Skocz do zawartości

zagubione @ na skrzynce klienta z zaproszeniem do PB

Polecane posty

Dzień dobry

 

pojawia się problem, z e-mailem zawierającym link aktywacyjny dla klienta biura.

Kilkukrotnie zostaliśmy powiadomieni, o braku e-maila z linkiem aktywacyjnym.

Najprawdopodobniej trafia do spamu i zostanie usunięty.

Stąd moje pytanie, w jaki sposób przesłać kolejnego e-maila z linkiem aktywacyjnym ?

Z poziomu zarządzanie usługami portalu biura nie ma takiej możliwości (pojawia się komunikat "nie można udostępnić usługi. Usługa jest już udostępniona")

Link to postu

Dzień dobry,

 

dla danego klienta proszę zakończyć udostępnianie. A następnie udostępnić daną usługę jeszcze raz. W tym momencie zadziała mechanizm i kolejne zaproszenie zostanie wysłane. W zależności od tego, czy klient podejmował wcześniej jakieś czynności (założenie Konta Insert, akceptacja regulaminów itd.) wiadomości e-mail mogą przybrać różną formę.

Proszę też uczulić klientów, aby po udostępnieniu usługi przeglądali też folder ze spamem - to jest najczęstsza przyczyna "gubienia" zaproszeń.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...