Skocz do zawartości

Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany"

Polecane posty

Dzień dobry,

Wśród "Klientów Biura" z jednym mam problem, na liście Klientów stan połączenia status "Nieznany".

image.thumb.png.13e0d8997484b01dd7489e9f12fe4e3c.png

Od  strony bazy danych z Klientem jest Okay, stan połączenia "Podłączona", Klient jest aktywny w Rachmistrzu, nie ma problemów.

Natomiast nie funkcjonuje obsługa Klienta z poziomu Biura Nexo - nie można zalogować do Rachmistrza, nie można przeprowadzać operacji zbiorczych.

Gdzie szukać skuchy?

Dziękuję / Pozdrawiam

Link to postu

Proszę przejść do modułu Bazy danych, odnaleźć bazę, która sprawia problem, zaznaczyć ją, następnie kliknąć Popraw. W kolejnym oknie zapamiętać nazwę tej bazy kliknąć przycisk Wyczyść dane i zapisać.

image.png.6d0108033c8421e6b6b0054170cbad6e.png

W module Klienci biura ponownie go podłączyć korzystając z opcji - Dodaj - istniejący klient biura

image.png.28aa1ab640354585868a4c5bfb154008.png

Jeśli po ponownym podłączeniu status nadal będzie Nieznany to w module Klienci biura proszę kliknąć górne menu Operacje - Aktualizacja stanów baz klientów.

image.png.806fbb0e950dbd68a9829e46ccd8025b.png

 

Link to postu
2 godziny temu, Jacek Magiera napisał:

Proszę przejść do modułu Bazy danych, odnaleźć bazę, która sprawia problem, zaznaczyć ją, następnie kliknąć Popraw. W kolejnym oknie zapamiętać nazwę tej bazy kliknąć przycisk Wyczyść dane i zapisać.

W module Klienci biura ponownie go podłączyć korzystając z opcji - Dodaj - istniejący klient biura

Okay poszło, jest porządek z bazą.

Klient jest zdublowany, "mea culpa".

Proszę o podpowiedź jak usunąć "nieaktywnego" z listy "Klienci biura".

Przy wywołaniu "delete" komunikat "jest wykorzystywany", uczciwie przyznam nie mogę się doszukać wszystkich jego powiązań.

Dziękuję / Pozdrawiam

 

image.thumb.png.dd661924019f75a13f90ae08e13a32eb.pngmea culpa 

Link to postu

Ok, to żeby usunąć dubel proszę zrobić tak:

1. Usunąć nowo dodanego klienta biura.

2. Zaznaczyć "starego klienta" i kliknąć Popraw.

3. Kliknąć napis Klient biura i wybrać Baza danych.

image.png.6e66661c339fa1bd5b07315ef906b4cf.png

4. Ponownie zapamiętać Nazwę bazy danych i jeszcze raz kliknąć Wyczyść dane.

5. Nie zamykać okna i ponownie wskazać Serwer SQL, Login (domyśle: sa), Hasło (domyślnie puste), Nazwę bazy danych, Hasło szefa podmiotu i Zapisać.

Link to postu

Prosilibyśmy o przesłanie do nas bazy danych Biura i klienta sprawiającego problem w celu jej analizy i sprawdzenia, co dokładnie się dzieje, iż pojawia się błąd. 

Archiwizację proszę wykonać z poziomu Biura nexo - Operacje zbiorcze - Archiwizacja - w 2 kroku proszę wybrać zaznaczone poniżej opcje.

image.thumb.png.c5e0aa100d5380e6ba7c2f0095e5b7ec.png

Informację, w jaki sposób przesłać do nas bazę danych znajdzie Pan tutaj. Podczas przesyłania linku przez formularz kontaktowy proszę wybrać opcję Kontynuując korespondencję z InsERT i wpisać następujący nr sprawy: INS-288973.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...