Skocz do zawartości

błędy pobierania

Polecane posty

Dzień dobry,

spotkaliśmy się z podobnym problemem. W tamtym wypadku winowajcami okazały się nazwy katalogów, w których przechowywane są ściągnięte dokumenty. Z jakiegoś powodu, Windows nie radzi sobie z nazwami, w których na końcu jest spacja. Zakładamy, że u Państwa może występować ten sam problem. Proszę wykonać poniższe kroki w celu naprawy:

1. Otworzyć Program Serwisowy
2. Znaleźć na liście klienta, dla którego występuje problem
3. Wybrać z menu Zmień nazwę (również pod prawym klikiem w menu kontekstowym)
4. W tym miejscu podać nazwę podmiotu bez spacji na początku i końcu, oczywiście też bez znaków niedozwolonych tj. "*: < >? / \ | 
5. UWAGA! Ta czynność odłączy Konto Insert w podmiocie. Trzeba więc wejść do podmiotu, podłączyć Konto Insert.
6. Sprawdzić, czy podglądy się pobierają.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...