Skocz do zawartości

Biuro Nexo => Rachmistrz ... logowanie automatyczne vs manualne

Polecane posty

Dzień dobry,

Uruchamiam Biuro Nexo, loguję się, wybieram z listy Klientów Biura jednego z nich po czym wywołuję polecenie Uruchom przykładowo Rachmistrza.

W tym miejscu zagadnienie jak w temacie, czasami logowanie do Rachmistrza następuje automatycznie, bez konieczności wyboru użytkownika i wpisywania hasła, czasami nie, trzeba się logować manualnie.

Od czego przebieg tego procesu zależy, czy da się sparametryzować?

Dziękuję / Pozdrawiam

Link to postu
59 minut temu, Przemysław Werner napisał:

Temat jest nam znany i był już poruszany na forum.

Szukałem po słowie kluczowym "logowanie" ... nie znalazłem, sorki.

59 minut temu, Przemysław Werner napisał:

Po pierwszym zalogowaniu i podaniu hasła do podmiotu kolejne uruchamianie programu i logowanie powinno już przebiec automatycznie.

Nie potwierdzam.

Podejrzewam, że to kwestia uprawnień użytkowników.

Właściciel "Biura" o statusie "Szef" istotnie nie musi się logować do podmiotów, pozostali użytkownicy już muszą.

Próbowałem różnych konfiguracji, Typ: Inny / Pracownik, w uprawnieniach ograniczeń nie znajduję.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Nie powtarzamy opisywanego przez Pana problemu. Proszę spróbować następujących czynności:

  • Operacja zbiorcza - Zarządzanie personelem i aktualizacja danych użytkowników, z którymi jest problem

image.png.1f6419b1fde1d9f4161b199f9d5f5e68.png

  • Konfiguracja - Parametry Biura i sprawdzić, czy włączona jest aktualizacja baz danych klientów po zalogowaniu.

image.png.7f521da22d89efe2d9340ada8c68b871.png

Jeżeli to możliwe, to proszę również o informację na temat wersji programu oraz poprzedniej wersji, z której baza została zaktualizowana.

Link to postu
Godzinę temu, Przemysław Werner napisał:
  • Operacja zbiorcza - Zarządzanie personelem i aktualizacja danych użytkowników, z którymi jest problem

 

Pomogło, teraz jest Okay ... Dziękooveczka ?

Godzinę temu, Przemysław Werner napisał:
  • Konfiguracja - Parametry Biura i sprawdzić, czy włączona jest aktualizacja baz danych klientów po zalogowaniu.

 

Była włączona.

Godzinę temu, Przemysław Werner napisał:

Jeżeli to możliwe, to proszę również o informację na temat wersji programu oraz poprzedniej wersji, z której baza została zaktualizowana.

32.1.0 (4025) poprzedniej wersji nie pomnę, aktualizujemy na bieżąco.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...