Aleksander Mynarek 57 Napisano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Informujemy, że w dniu 10 grudnia 2020 między godziną 5:00, a 6:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość ręcznego oznaczenia faktur znacznikiem FP, Możliwości oznaczenia klientów powiązanych w kartotece klientów, na podstawie którego dokumenty sprzedaży oznaczane są znacznikiem TP, Nowe zestawienie "Zakupy w okresie", Rozszerzenie zestawienia "Sprzedaż w okresie" o kolumnę Data sprzedaży, Nowy filtr w zestawieniu "sprzedaż w okresie" - Data sprzedaży, Poprawa znanych błędów i problemów. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 10 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Wersja została wdrożona Link to postu
Martyna Dudkowiak 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Dzień dobry, W nowej wersji, nie można wstawić Spacji w polu Opis faktury. Proszę o poprawienie błędu. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 10 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Dzień dobry Nie potwierdzam występowania podobnego problemu. Proszę spróbować przeładować aplikację za pomocą Ctrl+F5. Jeśli problem będzie nadal występować, to poproszę o bardziej szczegółowy opis: przeglądarka na jakiej problem występuje, czy problem występuje przy dodawaniu, czy przy edycji dokumentu. Link to postu
Martyna Dudkowiak 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Nadal nie działa. W polu "Nazwa" można normalnie wpisywać z Spacją, w polu "Opis" niestety nie. W załączniku zrzut ekranu, sprawdzane na przeglądarce Firefox oraz Edge. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 10 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Rozumiem, problem dotyczy opisu pozycji, a nie dokumentu. Tu potwierdzam występowanie problemu. Poprawka będzie najpóźniej jutro rano. Tymczasowym obejściem jest kopiowanie opisu z zewnętrznego programu, np notatnika. Link to postu
Martyna Dudkowiak 0 Napisano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Dziękuję, rozwiązanie tymczasowe faktycznie działa. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 11 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Poprawka została opublikowana. Przepraszamy za niedogodności. Link to postu
Tomasz Ziemba 0 Napisano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Witam, zostało zmienione miejsce na wpisywanie "nazwy " faktury. Teraz jest strasznie nieprzejrzyste. Poprzednie rozwiązanie było o wiele lepsze jak się wpisywało nazwę jednym ciągiem. Jest opcja wrócić do starszego ustawienia? Albo chociaż proszę o możliwość powiększenia tego pola podczas wpisywania "nazwy" faktury. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 11 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Dzień dobry 2 minuty temu, Tomasz Ziemba napisał: Witam, zostało zmienione miejsce na wpisywanie "nazwy " faktury. Teraz jest strasznie nieprzejrzyste. Poprzednie rozwiązanie było o wiele lepsze jak się wpisywało nazwę jednym ciągiem. Jest opcja wrócić do starszego ustawienia? Albo chociaż proszę o możliwość powiększenia tego pola podczas wpisywania "nazwy" faktury. Proszę o jakieś zrzuty ekranu prezentujące problem, bo prawdę mówiąc kompletnie nie wiem co ma Pan na myśli. Żadnych znaczących zmian wglądowych nie robiliśmy w tej wersji w okolicy formatek wystawiania faktury. Link to postu
Tomasz Ziemba 0 Napisano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Chodzi mi o tą pozycję zaznaczoną. Wcześniej po kliknięciu w tą pozycję można było pisać ciągiem pełne zdanie w jednym wersie i edytować w razie potrzeby i było to bardziej przejrzyste jak teraz. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 11 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Nie jest to zamierzona zmiana, postaramy się w przyszłym tygodniu to poprawić. Na ten moment pozostaje rozszerzenie kolumny z nazwą. Aby to zrobić proszę ustawić kursor na nagłówku kolumn pomiędzy Nazwa i Ilość, będzie widoczny przerywany podział pomiędzy kolumną Nazwa i ilość, proszę najechać na ten przedział, kliknąć myszą i przytrzymać i przesunąć go w prawo. Link to postu
Tomasz Ziemba 0 Napisano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 3 minuty temu, Aleksander Mynarek napisał: Nie jest to zamierzona zmiana, postaramy się w przyszłym tygodniu to poprawić. Na ten moment pozostaje rozszerzenie kolumny z nazwą. Aby to zrobić proszę ustawić kursor na nagłówku kolumn pomiędzy Nazwa i Ilość, będzie widoczny przerywany podział pomiędzy kolumną Nazwa i ilość, proszę najechać na ten przedział, kliknąć myszą i przytrzymać i przesunąć go w prawo. Zgadza się, można to rozszerzyć tak jak Pan napisał, jest trochę lepiej, ale poprzednia opcja była akurat dla mnie bardziej przejrzysta, zobaczę jak będzie po poprawce a póki co dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam Link to postu
ARKADIUSZ RZEPA 0 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Witam od ok 8.30 występuje problem z pobraniem faktury do wydruku -utrata połaczenia z serwerem - nowe faktury można wystawiać i je zapisuje ale też nie da rady pobrać. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 27 minut temu, ARKADIUSZ RZEPA napisał: Witam od ok 8.30 występuje problem z pobraniem faktury do wydruku -utrata połaczenia z serwerem - nowe faktury można wystawiać i je zapisuje ale też nie da rady pobrać. Potwierdzamy problemy ze stabilnością usługi. Pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Stabilność usługi została przywrócona. Link to postu
Sebastian Zygmunciak 0 Napisano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 podczas importu faktur do Rachmistrza pojawia się następujący błąd (w Rachmistrzu): "Wystąpił błąd podczas deszyfrowania paczki od nadawcy" czy to też w związku za jakimiś zmianami? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 18 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Nie - zmiany nie miały wpływu na wymianę dokumentów. Taki błąd zwykle oznacza, że klucze szyfrujące w bazie Rachmistrza są inne niż były podczas ustanawiania połączenia z Subiektem 123. W celu analizy problemu proszę o kontakt z pomocą techniczną za pomocą formularza https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html. Prawdopodobnie będzie potrzebna baza Rachmistrza do analizy. Alternatywnie można też spróbować skonfigurować nową wymianę dokumentów (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2831,subiekt-123-konfiguracja-wymiany-dokumentow-on-line-z-produktami-ksiegowymi-insert-nexo.html) i po zaakceptowaniu zaproszenia w Subiekcie 123 i ustawianiu nowego odbiorcy w S123 spróbować dokumenty wysłać ponownie. Powinno przejść bez problemów. Link to postu
Piotr Cygon 0 Napisano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Witam.Kiedyś generowanie plików do importu dla Rachmistrza trwało kilka sekund teraz można się dłuuuuugo czekać . Komunikat jak na zrzucie - trwa generowanie pliku... Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 25 minut temu, Piotr Cygon napisał: Witam.Kiedyś generowanie plików do importu dla Rachmistrza trwało kilka sekund teraz można się dłuuuuugo czekać . Komunikat jak na zrzucie - trwa generowanie pliku... Dzień dobry Kiedyś generowanie plików odbywało się na bieżąco, obecnie - ze względów wydajnościowych - odbywa się w tle. W 90% po 30 sek powinien odświeżyć się status i generowanie powinno być zakończone. Można tez "ręcznie" odświeżyć status przeładowując stronę (F5) - w takim przypadku już po kilku sekundach powinno być gotowe. Link to postu
Piotr Cygon 0 Napisano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Ok. Dziekuje . Z tego co widzę to temat przenoszenia w imporcie opisu z pozycji NAZWA WYDATKU w subiekcie 123 do pozycji OPIS w Rachmistrzu nadal nie działa. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 8 minut temu, Piotr Cygon napisał: Z tego co widzę to temat przenoszenia w imporcie opisu z pozycji NAZWA WYDATKU w subiekcie 123 do pozycji OPIS w Rachmistrzu nadal nie działa. Prawdę mówiąc nie pamiętam takich zgłoszeń. Za pomocą plików EPP przenoszone jest pole Opis dokumentu do pola Uwagi i tu zmian nie planowaliśmy. Link to postu
Piotr Cygon 0 Napisano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Obsługujący nas informatyk podobno zgłaszał ten problem . Po imporcie danych do Rachmistrza tak wygląda KPiR (opisy sa tylko tam gdzie wprowadzono ręcznie.) Jest to spora niedogodność. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 30 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2020 w Aktualizacja 2020.12 Rozumiem. Niestety format pliku EPP nie przewiduje takiego pola jak "nazwa wydatku", jest jedynie Opis dokumentu. Zastanowimy się nad parametrem przy generowaniu plików EPP, by w wydatkach zastępować Opis dokumentu Nazwa wydatku. Link to postu
Polecane posty