Skocz do zawartości

Zerwane połączenie sieciowe

Polecane posty

Dziś, ni stąd ni zowąd, nie mogę uruchomić Sello ani Subiekta na komputerze klienckim. Sieć przestała ten komputer w ogóle widzieć. Co może być przyczyną? Na komputerze serwerowym wszystko działa. Win 10, Sello 1.36. Dotychczas wszystko działało.

Edytowane przez Zdzisław Bal
Link to postu
4 godziny temu, Bartosz Rosa napisał:

Ja bym sprawdził czy komputery w sieci nie mają zdublowanych adresów IP. U nas nieraz takie problemy występowały przy korzystaniu z maszyn wirtualnych. Być może któryś komputer ma na stałe wpisany IP a reszta korzysta z DHCP i trafił się IP już wykorzystany przez inny komputer.

Chyba właśnie tak się stanęło. Zaczęło mi zrywać połączenie na kompie, który działa. Odłączyłem od zasilania router i na kliencie wróciła sieć, zmapowany dysk na faktury działa, Sello działa. Rozwiązaniem jest przypisanie stałych adresów IP?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...