Marcin Stefanowski 25 Napisano 19 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2020 w Gestor NEXO PRO a asortyment na zleceniu serwisowym z róznych magazynów Mam pytanie dotyczące zleceń serwisowych w Gestorze NEXO PRO. Czy jest możliwe używanie asortymentu z różnych magazynów na jednym zleceniu serwisowym ? Nie znalazłem takiej opcji, a wydawałoby się, że powinno to funkcjonować stricte podobnie do Subiekta NEXO PRO, w którym to właśnie jedną z funkcjonalności odróżniających od zwykłego NEXO jest możliwość "mieszania" magazynów na jednym dokumencie. Często jest tak, że do naprawy, serwisanci oprócz usług używają jakichś podręcznym materiałów dostępnych w magazynie serwisowym (baterie, akumulatory, pasty itp), ale czasami trzeba wykorzystać dysk twardy czy też płytę główną znajdującą się w innym pomieszczeniu, ale takim który nie jest w ujęciu księgowym oddzielnie rozliczany. Tworzenie wtedy przesunięć międzymagazynowych oczywiście rozwiązuje problem, ale przysparza niepotrzebnej pracy i dokumentów. Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 19 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2020 w Gestor NEXO PRO a asortyment na zleceniu serwisowym z róznych magazynów Pracujemy nad tematem rezerwacji w zleceniach serwisowych, uwzględnimy również temat różnych magazynów podczas tych prac. Jeśli nie będzie komplikacji to temat powinien być zrealizowany do wersji wiosennej. 1 Link to postu
Polecane posty