Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Grzegorz Sitarz

Vendero i sprzedaż z miejscami po przecinku

Polecane posty

Panie i Panowie z Insertu.

Moja cierpliwość jest naprawdę ogromna ale powoli zaczyna mi jej brakować. Od przeszło półtorej roku piszę i się przypominam aby zrobić w vendero sprzedaż z miejscem po przecinku. (teraz są tylko pełne jednostki). Cały czas słyszę że problem nie jest dotychczas na liście do rozwiązania.

Sprzedaliście mi program który jest niefunkcjonalny. Jeżeli zaciągam towar z nexo z jednostką ts (tysiące sztuk) z dokładnością do trzech miejsc po przecinku, to to samo powinno być w vendero.

Proponowane przez was rozwiązanie aby założyć nowe kartoteki dla towarów nie jest dla mnie żadnym rozwiązaniem, tracę historię towarów, muszę wykonywać nowe cenniki itd. a tych kartotek jest tysiące

Sugeruję aby wreszcie zabrać się do roboty i załatwić tę sprawę lub określić kiedy to zrobicie i nie zbywać mnie w dalszym ciągu.

Być może rozwiązaniem będzie aby w  kartotece towarowej w nexo zaznaczyć  w jakich jednostkach dodatkowych towar będzie się synchronizował z vendero?

Grzegorz

Edytowano przez Grzegorz Sitarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 22.03.2018 o 13:38, Grzegorz Sitarz napisał:

Być może rozwiązaniem będzie aby w  kartotece towarowej w nexo zaznaczyć  w jakich jednostkach dodatkowych towar będzie się synchronizował z vendero?

Grzegorz


Możliwość synchronizowania dodatkowych jednostek miary jest umieszczona na liście do zrealizowania. W planach na tegoroczne wersje temat ten nie jest ujęty - mówimy raczej o planach na przyszły rok. Jeśli uda nam się przystąpić do realizacji wcześniej - poinformuję o tym w bieżącym wątku. 



 

 

23 godziny temu, Marcin Gryska napisał:

O, dzięki za takie info, wstrzymam się z Vendero w takim razie skoro tak podstawowe rzeczy są problemem.... 

Panie Marcinie - vendero to aplikacja, która posiada cały szereg funkcjonalności:
- indywidualne poziomy cen, 
- rabaty kontrahenta,
- promocje, 
- kody rabatowe, 
- progi rabatowe, 
- witrynę dla zalogowanych,
- wariantowanie,
- integrację z porównywarkami towarów, 
- płatności elektroniczne, 
- usługi kurierskie, 
- darmowy certyfikat SSL dla własnej domeny, 
- witrynę dla zaproszonych użytkowników, 
- możliwość personalizacji witryny na wielu obszarach roboczych


oraz wiele innych funkcji. 

Zachęcam do zapoznania się z naszym programem http://vendero.pl/demo
 

Udostępnij ten post


Link to postu
16 godzin temu, Anna Merta napisał:


Możliwość synchronizowania dodatkowych jednostek miary jest umieszczona na liście do zrealizowania. W planach na tegoroczne wersje temat ten nie jest ujęty - mówimy raczej o planach na przyszły rok. Jeśli uda nam się przystąpić do realizacji wcześniej - poinformuję o tym w bieżącym wątku. 



 

 

Panie Marcinie - vendero to aplikacja, która posiada cały szereg funkcjonalności:
- indywidualne poziomy cen, 
- rabaty kontrahenta,
- promocje, 
- kody rabatowe, 
- progi rabatowe, 
- witrynę dla zalogowanych,
- wariantowanie,
- integrację z porównywarkami towarów, 
- płatności elektroniczne, 
- usługi kurierskie, 
- darmowy certyfikat SSL dla własnej domeny, 
- witrynę dla zaproszonych użytkowników, 
- możliwość personalizacji witryny na wielu obszarach roboczych


oraz wiele innych funkcji. 

Zachęcam do zapoznania się z naszym programem http://vendero.pl/demo
 

 

Pani Marto, mamy zbyt dużo kartotek z różną precyzją jednostek miary, żeby pchać się niedopracowane rozwiązanie. Możliwości przez Panią przytoczone posiada każdy sklep na rynku...

Udostępnij ten post


Link to postu
3 godziny temu, Marcin Gryska napisał:

 

Pani Marto, mamy zbyt dużo kartotek z różną precyzją jednostek miary, żeby pchać się niedopracowane rozwiązanie. Możliwości przez Panią przytoczone posiada każdy sklep na rynku...

Dokładnie tak jest ale w Insercie tego nie rozumieją skoro temat nie jest rozwiązany do tej pory.

Udostępnij ten post


Link to postu

Rozumiem że przytoczone zmiany dotyczą Subiekta, a co ze zmianą w samym vendero żeby synchronizować jednostki z przecyzją przypisaną danej jednostce?

Udostępnij ten post


Link to postu

Temat synchronizacji dodatkowych jednostek miary wiąże się z wprowadzeniem zmian zarówno po stronie Subiekt'ów jak i vendero. Tak, jak wspominałam już wcześniej - znajduje się on na liście zadań do realizacji. Jeśli uda się nam przystąpić do prac w tym temacie wcześniej niż zakładamy - poinformuję o przyspieszeniu terminu. 

Udostępnij ten post


Link to postu

Proszę się tym zająć szybko bo jak już wspomniałem wcześniej jest to podstawowa funkcjonalność na którą przypuszczam nie tylko Ja czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
3 godziny temu, Grzegorz Sitarz napisał:

Proszę się tym zająć szybko bo jak już wspomniałem wcześniej jest to podstawowa funkcjonalność na którą przypuszczam nie tylko Ja czekam.

Zgadzam się

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 24.03.2018 o 07:57, Marcin Gryska napisał:

 

Pani Marto, mamy zbyt dużo kartotek z różną precyzją jednostek miary, żeby pchać się niedopracowane rozwiązanie. Możliwości przez Panią przytoczone posiada każdy sklep na rynku...

 

Dnia 23.03.2018 o 15:25, Anna Merta napisał:


Możliwość synchronizowania dodatkowych jednostek miary jest umieszczona na liście do zrealizowania. W planach na tegoroczne wersje temat ten nie jest ujęty - mówimy raczej o planach na przyszły rok. Jeśli uda nam się przystąpić do realizacji wcześniej - poinformuję o tym w bieżącym wątku. 



 

 

Panie Marcinie - vendero to aplikacja, która posiada cały szereg funkcjonalności:
- indywidualne poziomy cen, 
- rabaty kontrahenta,
- promocje, 
- kody rabatowe, 
- progi rabatowe, 
- witrynę dla zalogowanych,
- wariantowanie,
- integrację z porównywarkami towarów, 
- płatności elektroniczne, 
- usługi kurierskie, 
- darmowy certyfikat SSL dla własnej domeny, 
- witrynę dla zaproszonych użytkowników, 
- możliwość personalizacji witryny na wielu obszarach roboczych


oraz wiele innych funkcji. 

Zachęcam do zapoznania się z naszym programem http://vendero.pl/demo
 

Pisze pani o darmowym certyfikacie, ok jest taka możliwość ale jak dajecie możliwość podpięcia własnej domeny to nie rozumiem dlaczego nie mogę podpiąć profesjonalnego certyfikatu który zakupiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu

Aktualnie vendero umożliwia podpięcie tylko darmowego certyfikatu. Aczkolwiek zapewnia on ten sam poziom bezpieczeństwa, co certyfikat płatny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 4.04.2018 o 15:26, Anna Merta napisał:

Temat synchronizacji dodatkowych jednostek miary wiąże się z wprowadzeniem zmian zarówno po stronie Subiekt'ów jak i vendero. Tak, jak wspominałam już wcześniej - znajduje się on na liście zadań do realizacji. Jeśli uda się nam przystąpić do prac w tym temacie wcześniej niż zakładamy - poinformuję o przyspieszeniu terminu. 

Proszę o informację Firmę INSERT co w temacie jednostek po przecinku.

Udostępnij ten post


Link to postu

Nie będziemy teraz realizować tematu jednostek dodatkowych. Aktualnie pracujemy nad tematami mocno technicznymi. Gdyby sytuacja uległa zmianie - poinformuję o tym z pewnością. 

Udostępnij ten post


Link to postu

Chcę zacząć sprzedawać artykuły spożywcze, głównie na wagę. Czy to znaczy, że nie mam możliwości skorzystać z Państwa programu?

Sprzedaż będzie wymagała większej dokładności niż kilogramy. Chciałbym żeby klient miał możliwość wyboru zarówno ilości opakowań (zmienna waga opakowania) jak i wagi towaru. Czy da się zmienić jednostki lub wprowadzić orientacyjne przeliczniki?

Jak obliczać wartość takiego zamówienia i jak rozliczać ewentualne różnice w zaliczkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Do vendero pobierana jest jednostka podstawowa z Subiekta, zakładka Podstawowe na asortymencie. Jednostkę podstawową można na danym towarze ustawić jako 0,1 metr bieżący lub 0,1 m2 i w niej sprzedawać. Warto jest dodać dodatkową jednostkę miary w takiej jednostce, w jakiej faktycznie przyjmujemy faktury zakupu, czyli metr bieżący lub m2 z przelicznikiem (10). Należy dodatkowo zaznaczyć jednostkę zakupu inną niż podstawowa (zakładka Miary). 
Należy jednak pamiętać o ograniczeniach ze zmianą podstawowej jednostki miary przy wystawionych już dokumentach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 27.03.2020 o 11:41, Przemysław Werner napisał:
Do vendero pobierana jest jednostka podstawowa z Subiekta, zakładka Podstawowe na asortymencie. Jednostkę podstawową można na danym towarze ustawić jako 0,1 metr bieżący lub 0,1 m2 i w niej sprzedawać. Warto jest dodać dodatkową jednostkę miary w takiej jednostce, w jakiej faktycznie przyjmujemy faktury zakupu, czyli metr bieżący lub m2 z przelicznikiem (10). Należy dodatkowo zaznaczyć jednostkę zakupu inną niż podstawowa (zakładka Miary). 
Należy jednak pamiętać o ograniczeniach ze zmianą podstawowej jednostki miary przy wystawionych już dokumentach.

Tak Panie Przemku ale to są dalej półśrodki. Czy Wy naprawdę nie rozumiecie jaka ta funkcjonalność jest ważna przy sprzedaży. Znam Waszą firmę i wiem że zrobicie to dobrze ale ten czs to przesada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Dnia 20.04.2020 o 11:19, Przemysław Werner napisał:

Rozumiem potrzebę, ale na ten moment mogę zaproponować tylko takie rozwiązanie.

Od trzech lat to słyszę i nic nie możecie zrobić w tej sprawie?????????

Udostępnij ten post


Link to postu

Sugestie są zapisywane i realizowane w zależności od szeregu czynników m.in.  liczby podobnych zgłoszeń, czy listy aktualnych wymagań.

Aktualnie ze względu na panującą sytuację trwają prace nad wydajnością i optymalizacją systemu.

Udostępnij ten post


Link to postu

To proszę w takim razie także moje zgłoszenie przyjąć jako podobne.

Udostępnij ten post


Link to postu

Temat ciągnie się od 3 lat i nic nie można w temacie zrobić?

 

Problem jest taki że synchronizując asortyment z vendero np w jednostce podstawowej ts (tysiące sztuk) z precyzją 3 miejsc po przecinku nie mogę w vendero tego towaru:

1 - zakupić z precyzją 0,25 ts tylko 1 ts i wielokrotność,

2 - stan - vendero tego asortymentu pokazuje 0 ts a w rzeczywistości jest np: 0,75 ts.

Rozwiązaniem miało być:

1 - zmiana jednostki podstawowej w subiekcie nexo - NIC NIE ZROBIONO.

2 - zmiana synchronizacji jednostki podstawowej asortymentu na dodatkową - NIC NIE ZROBIONO.

 

Podane przez was rozwiązanie zmiany jednostki podstawowej jest pracochłonne i bezsensowne ponieważ zmienia tę jednostkę na wszystkich wcześniejszych dokumentach w systemie.

Może jakaś kompetentna osoba zajęłaby się tym problemem w Insercie?

 

Grzegorz

 

Edytowano przez Grzegorz Sitarz
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu

Panie Grzegorzu, gwoli wstępu – temat jednostek, o którym Pan wspomina nie został przez nas porzucony, lecz odsunięty w czasie. O czym już wspominałam w powyższej rozmowie. Nie obiecam Panu terminu, którego nie jestem w stanie dotrzymać, dlatego też poinformowałam Państwa, iż ze względu na wyższe priorytetowo prace, temat ten  nie będzie realizowany w najbliższym czasie, a o potencjalnych zmianach w tym zakresie poinformuję.

Każde zgłoszenie klienta jest dla nas istotne, ponieważ tworzymy produkt dla Państwa – naszych klientów. Poprzez swoje zgłoszenia, sugestie bierzecie Państwo niejako udział w procesie tworzenia i udoskonalania istniejącego produktu. Zgłoszeń, zapytań, sugestii i pomysłów jest tyle, ilu klientów. Dla każdego jego własne zgłoszenie jest często podstawową funkcjonalnością dla danego produktu, „bez którego ten nie może istnieć”. Dla Pana są to jednostki, dla innego klienta to tematyka SEO, dla innego dedykowany rabat, a dla kolejnego kolorowanie czcionek w nagłówkach. Jest Pan przedsiębiorcą – prowadzi Pan sklep, więc z pewnością rozumie Pan, co mam na myśli.
Ponieważ tworzę produkt dla Państwa – czytam każdą sugestię i każde zgłoszenie.

Ale poza pojedynczymi zgłoszeniami klientów (czy grup klientów) biorę pod uwagę jeszcze jedną, niezwykle istotną kwestię. Zależy mi na tym, żeby produkt, z którego wszyscy Państwo korzystacie (niezależnie od kierunku, w którym chcielibyście widzieć rozwój vendero) pracował wydajnie i optymalnie. Żeby nic się „nie krzaczyło”, żeby wszystko działało poprawnie i bezbłędnie. Dlatego ostatnich kilkanaście miesięcy poświęciliśmy głównie na prace mocno techniczne, związane między innymi ze zmianą architektury projektu. Prace te były o tyle ważne, że pozwolą nam na wyeliminowanie większości problemów związanych z wydajnością, na jakie Państwo (bądź Państwa klienci) mogliście natrafić zarówno z poziomu Panelu Administracyjnego, jak i samej witryny. Co więcej - szybciej będziemy w stanie wprowadzać potencjalne zmiany czy poprawki w działaniu Panelu Administracyjnego i witryny.
Zmiana ta jest korzystna dla wszystkich Państwa, znacznie usprawni korzystanie z produktu, jednak i nam znacznie ułatwi przyszłą pracę nad jego potencjalnym rozwojem.
Zakres zmian, które przez ostatnich kilkanaście miesięcy realizowaliśmy, był na tyle obszerny, że musiałam przesunąć w czasie realizację wszystkich pozostałych tematów.  Do tego „przytrafił się nam covid” i, jak sam Pan z pewnością obserwuje, rynek ecommerce w ostatnich miesiącach przeżywa rozkwit. Dla nas był to dodatkowy czas wytężonej pracy związany z aktualizacją każdej zewnętrznej integracji (a mamy ich w produkcie kilkanaście), dostosowując się do zmian w ich obsłudze, wprowadzanych przez dostawców tych rozwiązań.  
Podsumowując – uważam nasze podejście do tematu, jako całości, za kompetentne i kompleksowe; uwzględniające nie tylko sytuację „tu i teraz”, ale mające na celu uzyskanie efektów długofalowych.
Na koniec dodam jeszcze, że w tym tygodniu rozpoczynamy wdrażanie wspomnianego rozwiązania na produkcję. Po zakończeniu tego procesu (przełom roku) wrócę do tematów takich, jak jednostki, o których Pan wspomina.

Udostępnij ten post


Link to postu
4 godziny temu, Anna Merta napisał:

Panie Grzegorzu, gwoli wstępu – temat jednostek, o którym Pan wspomina nie został przez nas porzucony, lecz odsunięty w czasie. O czym już wspominałam w powyższej rozmowie. Nie obiecam Panu terminu, którego nie jestem w stanie dotrzymać, dlatego też poinformowałam Państwa, iż ze względu na wyższe priorytetowo prace, temat ten  nie będzie realizowany w najbliższym czasie, a o potencjalnych zmianach w tym zakresie poinformuję.

Każde zgłoszenie klienta jest dla nas istotne, ponieważ tworzymy produkt dla Państwa – naszych klientów. Poprzez swoje zgłoszenia, sugestie bierzecie Państwo niejako udział w procesie tworzenia i udoskonalania istniejącego produktu. Zgłoszeń, zapytań, sugestii i pomysłów jest tyle, ilu klientów. Dla każdego jego własne zgłoszenie jest często podstawową funkcjonalnością dla danego produktu, „bez którego ten nie może istnieć”. Dla Pana są to jednostki, dla innego klienta to tematyka SEO, dla innego dedykowany rabat, a dla kolejnego kolorowanie czcionek w nagłówkach. Jest Pan przedsiębiorcą – prowadzi Pan sklep, więc z pewnością rozumie Pan, co mam na myśli.
Ponieważ tworzę produkt dla Państwa – czytam każdą sugestię i każde zgłoszenie.

Ale poza pojedynczymi zgłoszeniami klientów (czy grup klientów) biorę pod uwagę jeszcze jedną, niezwykle istotną kwestię. Zależy mi na tym, żeby produkt, z którego wszyscy Państwo korzystacie (niezależnie od kierunku, w którym chcielibyście widzieć rozwój vendero) pracował wydajnie i optymalnie. Żeby nic się „nie krzaczyło”, żeby wszystko działało poprawnie i bezbłędnie. Dlatego ostatnich kilkanaście miesięcy poświęciliśmy głównie na prace mocno techniczne, związane między innymi ze zmianą architektury projektu. Prace te były o tyle ważne, że pozwolą nam na wyeliminowanie większości problemów związanych z wydajnością, na jakie Państwo (bądź Państwa klienci) mogliście natrafić zarówno z poziomu Panelu Administracyjnego, jak i samej witryny. Co więcej - szybciej będziemy w stanie wprowadzać potencjalne zmiany czy poprawki w działaniu Panelu Administracyjnego i witryny.
Zmiana ta jest korzystna dla wszystkich Państwa, znacznie usprawni korzystanie z produktu, jednak i nam znacznie ułatwi przyszłą pracę nad jego potencjalnym rozwojem.
Zakres zmian, które przez ostatnich kilkanaście miesięcy realizowaliśmy, był na tyle obszerny, że musiałam przesunąć w czasie realizację wszystkich pozostałych tematów.  Do tego „przytrafił się nam covid” i, jak sam Pan z pewnością obserwuje, rynek ecommerce w ostatnich miesiącach przeżywa rozkwit. Dla nas był to dodatkowy czas wytężonej pracy związany z aktualizacją każdej zewnętrznej integracji (a mamy ich w produkcie kilkanaście), dostosowując się do zmian w ich obsłudze, wprowadzanych przez dostawców tych rozwiązań.  
Podsumowując – uważam nasze podejście do tematu, jako całości, za kompetentne i kompleksowe; uwzględniające nie tylko sytuację „tu i teraz”, ale mające na celu uzyskanie efektów długofalowych.
Na koniec dodam jeszcze, że w tym tygodniu rozpoczynamy wdrażanie wspomnianego rozwiązania na produkcję. Po zakończeniu tego procesu (przełom roku) wrócę do tematów takich, jak jednostki, o których Pan wspomina.

Proszę zrozumieć moje oburzenie ale program kupuję (vendero - sklep) od trzech lat i nie mogę przez ten czas z niego korzystać w pełni, ponieważ nie ma tej funkcjonalności. Jak sprzedam parapet o dł np (wybór klienta) 1,35 mb? Jak sprzedam 0,3 kg śrubek?

A indeksów mamy tysiące w tych jednostkach. 

Zakupy można w vendero dokonywać w liczbach całkowitych. Zróbcie może coś takiego że w kartotece towarowej jest opcja do zaznaczenia że dany towar wystawiony w sklepie vendero ma być synchronizowany z precyzją danej jednostki. Chyba proste rozwiązanie i rozwiązuje wszystkie problemy. To my decydujemy jaki towar ma być z jaką precyzją synchronizowany.

Fantazjując dalej gdyby jednostkę np ts (tysiąc sztuk) można było wybrać wielokrotność np 0,25 ts (czyli wybierzemy 0,25 lub 0,5 lub 0,75 ale nie 0,2 (wtedy program zaokrągli do 0,25)) W czym to jest potrzebne jednostką jest ts a paczki mamy po 0,25 ts w innym przypadku wielokrotność będzie 0,15 zależy od opakowań.

Bardzo proszę nie odkładać tego problemu dłużej, jestem już z wami przeszło 20 lat, i jestem zadowolony ze współpracy oprócz tego tematu.

Grzegorz

Edytowano przez Grzegorz Sitarz
  • Lubię to 2

Udostępnij ten post


Link to postu

×