Skocz do zawartości

Aktualizacja 2020.12

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 10 grudnia 2020 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

 

  • Możliwość ręcznego oznaczenia faktur znacznikiem FP,
  • Możliwości oznaczenia klientów powiązanych w kartotece klientów, na podstawie którego dokumenty sprzedaży oznaczane są znacznikiem TP,
  • Nowe zestawienie "Zakupy w okresie",
  • Rozszerzenie zestawienia "Sprzedaż w okresie" o kolumnę Data sprzedaży,
  • Nowy filtr w zestawieniu "sprzedaż w okresie" - Data sprzedaży,
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
Link to postu

Dzień dobry

2 minuty temu, Tomasz Ziemba napisał:

Witam, zostało zmienione miejsce na wpisywanie "nazwy " faktury. Teraz jest strasznie nieprzejrzyste. Poprzednie rozwiązanie było o wiele lepsze jak się wpisywało nazwę jednym ciągiem. Jest opcja wrócić do starszego ustawienia? Albo chociaż proszę o możliwość powiększenia tego pola podczas wpisywania "nazwy" faktury.

Proszę o jakieś zrzuty ekranu prezentujące problem, bo prawdę mówiąc kompletnie nie wiem co ma Pan na myśli.

Żadnych znaczących zmian wglądowych nie robiliśmy w tej wersji w okolicy formatek wystawiania faktury.

 

Link to postu

Nie jest to zamierzona zmiana, postaramy się w przyszłym tygodniu to poprawić.

Na ten moment pozostaje rozszerzenie kolumny z nazwą. Aby to zrobić proszę ustawić kursor na nagłówku kolumn pomiędzy Nazwa i Ilość, będzie widoczny przerywany podział pomiędzy kolumną Nazwa i ilość, proszę najechać na ten przedział, kliknąć myszą i przytrzymać i przesunąć go w prawo.

Link to postu
3 minuty temu, Aleksander Mynarek napisał:

Nie jest to zamierzona zmiana, postaramy się w przyszłym tygodniu to poprawić.

Na ten moment pozostaje rozszerzenie kolumny z nazwą. Aby to zrobić proszę ustawić kursor na nagłówku kolumn pomiędzy Nazwa i Ilość, będzie widoczny przerywany podział pomiędzy kolumną Nazwa i ilość, proszę najechać na ten przedział, kliknąć myszą i przytrzymać i przesunąć go w prawo.

Zgadza się, można to rozszerzyć tak jak Pan napisał, jest trochę lepiej, ale poprzednia opcja była akurat dla mnie bardziej przejrzysta, zobaczę jak będzie po poprawce a póki co dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam

Link to postu
27 minut temu, ARKADIUSZ RZEPA napisał:

Witam od ok 8.30 występuje problem z pobraniem faktury do wydruku -utrata połaczenia z serwerem - nowe faktury można wystawiać i je zapisuje ale też nie da rady pobrać.

Potwierdzamy problemy ze stabilnością usługi. Pracujemy nad ich rozwiązaniem.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

Link to postu

Nie - zmiany nie miały wpływu na wymianę dokumentów.

Taki błąd zwykle oznacza, że klucze szyfrujące w bazie Rachmistrza są inne niż były podczas ustanawiania połączenia z Subiektem 123.

W celu analizy problemu proszę o kontakt z pomocą techniczną za pomocą formularza https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html. Prawdopodobnie będzie potrzebna baza Rachmistrza do analizy.

Alternatywnie można też spróbować skonfigurować nową wymianę dokumentów (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2831,subiekt-123-konfiguracja-wymiany-dokumentow-on-line-z-produktami-ksiegowymi-insert-nexo.html) i po zaakceptowaniu zaproszenia w Subiekcie 123 i ustawianiu nowego odbiorcy w S123 spróbować dokumenty wysłać ponownie. Powinno przejść bez problemów.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
25 minut temu, Piotr Cygon napisał:

Witam.Kiedyś generowanie plików do importu dla Rachmistrza trwało kilka sekund teraz można się dłuuuuugo czekać . Komunikat jak na zrzucie - trwa generowanie pliku...

Dzień dobry

 

Kiedyś generowanie plików odbywało się na bieżąco, obecnie - ze względów wydajnościowych - odbywa się w tle. W 90% po 30 sek powinien odświeżyć się status i generowanie powinno być zakończone. Można tez "ręcznie" odświeżyć status przeładowując stronę (F5) - w takim przypadku już po kilku sekundach powinno być gotowe.

 

 

Link to postu
8 minut temu, Piotr Cygon napisał:

Z tego co widzę to temat przenoszenia w imporcie opisu z pozycji NAZWA WYDATKU  w subiekcie 123 do pozycji OPIS w Rachmistrzu nadal nie działa.

Prawdę mówiąc nie pamiętam takich zgłoszeń.
Za pomocą plików EPP przenoszone jest pole Opis dokumentu do pola Uwagi i tu zmian nie planowaliśmy.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...