się wystrzec zmian w serwisie. Pewne jest to, że wrzucenie wszystkiego w jeden program znacznie uprościłoby obsługę sprzedaży Allegrowej.

Aktualnie sam mam wiele dodatków, które załatwiają dość istotne kwestie:

  • Sello
  • autoresponder wiadomości
  • autoresponder dyskusji
  • edytor zestawów na allegro
  • automatyczne zwroty prowizji
  • s2sgt - do uzupełniania danych z transakcji do ZK w SGT (tych, których Sello nie uzupełnia)

Bartku, za same dodatki rocznie płacę 4x tyle co za Sello. Dlatego wielokrotnie pisałem, że chętnie zapłacę więcej za więcej funkcji i szybsze wdrażanie nowości.

Link to postu
15 godzin temu, Dominik kidl napisał:

że chętnie zapłacę więcej za więcej funkcji i szybsze wdrażanie nowości.

Wiem o tym, ale ta machina tak nie działa niestety :).

Myślę, że możemy dodać autoresponder dla wiadomości, działający np w oparciu o reguły wiadomości (wyszukiwanie słów kluczowych) i automatyczne generowanie odpowiedzi z predefiniowanych szablonów. Czy takie rozwiązanie będzie ok?

  • Lubię to 1
Link to postu
11 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Myślę, że możemy dodać autoresponder dla wiadomości, działający np w oparciu o reguły wiadomości (wyszukiwanie słów kluczowych) i automatyczne generowanie odpowiedzi z predefiniowanych szablonów. Czy takie rozwiązanie będzie ok?

Powinno być OK.

Link to postu

Tylko pytanie, czy zastosowanie autorespondera w Sello na pewno rozwiąże zagadnienie szybkości odpowiedzi? ?
Wydaję mi się, że sposób działania Sello umożliwiłby automatyczną odpowiedź dopiero po pobraniu wiadomości. Żeby uzyskać dobrą punktację Allegro za czas odpowiedzi należałoby więc cały czas mieć włączone Sello i ustawiony czas pobierania nowych wiadomości na 1-3 min 

Edytowane przez Filip Kosim
Link to postu
8 minut temu, Filip Kosim napisał:

Tylko pytanie, czy zastosowanie autorespondera w Sello na pewno rozwiąże zagadnienie szybkości odpowiedzi? ?
Wydaję mi się, że sposób działania Sello umożliwiłby automatyczną odpowiedź dopiero po pobraniu wiadomości. Żeby uzyskać dobrą punktację Allegro za czas odpowiedzi należałoby więc cały czas mieć włączone Sello i ustawiony czas pobierania nowych wiadomości na 1-3 min 

To faktycznie może być problematyczne. Autoresponder online, na zewnętrznych serwerach jeszcze nie nawalił (przez rok działania). Sello mamy uruchomione na serwerze jednak zdarzało się, że coś poszło nie tak program się wysypał. Choćby w sytuacji gdy trzeba zrobić weryfikację konta, gdy dojdzie do pomieszania kont/danych. Jeden dzień w miesiącu z takim błędem i może znacznie wpłynąć na statystyki.

Wg mnie funkcja powinna być w Sello. Pozostaje kwestia jej bezawaryjności i decyzji użytkowników. Nie wszyscy maja serwer działający 24h na dobę.

 

Fajnie byłoby ustalić jak dużym zainteresowaniem może cieszyć się autoresponder w Sello znając ewentualne jego wady. Gdyby zainteresowanych była bardzo mało, to lepiej ten czas poświęcić na inne funkcje.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...
Dnia 21.10.2020 o 08:22, Bartosz Rosa napisał:

Wiem o tym, ale ta machina tak nie działa niestety :).

Myślę, że możemy dodać autoresponder dla wiadomości, działający np w oparciu o reguły wiadomości (wyszukiwanie słów kluczowych) i automatyczne generowanie odpowiedzi z predefiniowanych szablonów. Czy takie rozwiązanie będzie ok?

Jak wygląda sytuacja z autoresponderem w w/w formie ? Jest szansa na 1.38 ?

ar.jpg

Link to postu

Jest przypisana do wersji 1.39. Do 38 raczej nie damy rady, bo tam się już sporo poprawek nazbierało.

A tak swoją drogą, jako klient, otrzymałem wczoraj takie autoodpowiedzi na dyskusję i szczerze to mnie one bardziej zirytowały niż pomogły :). Podejrzewam, że Allegro je zblokuje jak wpadną na pomysł jak wykrywać takie automaty :).

Link to postu

Jako klient mam dokładnie takie same spostrzeżenia, jako sprzedawca rozumiem dlaczego są one stosowane (patologiczny system oceny jakości, który zakłada że aby uzyskać wynik dobry należy odpowiedzieć szybciej niż 8h, kogo to obchodzi że jak firma pracuje 8-16 a klient dyskusje utworzy o 17 to mija jedyne 15-17h w najlepszym przypadku zanim ktoś to odczyta, a to już jest prawie niedopuszczalne według allegro ;) )

Żeby było śmieszniej jakiś czas temu odbyłem w związku z tym tematem interesującą rozmowę z pracownikiem allegro, który po wysłuchaniu problematyki wręcz sam sugerował używanie aplikacji firm trzecich do "wspomagania komunikacji z klientem" (nie, że to nie żart), być może tak jak piszesz w przyszłości się im odmieni, ale na chwilę obecną wspomaganie się takimi sposobami jest wskazane przez allegro (bo po co zmienić skalę czasu odpowiedzi na bardziej realną skoro można oszukać system w inny sposób ?  do tego oficjalnie wspierany ;) )

  • Lubię to 1
  • Zmieszany 1
Link to postu
Dnia 19.11.2020 o 13:44, Karol Ziętara napisał:

Żeby było śmieszniej jakiś czas temu odbyłem w związku z tym tematem interesującą rozmowę z pracownikiem allegro, który po wysłuchaniu problematyki wręcz sam sugerował używanie aplikacji firm trzecich do "wspomagania komunikacji z klientem" (nie, że to nie żart), być może tak jak piszesz w przyszłości się im odmieni, ale na chwilę obecną wspomaganie się takimi sposobami jest wskazane przez allegro (bo po co zmienić skalę czasu odpowiedzi na bardziej realną skoro można oszukać system w inny sposób ?  do tego oficjalnie wspierany ;) )

 

 

To jeszcze nic. W szyczcie epidemii wiosną, negatywne komentarze dostawałem hurtem, za wszystko, nawet za to, że koronawirus został wykryty 2 km od zainteresowanego. Wtedy pracownik Allegro zasugerował, że mam podjąć inne  działania w celu usunięcia komentarzy. Powszechnym jest płacenie za to,  tylko domyślam się, że pracownik to miał na myśli.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

potwierdzam słowa kolegi właśnie po 2 tygodniach odblokowano mi konto na allegro , za to że miałem niską jakość sprzedaży miedzy innymi odpowidzi na pytania i w dyskusjach bardzo dlugo trwały średni czas na wiadomości 36h a dyskusje 16h

dostałem za to ujemne punkty. i dablokowali m konto.

zapytałem pracownika Allegro czy mogę postawić automat zinformacją "Dziękuje za wiadomość odpowie jak najszybciej"

 

Usłyszałem że nawet powinienem :)

 

obecnie allegro promuje boty,  i NIE ŁAMIEMY regulaminu , mam to na czaci że mi na t pozwalają

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

"Super Sprzedawca: wprowadzimy nowe kryteria dotyczące kontaktu z kupującymi

Od kiedy: 1 lipca 2021

Super Sprzedawca to program dla najlepszych sprzedających na Allegro, dzięki któremu mają oni większe zaufanie kupujących, darmowe Monety do promocji ofert i inne korzyści. Od 1 lipca, aby zostać Super Sprzedawcą, trzeba będzie spełnić nowe warunki:

  • 99% odpowiedzi na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin
  • 99% odpowiedzi w Dyskusjach w ciągu 24 godzin."

 

W takim przypadku autorespondr jest konieczny. 99,9% firm pracuje od poniedziałku do piątku 8-16, co jeśli klienci zaczną zadawać pytania od piątku po godz 16:01? Odpowiemy dopiero w poniedziałek i allegro wywali nas z programu SS

 

 

Link to postu

Do czasu odpowiedzi nie wliczają się (na ten moment) soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Jeżeli klient zada pytanie lub założy dyskusję w piątek o godzinie 17 to czas odpowiedzi na nią jest do poniedziałku do godziny 17. Sporne jedynie pozostają dni, które większość sprzedawców traktuje jako wolne np. 2 maja, 24 grudnia, 31 grudnia.

Edytowane przez Tadek Synchronizujący
Link to postu

Podejrzewam, że skoro Allegro dokręca śrubę to robią to po to aby właśnie część sprzedawców odpadło. Sam autoresponder można ustawić w skrzynce pocztowej ale w mojej ocenie to jest bez sensu, bo zysk z takiej odpowiedzi automatycznej jest żaden. Było by również niepoważne aby wliczali w to dni ustawowo wolne od pracy.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...