Skocz do zawartości

APLIKACJA NA TELEFON

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry!

 

W planach jak najbardziej mamy stworzenie aplikacji na telefon. Natomiast już teraz można korzystać z Portalu Biura na urządzeniach mobilnych poprzez przeglądarkę. Widok dostosowany jest do urządzeń mobilnych. Czy miał Pan szanse przetestować, jak się z niej korzysta?

Zakres funkcjonalny jest pokryty w całości, a dodatkowo dla dokumentów można skorzystać z dedykowanego aparatu, który ułatwia dodawanie wielu dokumentów. Po dodaniu skrótu do strony na pulpit, przypomina ona natywną aplikację. Poniżej kilka przykładowych zrzutów ekranu.
Strona start z dodawaniem dokumentów:
pulpit.thumb.jpg.c2a9feb78b77e0aef75049f56edf55b0.jpg          pulpit2.thumb.jpg.7bf13dcf2037d7140e9982d867e6661c.jpg
Śledzenie dokumentów:
dokumenty.thumb.jpg.9752ff22c285726f7d7a4b2d3c759a4e.jpg          SzczegoluDokumetu.thumb.jpg.2d7bb3bea64b98c563b0ea2f807a7751.jpg
Przykładowy raport:

menu.thumb.jpg.32eee48a7455bb7f4ca06688800c8b8f.jpg          ewidencja.thumb.jpg.4ec24ef6e3893d16789c3589340a1280.jpg

 

Link to postu
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam

zastanawiam się nad wdrożeniem oferowanego przez Państwa rozwiązania i podczas testów nasunęło mi się kilka pytań.

1. Czy jest jakaś opcja ustawień jakości zdjęć (jpg) podczas przesyłania dokumentów poprzez aplikację w smartfonie?

Testowałem na trzech urządzeniach (Galaxy s21, Iphone 8 i Honor 9 Lite) i w telefonie jakość jest ok a po przesłaniu w podglądzie w rewizorze GT zdjęcie słabej jakości - tak jak by było powiększone. Przy tak słabej jakości OCR (jak też księgowy) ma problem z odczytem danych. w załączniku przykładowe wycinki z podglądu w GT i "oryginalnym zdjęciu"

Opcja z telefonem jest idealnym rozwiązaniem - dużo lepszym niż skaner stacjonarny. Przydała by się też opcja przycinania zdjęcia przed przesłaniem .

2. Jaka jest różnica pomiędzy przyciskiem  "zrób zdjęcie" a "Wybierz pliki -> Aparat"?

3. Czy pliki podglądu faktur w GT "Portal Biura - Dokumenty" są umieszczane w lokalnym SQL a jeśli tak to ile zajmuje pojedynczy plik i jak można sprawdzić ile zajmują wszystkie "wczytane faktury"

Dodam że przy PDF zrobionym skanerem lub telefonem jakość jest zadowalająca.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

  

image.png.5d6985f69ddc20646766343b6461a47d.pngimage.png.3ac93a795bc5269b7d1de2cb364ce8b0.png

Link to postu

Dzień dobry!

Ad 1. Szybkie testy u nas nie wykazały opisywanych przez Pana problemów. Prosiłabym więc o przekazanie nam pliku/ów, z którymi jest problem, w wiadomości prywatnej. Są one niezbędne do przeprowadzenia analizy.

 

Ad 2. Opcja "Zrób zdjęcie" otwiera nasz dedykowany aparat, który jest lepiej dopasowany w kontekście naszej usługi. Możliwe jest min. zrobienie kilku zdjęć i przejrzenie ich zanim zostaną wysłane w jednej paczce.

Opcja "Wybierz plik" jest opcją standardową danego systemu operacyjnego. Używa on domyślnych komponentów, w tym wbudowanego aparatu.

 

Ad. 3. Ogólnie wszystkie pliki przechowywane są w chmurze obliczeniowej. Lokalnie przechowywane są jedynie pliki, nad którym aktualnie pracuje biuro. Pliki podglądu są przechowywane w folderze tymczasowym o domyślnej wielkości 150 MB. Wielkość katalogu można zmienić w Parametrach. Po wykorzystaniu zarezerwowanej przestrzeni dyskowej, pliki najstarsze nadpisywane są nowymi. Gdy później wymagany jest dostęp do pliku, którego już nie ma, np. gdy chcemy sprawdzić zapis w KPiR (który powstał na postawie dokumentu z Portalu Biura) z przed 3 miesięcy, plik jest ściągany ponownie do folderu tymczasowego. 
Pojedynczy plik może mieć maksymalną wielkość do 10 MB.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...