AGNIESZKA SIEMIENIEC 0 Napisano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2020 w Portal Biura w Rachmistrzu GT Dzień dobry, 1. w jaki sposób w rachmistrzu GT wysłać informację o wysokości podatków i składkach Zus na: -Portal Biura -Na maila Jest informacja na temat PB w opcji " Raporty" , że klienci będą otrzymywać przypomnienie i informację o podatkach / zus na maila/ smsa prosto z programu 2. w jaki sposób podczas zaciągania skanu dokumentu do rachmistrza można wybrać opcję wczytania danych do KPIR do pozycji " zakup towaru"? Widzę tylko opcję " Wydatki". 3. Czy funkcja " Raporty" będzie posiadać możliwość wysyłki klinetowi Raportu z Kpir? Widzę tylko raport ewidencji Vat 4. Czy będzie możliwość przypięcia skanu dokumentu w PB klienta do pozycji z ewidencji vat, lub Kpir? Chodzi o sytuację, gdy klient otrzymuje od biura rachunkowego raport ewidencji Vat i po wklikaniu się w konretną pozycję tej ewidencji otwiera się skan faktury tejże pozycji. Oczywiście skan był wcześniej wysłany poprzez PB. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2020 w Portal Biura w Rachmistrzu GT (edytowane) Dzień dobry, Cytat 1. w jaki sposób w rachmistrzu GT wysłać informację o wysokości podatków i składkach Zus na: -Portal Biura Aby wysłać informacje o zobowiązaniach na Portal Biura wystarczy skorzystać z opcji Wyślij raporty (menu PB w programie) i wysłać raport Przelewy za odpowiedni miesiąc. Przypominam, że raport ten bazuje na wartościach z wystawionych deklaracji. Cytat -Na maila Jest informacja na temat PB w opcji " Raporty" , że klienci będą otrzymywać przypomnienie i informację o podatkach / zus na maila/ smsa prosto z programu Portal Biura oferuje możliwość ustawienia powiadomień o nadchodzących terminach i czynnościach podatkowo-składkowych. W tym momencie nie ma tam informacji kwotach podatków/ZUS. Takimi powiadomieniami można zarządzać w Ustawieniach (dla programów GT: menu PB -> Ustawienia) w sekcji Ustawienia dla Klienta. Cytat 2. w jaki sposób podczas zaciągania skanu dokumentu do rachmistrza można wybrać opcję wczytania danych do KPIR do pozycji " zakup towaru"? Widzę tylko opcję " Wydatki". W tym momencie brakuje jeszcze automatycznego przenoszenia kwot na odpowiednią pozycję w zapisie. Natomiast jest kilka ścieżek, które mogę to lekko zautomatyzować: - można dodać najpierw zapis do ewidencji VAT (opcja Zakup VAT) a następnie zaksięgować - można od razu w panelu środkowym (Opis dokumentu) w module oznaczyć że ma być do KPiR i do VATu, a następnie wybrać Wprowadź dokument - można od razu w panelu środkowym (Opis dokumentu) w module wybrać Grupę dokumentu Zakup, KPiR ustawi się jako Wydatek, a VAT jako Zakup, następnie należy wybrać Wprowadź dokument - można wybrać opcję Wydatek, a następnie zaznaczyć, że chcemy również dodać VAT (Dodaj dane VAT) - na zakładce VAT użyć linka Przelicz wartość wydatku - ostatecznie można przepisać ręcznie kwotę na odpowiednią pozycję wybierając wcześniej Wydatek. Jesteśmy w trakcie pracy nad większą automatyzacją w tym zakresie. Cytat 3. Czy funkcja " Raporty" będzie posiadać możliwość wysyłki klinetowi Raportu z Kpir? Widzę tylko raport ewidencji Vat Aby przesłać raport KPiR wystarczy wybrać z menu PB opcję Wyślij raporty, a następnie Księgi rachunkowe. Cytat 4. Czy będzie możliwość przypięcia skanu dokumentu w PB klienta do pozycji z ewidencji vat, lub Kpir? Chodzi o sytuację, gdy klient otrzymuje od biura rachunkowego raport ewidencji Vat i po wklikaniu się w konretną pozycję tej ewidencji otwiera się skan faktury tejże pozycji. Oczywiście skan był wcześniej wysłany poprzez PB. Jeżeli dokument został przesłany przez PB i wprowadzony w module Portal Biura - Dokumenty, jest on automatycznie powiązany z zapisem, który powstaje na jego podstawie. Będzie to widoczne na poziomie zapisu w odpowiedniej ewidencji w programie (link Pokaż dokument źródłowy), ale również dla klienta biura, jeżeli zostanie wysłany Raport Ewidencji VAT czy Ksiąg Rachunkowych. Edytowane 16 Grudnia 2020 przez Katarzyna Tubielewicz 1 Link to postu
Polecane posty