Artur Myśliborski 12 Napisano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Dzień dobry, Wśród "Klientów Biura" z jednym mam problem, na liście Klientów stan połączenia status "Nieznany". Od strony bazy danych z Klientem jest Okay, stan połączenia "Podłączona", Klient jest aktywny w Rachmistrzu, nie ma problemów. Natomiast nie funkcjonuje obsługa Klienta z poziomu Biura Nexo - nie można zalogować do Rachmistrza, nie można przeprowadzać operacji zbiorczych. Gdzie szukać skuchy? Dziękuję / Pozdrawiam Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Proszę przejść do modułu Bazy danych, odnaleźć bazę, która sprawia problem, zaznaczyć ją, następnie kliknąć Popraw. W kolejnym oknie zapamiętać nazwę tej bazy kliknąć przycisk Wyczyść dane i zapisać. W module Klienci biura ponownie go podłączyć korzystając z opcji - Dodaj - istniejący klient biura. Jeśli po ponownym podłączeniu status nadal będzie Nieznany to w module Klienci biura proszę kliknąć górne menu Operacje - Aktualizacja stanów baz klientów. Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" 2 godziny temu, Jacek Magiera napisał: Proszę przejść do modułu Bazy danych, odnaleźć bazę, która sprawia problem, zaznaczyć ją, następnie kliknąć Popraw. W kolejnym oknie zapamiętać nazwę tej bazy kliknąć przycisk Wyczyść dane i zapisać. W module Klienci biura ponownie go podłączyć korzystając z opcji - Dodaj - istniejący klient biura. Okay poszło, jest porządek z bazą. Klient jest zdublowany, "mea culpa". Proszę o podpowiedź jak usunąć "nieaktywnego" z listy "Klienci biura". Przy wywołaniu "delete" komunikat "jest wykorzystywany", uczciwie przyznam nie mogę się doszukać wszystkich jego powiązań. Dziękuję / Pozdrawiam mea culpa Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Ok, to żeby usunąć dubel proszę zrobić tak: 1. Usunąć nowo dodanego klienta biura. 2. Zaznaczyć "starego klienta" i kliknąć Popraw. 3. Kliknąć napis Klient biura i wybrać Baza danych. 4. Ponownie zapamiętać Nazwę bazy danych i jeszcze raz kliknąć Wyczyść dane. 5. Nie zamykać okna i ponownie wskazać Serwer SQL, Login (domyśle: sa), Hasło (domyślnie puste), Nazwę bazy danych, Hasło szefa podmiotu i Zapisać. Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" 1 godzinę temu, Jacek Magiera napisał: 1. Usunąć nowo dodanego klienta biura. I to jest sedno sprawy ... jak? Nowo dodany Klient Biura / odpięta baza / usuń / komunikat "jest wykorzystywany" Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Proszę sprawdzić, czy na pewno usuwany jest "nowy klient" Można to zrobić wyciągająć na listę kolumnę Data utworzenia. Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Próbuję usunąć z listy nowego / starego w obydwu przypadkach ten sam rezultat. Jakie powiązanie, poza powiązaniem z bazą danych, może wywoływać taki komunikat? Nie chcę w ogóle usuwać Klienta, chcę jedynie usunąć z listy Klientów Biura. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" Prosilibyśmy o przesłanie do nas bazy danych Biura i klienta sprawiającego problem w celu jej analizy i sprawdzenia, co dokładnie się dzieje, iż pojawia się błąd. Archiwizację proszę wykonać z poziomu Biura nexo - Operacje zbiorcze - Archiwizacja - w 2 kroku proszę wybrać zaznaczone poniżej opcje. Informację, w jaki sposób przesłać do nas bazę danych znajdzie Pan tutaj. Podczas przesyłania linku przez formularz kontaktowy proszę wybrać opcję Kontynuując korespondencję z InsERT i wpisać następujący nr sprawy: INS-288973. Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2020 w Klienci Biura - stan połączenia "Nieznany" "Nowy" klient zdążył się powiązać z jedną z bieżących transakcji, zmieniłem dekretację, jest już porządek, temat nieaktualny. Anyway ... dziękuję za pomoc ? 1 Link to postu
Polecane posty