Tadeusz Prajsnar 1 Napisano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2020 w zagubione @ na skrzynce klienta z zaproszeniem do PB Dzień dobry pojawia się problem, z e-mailem zawierającym link aktywacyjny dla klienta biura. Kilkukrotnie zostaliśmy powiadomieni, o braku e-maila z linkiem aktywacyjnym. Najprawdopodobniej trafia do spamu i zostanie usunięty. Stąd moje pytanie, w jaki sposób przesłać kolejnego e-maila z linkiem aktywacyjnym ? Z poziomu zarządzanie usługami portalu biura nie ma takiej możliwości (pojawia się komunikat "nie można udostępnić usługi. Usługa jest już udostępniona") Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 w zagubione @ na skrzynce klienta z zaproszeniem do PB Dzień dobry, dla danego klienta proszę zakończyć udostępnianie. A następnie udostępnić daną usługę jeszcze raz. W tym momencie zadziała mechanizm i kolejne zaproszenie zostanie wysłane. W zależności od tego, czy klient podejmował wcześniej jakieś czynności (założenie Konta Insert, akceptacja regulaminów itd.) wiadomości e-mail mogą przybrać różną formę. Proszę też uczulić klientów, aby po udostępnieniu usługi przeglądali też folder ze spamem - to jest najczęstsza przyczyna "gubienia" zaproszeń. Link to postu
Polecane posty