Skocz do zawartości

Autoresponder wiadomości Pytanie od kupującego

Polecane posty

2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Podejrzewam, że skoro Allegro dokręca śrubę to robią to po to aby właśnie część sprzedawców odpadło. Sam autoresponder można ustawić w skrzynce pocztowej ale w mojej ocenie to jest bez sensu, bo zysk z takiej odpowiedzi automatycznej jest żaden. Było by również niepoważne aby wliczali w to dni ustawowo wolne od pracy.

Problem polega na tym, że niestety nie można ustawić autoresponder w skrzynce pocztowej (można, ale nie będzie działać uściślając), ponieważ maile od allegro są od Allegro, natomiast odpowiedzi są do klienta. Autoresponder będzie wysyłać do nadawcy, czyli do Allegro i wtedy taka wiadomość się odbija.

 

Rozmawiałem o tym z opiekunem oraz z działem technicznym Allegro, ponieważ też kiedyś o tym myślałem.

Link to postu
3 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Podejrzewam, że skoro Allegro dokręca śrubę to robią to po to aby właśnie część sprzedawców odpadło. Sam autoresponder można ustawić w skrzynce pocztowej ale w mojej ocenie to jest bez sensu, bo zysk z takiej odpowiedzi automatycznej jest żaden. Było by również niepoważne aby wliczali w to dni ustawowo wolne od pracy.

Bartku, zwróć uwagę na komunikat od Allegro ws programu SuperSprzedawca. Nie ma tutaj na ten moment wzmianki o "dokręcaniu śrubki" ws autoresponderów a jedynie ws czasu odpowiedzi, który będzie brany pod uwagę przy weryfikacji do SS.

Tym bardziej autoresponder będzie potrzebny. Bez tego, będzie trudniej utrzymać SS.

 

Dodam jednak, że narzędzie do automatycznych wiadomości do pytań i dyskusji z Allegro już istnieje i podawałem link w tym temacie. Z powodzeniem sobie radzi, więc gdybym miał ustawić priorytet zmian w Sello, to autoresponder miałby niską wartość :) Są pilniejsze rzeczy, których nie da się aktualnie zastąpić zewnętrznymi rozwiązaniami, jak choćby dalszy rozwój nowego synchronizatora z Subiektem i możliwość synchronizacji stanów magazynowych kompletów z SGT.

Link to postu
58 minut temu, Dominik kidl napisał:

Bartku, zwróć uwagę na komunikat od Allegro ws programu SuperSprzedawca. Nie ma tutaj na ten moment wzmianki o "dokręcaniu śrubki" ws autoresponderów a jedynie ws czasu odpowiedzi, który będzie brany pod uwagę przy weryfikacji do SS.

Tym bardziej autoresponder będzie potrzebny. Bez tego, będzie trudniej utrzymać SS.

 

Dodam jednak, że narzędzie do automatycznych wiadomości do pytań i dyskusji z Allegro już istnieje i podawałem link w tym temacie. Z powodzeniem sobie radzi, więc gdybym miał ustawić priorytet zmian w Sello, to autoresponder miałby niską wartość :) Są pilniejsze rzeczy, których nie da się aktualnie zastąpić zewnętrznymi rozwiązaniami, jak choćby dalszy rozwój nowego synchronizatora z Subiektem i możliwość synchronizacji stanów magazynowych kompletów z SGT.

Czy mógłbym prosić o link do tego narzędzia. Może być na priv, jeżeli to nie problem.

Link to postu
W dniu 21.04.2021 o 11:16, Bartosz Rosa napisał:

Podejrzewam, że skoro Allegro dokręca śrubę to robią to po to aby właśnie część sprzedawców odpadło. Sam autoresponder można ustawić w skrzynce pocztowej ale w mojej ocenie to jest bez sensu, bo zysk z takiej odpowiedzi automatycznej jest żaden. Było by również niepoważne aby wliczali w to dni ustawowo wolne od pracy.

Zysk z odpowiedzi jest taki, że po godzinach pracy firmy klient dostanie odpowiedź np o treści: Pracujemy od do od godziny do godziny odpowiemy jak najszybciej. Taki autoresponder powinien mieć możliwość ustawienia daty i godziny kiedy ma działać. Niestety klienci traktują allegro jako obsługę całodobową i potrafią dzwonić o 22. Widać po po nieodebranych rozmowach na telefonach które zostają w biurze.

 

Jeśli allegro nie będzie liczylo soboty, niedzieli i dni świątecznych to była by dobra wiadomość, jednak tego nigdzie nie doczytałem ale jedynie był podany warunek 24h

 

Link to postu
2 godziny temu, Radosław www.sklep.kut-met.pl napisał:

Widać po po nieodebranych rozmowach na telefonach które zostają w biurze

Tutaj mogę polecić centralkę VOIP. Załatwia sprawę. Mamy od 4 miesięcy i znacznie ułatwiła pracę. W wyznaczonych godzinach (po pracy) jest komunikat o godzinach pracy.

 

Link to postu
  • 3 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

Sprawa autorespondera powraca i jest konieczna do utrzymania tytułu super sprzedawcy. Autoesponder musi mieć możliwość ustawienia godzin i dni w jakich działa, oraz możliwość ustawienia dla jakich wiadomości ma działać - najlepiej po tytule wiadomości zaczynającego się: Pytanie o przedmiot .... Pytanie o zakup.....

Link to postu

Nie jestem ekspertem od Sello, ale wydaje mi się, żeby to faktycznie zapewniało maksymalną punktację oprogramowanie takie w Sello musiałoby zaciągać i wysyłać wiadomości co minutę, a to mogłoby wpływać na działanie innych modułów. Dodatkowo program musiałby być włączony 24 godziny na dobę. Spore przeszkody, a przecież w Internecie są już gotowe autorespondery online, które działają po API, a koszt ich użytkowania jest stosunkowo nieduży.

Link to postu
18 godzin temu, Łukasz F napisał:

Nie jestem ekspertem od Sello, ale wydaje mi się, żeby to faktycznie zapewniało maksymalną punktację oprogramowanie takie w Sello musiałoby zaciągać i wysyłać wiadomości co minutę, a to mogłoby wpływać na działanie innych modułów. Dodatkowo program musiałby być włączony 24 godziny na dobę. Spore przeszkody, a przecież w Internecie są już gotowe autorespondery online, które działają po API, a koszt ich użytkowania jest stosunkowo nieduży.

Programy stoją na serwerze, który jest cały czas włączony. Autoresponder ma odpowiadać tylko na wiadomości o określonym temacie. Synchronizacja poczty wystarczy standardowa jak ustawiona dotychczas (nie wiem skąd pomysł co minutę?) Rozwiązania firm zewnętrznych żądają dostępu do wszystkich informacji i ingerencji w sprzedaż z możliwością edycji itp. Nie chcę udostępniać firmom zewnętrznym takich informacji

Link to postu
Godzinę temu, Dominik kidl napisał:

Polecam: https://niezbedniksprzedawcy.pl

Nie będziesz miał już z tym problemu.

Znam, tylko ta aplikacja żąda dostępu do wszystkich ofert, ustawienia sprzedaży itp.  Co oznacza że zewnętrzna firma otrzymuje dostęp do naszej sprzedaży

Link to postu
2 godziny temu, Radosław www.sklep.kut-met.pl napisał:

Znam, tylko ta aplikacja żąda dostępu do wszystkich ofert, ustawienia sprzedaży itp.  Co oznacza że zewnętrzna firma otrzymuje dostęp do naszej sprzedaży

sprawdzałeś, czy da się im ograniczyć uprawnienia tylko do niezbędnych?

Korzystam z tej aplikacji od ponad roku i świetnie uzupełnia braki z Sello. Nie tylko odpowiedzi na zapytania czy spory transakcyjne ale też montaż kompletów itp. To już kwestia indywidualna, czy chcesz im to udostępnić, żebyś mógł korzystać z automatów.

Sprawdzałeś ich regulamin, czy mają coś co pozwalałoby im wykorzystać te dane inaczej jak tylko do obsługi twoich działań?

Link to postu

Pomyślimy nad dodaniem autorespondera na słowa kluczowe. Czy oparcie tego mechanizmu o przypisanie do grupy wiadomości będzie ok? Bo taki mechanizm jak automatyczne nadawanie grup po słowach kluczowych jest już dostępne - wystarczyło by dodać generowanie maila na takie zdarzenie.

Link to postu
19 godzin temu, Dominik kidl napisał:

sprawdzałeś, czy da się im ograniczyć uprawnienia tylko do niezbędnych?

Korzystam z tej aplikacji od ponad roku i świetnie uzupełnia braki z Sello. Nie tylko odpowiedzi na zapytania czy spory transakcyjne ale też montaż kompletów itp. To już kwestia indywidualna, czy chcesz im to udostępnić, żebyś mógł korzystać z automatów.

Sprawdzałeś ich regulamin, czy mają coś co pozwalałoby im wykorzystać te dane inaczej jak tylko do obsługi twoich działań?

Niestety nie można ograniczyć uprawnień. Regulamin regulaminem a nasza sprzedaż widoczna.

Link to postu
19 godzin temu, Bartosz Rosa napisał:

Pomyślimy nad dodaniem autorespondera na słowa kluczowe. Czy oparcie tego mechanizmu o przypisanie do grupy wiadomości będzie ok? Bo taki mechanizm jak automatyczne nadawanie grup po słowach kluczowych jest już dostępne - wystarczyło by dodać generowanie maila na takie zdarzenie.

Nie korzystamy z grup wiadomości, najlepiej jakby autoresponder odpowiadał tylko na wiadomości zawierające słowo "Pytanie" w tytule wiadomości i na to odpowiadał w ustawionych godzinach ale nie oznaczał wiadomości jako przeczytanej. Allegro nie sprawdza odpowiedzi na pytania, jedynie w dyskusjach z kupujacym

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
21 godzin temu, Bartosz Rosa napisał:

Autoresponder jest odpowiedzialny tylko za wygenerowanie wiadomości - tak jak w przypadku wszystkich wiadomości automatycznych. Natomiast wysyłanie tych wygenerowanych wiadomości podlega automatowi do wysyłania wiadomości.

W załączniku screeny jak mam to ustawione i pomimo tego jak przychodzi wiadomość to odpowiedź nie jest wysyłana automatycznie. Czy coś jeszcze powinienem zrobić, żeby na przykład jak ktoś zapyta w nocy to od razu dostał odpowiedź?

pytanie1.JPG

pytanie2.JPG

pytanie3.JPG

Edytowane przez Grzegorz Wójcik
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...