Krzysztof Berhel 0 Napisano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Witam Jeden z naszych klientów posiada własną licencję na Subiekta. Jako biuro korzystamy z własnej licencji na cały pakiet GT. Chcąc podłączyć Portal Biura dla tego klienta w jego subiekcie dodaliśmy konto insert zarejestrowane w naszym biurze księgowym , ale po podłączeniu konta w Subiekcie klienta nie widać nawet ikony PB . Przy próbie podłączenia klientowi portalu biura z poziomu naszego Rewizora dostajemy komunikat że należy podłączyć konto insert z poziomu Subiekta klienta . Jak można odblokować brak ikony Portal Biura w Subiekcie klienta? Pozdrawiam Krzysztof Berhel Link to postu
Jacek Grobelny 0 Napisano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Dołączam się do pytania bo mamy taki sam problem. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Zasadnicze pytanie: czy Subiekt jest odpalony na tej samej bazie, na której pracuje Rachmistrz/Rewizor obsługiwany przez Państwa biuro? Link to postu
Krzysztof Berhel 0 Napisano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Witam Nie, klient nie pracuje na tej samej bazie Ale przy innym kliencie nie stanowi to problemu. Drugi Klient posiada swoją bazę na subiekcie a mimo to można odpalić u klienta portal biura Pozdrawiam Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta (edytowane) Zacznę może od początku. Cytat Jeden z naszych klientów posiada własną licencję na Subiekta. Jako biuro korzystamy z własnej licencji na cały pakiet GT. Cytat Nie, klient nie pracuje na tej samej bazie Zatem mamy tutaj prostą sytuację, klient ma swoją bazę z Subiektem, Państwo swoją z programem księgowym. Cytat Jak można odblokować brak ikony Portal Biura w Subiekcie klienta? Portal Biura dla biura rachunkowego dostępny jest z programów księgowych: Rachmistrza i Rewizora; dla klienta biura dostępny jest jedynie poprzez stronę internetową www.portalbiura.pl. Zatem nie ma możliwości zobaczenia ikony Portalu Biura w Subiekcie. Ale nie ma też po prostu takiej konieczności. Cytat Chcąc podłączyć Portal Biura dla tego klienta w jego subiekcie dodaliśmy konto insert zarejestrowane w naszym biurze księgowym , ale po podłączeniu konta w Subiekcie klienta nie widać nawet ikony PB . Stwierdzenie sugeruje, że podłączyli Państwo do bazy Subiekta klienta Konto Insert biura rachunkowego. Czy dobrze rozumiem? Jeżeli tak, to jest to błędne działanie. W tym wypadku w Subiekcie klient powinien mieć podłączone swoje Konto Insert. Ale wracając do istoty problemu. Jaki jest cel Państwa działania? Czy chcą Państwo jedynie udostępnić Portal Biura klientowi, który akurat w tym wypadku ma też bazę Subiekta? Jeżeli tak wystarczy udostępnić Portal Biura na bazie Rewizora tego klienta. Klient nic w swoim Subiekcie robić nie musi, ponieważ dostęp do Portalu Biura jest za pomocą strony internetowej. Więcej informacji, jak udostępnić Portal Biura, znajdziecie Państwo w Przewodniku krok po kroku lub licznych tematach e-Pomocy. Tutaj, jak to wygląda od strony klienta. Cytat Ale przy innym kliencie nie stanowi to problemu. Drugi Klient posiada swoją bazę na subiekcie a mimo to można odpalić u klienta portal biura Dopytam jeszcze. Co oznaczy odpalić? Czy chodzi tutaj o wejście na stronę internetową? Bo od strony Subiekta nie ma takiej możliwości. Edytowane 16 Grudnia 2020 przez Katarzyna Tubielewicz Link to postu
Krzysztof Berhel 0 Napisano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Dzień Dobry Więc po kolei Klient ma swoją bazę subiekta My pracując na Swoim Rewizorze przy próbie podłączenia portalu Biura otrzymujemy komunikat że nie można podłączyć konta inserta z poziomu Rewizora można to zrobić z poziomu Subiekta klienta. Subiekt klienta po podłączeniu konta klienta nie dawał możliwość włączenia Portalu Biura ani z poziomu naszego Rewizora ani z poziomu konta insert ( przeglądarka ) . Po podłączeniu w Subiekcie klienta naszego konta inserta problem w dalszym ciągu występuje. Czyli z poziomu naszego Rewizora nie można uruchomić portalu biura ( przez podłączenie konta inserta w naszym Rewizorze ) ani przez konto inserta ( przeglądarkę ) Dalej mamy komunikat że konto inserta należy podłączyć w Subiekcie klienta Pozdrawiam Krzysztof Berhel Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Cytat Cytat Nie, klient nie pracuje na tej samej bazie Zatem mamy tutaj prostą sytuację, klient ma swoją bazę z Subiektem, Państwo swoją z programem księgowym. Cytat Klient ma swoją bazę subiekta Powyższe wypowiedzi świadczą o tym, że mamy tutaj klasyczną sytuację. Klient działa na swojej bazie Subiekta, Państwa biuro na swojej bazie Rewizora. Cytat My pracując na Swoim Rewizorze przy próbie podłączenia portalu Biura otrzymujemy komunikat że nie można podłączyć konta inserta z poziomu Rewizora można to zrobić z poziomu Subiekta klienta. Błąd ten wskazuje na to, że to jest podmiot mieszany. To wygląda tak jakby mieli Państwo u siebie bazie, w której mają Państwo licencję BR i licencję klienta na Subiekta. A klient i tak ma bazę Subiekta jeszcze jedną, osobną, być może z tymi samymi licencjami. Dwie powyższe sytuacje się wykluczają. Potrzebujemy zatem wyjaśnić, jak dokładnie wygląda sytuacja z licencjami dotycząca tej bazy: Cytat My pracując na Swoim Rewizorze przy próbie podłączenia portalu Biura otrzymujemy komunikat że nie można podłączyć konta inserta z poziomu Rewizora można to zrobić z poziomu Subiekta klienta. Poproszę w wiadomości prywatnej o informacje, czy na omawianej bazie są licencje na biuro i na firmę? Jak tak, czy ta firma i biuro ma takie same numery NIP? Mam namyśli tutaj numery NIP wprowadzone do tej bazy. Ewentualnie informacje odnośnie tej osobnej bazy Subiekta, na której pracuje klient. Jakie tam są licencje? Gwoli wyjaśnienia. Cytat Subiekt klienta po podłączeniu konta klienta nie dawał możliwość włączenia Portalu Biura ani z poziomu naszego Rewizora ani z poziomu konta insert ( przeglądarka ). I to jest prawidłowe działanie. W Subiektach nie ma dostępu do Portalu Biura. Biuro rachunkowe ma dostęp do Portalu z poziomu aplikacji księgowej (Rewizora lub Rachmistrza) i z tego poziumu udostępnia/używa Portalu Biura. Klient biura natomiast korzysta z Portalu Biura za pomocą aplikacji internetowej, dostępnej pod adresem www.portalbiura.pl, po tym jak zaloguje się do niej własnym Kontem Insert. Link to postu
Krzysztof Piątek 4 Napisano 6 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta A jak postąpić w przypadku gdy BR ma licencję na Rewizora GT natomiast klient ma własną licencję na Subiekta GT i oba programy pracują na jednej bazie? Link to postu
Krzysztof Lasko 68 Napisano 12 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Mam podobny problem. Moje BR ma licencję na Rewizora GT, klient ma własną licencję na Subiekta. W BR pracujemy na Subiekcie klienta z jego licencją. Przy próbie podłączenia konta Insert pojawia się błąd: Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 12 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta W dniu 6.07.2021 o 14:12, Krzysztof Piątek napisał: A jak postąpić w przypadku gdy BR ma licencję na Rewizora GT natomiast klient ma własną licencję na Subiekta GT i oba programy pracują na jednej bazie? 2 godziny temu, Krzysztof Lasko napisał: Mam podobny problem. Moje BR ma licencję na Rewizora GT, klient ma własną licencję na Subiekta. W BR pracujemy na Subiekcie klienta z jego licencją. Przy próbie podłączenia konta Insert pojawia się błąd W zasadzie na oba Panów pytania jest jedna odpowiedź. Na podmiotach "mieszanych" (przez podmioty mieszane rozumiemy takie, które posiadają licencje zwykłej firmy zarejestrowane np. na nr NIP "123..." i licencje biura rachunkowego zarejestrowane na inny NIP "456...") można podłączyć tylko Konto Insert należące do firmy. Takie przyjęliśmy założenie. W tym momencie więc biuro nie ma możliwości podłączenia swojego KI, a co za tym idzie, skorzystania z Portalu Biura na tym podmiocie. Natomiast świadomi potrzeby, będziemy zajmować się tym problemem w jednej z najbliższych wersji GT. Link to postu
Katarzyna Leśniewicz 20 Napisano 20 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Czy jest szansa na bliższe doprecyzowanie terminu rozwiązania tego problemu? Czy to raczej będzie 1-2 miesiące czy pół roku? Mam klientów, którzy już długo na to czekają i rozważają już rozdzielanie baz Subiekta i Rewizora.. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 21 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2021 w Portal Biura - podłączenie u klienta posiadającego własną licencję Subiekta Planujemy uporać się z tym problemem jeszcze w tym roku, ale raczej to będzie koniec, niż najbliższe miesiące. Link to postu
Polecane posty