Skocz do zawartości

BŁĄD PRZY IMPORCIE Z SUBIEKTA123

Polecane posty

Witam,

Przy pobieraniu pojawia się taki błąd:

JADAR-MODEL S.C.,DARIUSZ SZENFELD,JACEK GŁUŚNIEWSKI 1130109730: Kod kraju w numerze VATIN jest nieprawidłowy. Prawidłowy kod kraju to "PL": NIPUE

Rozwiązaniem jest dopisanie do numeru NIP przy VATIN, symbolu PL w Rachmistrzu. Lecz dodawanie tego do kilkunastu podmiotów jest uciążliwe. Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Link to postu

Dzień dobry

 

Przede wszystkim proszę o informację o jaką wymianę chodzi (EPP/online/JPK) i w jakim programie występuje ostrzeżenie (Rachmistrz GT/nexo).

Link to postu

Chodzi o wymianę online między Rachmistrzem NEXO a Subiektem123.

Link to postu

Czy coś wiadomo może? Jesteśmy w środku okresu, w którym zaciągamy najwięcej faktur.

Link to postu

Przekazałem sprawę do analizy kolegom z Rachmistrza. Prawdopodobną przyczyną jest zmiana po ich stronie w najnowszej wersji - we wcześniejszych wersja VATIN nie był sprawdzany, a obecnie jest sprawdzany w takim zakresie, że musi być poprzedzony kodem kraju. Błędny VATIN w danych podmiotu powoduje blokadę.
Jeśli się to potwierdzi postaramy się przygotować i przesłać w wiadomości prywatnej skrypt, który trzeba będzie uruchomić na bazie Rachmistrza, który poprawi problematyczne dane.

Link to postu

Dziękuję. Czekam w takim razie na dalsze informacje.

Link to postu

U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać?

Link to postu
33 minuty temu, Dorota Cieślar napisał:

U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać?

Dzień dobry

 

Mogę podesłać w wiadomości prywatnej skrypt SQL, który poprawia dane w Rachmistrzu. 

Link to postu
5 minut temu, Aleksander Mynarek napisał:

Dzień dobry

 

Mogę podesłać w wiadomości prywatnej skrypt SQL, który poprawia dane w Rachmistrzu. 

Bardzo proszę o przesłanie.

Link to postu
22 godziny temu, Dorota Cieślar napisał:

U mnie również wystąpił taki problem. Czy może wiadomo już coś więcej jak go rozwiązać?

Dzień Dobry, Również mam identyczny problem. Wystąpił przy klientach zwolnionych podmiotowo z VAT. Mogę prosić o pomoc w jego rozwiązaniu?

Link to postu

Dzień dobry

4 minuty temu, Agnieszka Nawrocka napisał:

Również mam identyczny problem. Wystąpił przy klientach zwolnionych podmiotowo z VAT. Mogę prosić o pomoc w jego rozwiązaniu?

W wiadomości prywatnej przesłałem skrypt SQL poprawiający dane nexo.

Link to postu

Mam błąd przy imporcie sprzedaży z Sub123 do RewizorGT (w.1,65 HF1), plik wymiany z GT (epp): mianowicie przy każdej importowanej fakturze komunikat: Dekretacja zakończyła się niepowodzeniem: Wygenerowano dekret z nieprawidłowymi grupami

Mam aktywny abonament, dokumenty tego Klienta zaczytuję od wielu miesięcy - problem pojawił się po raz pierwszy, a  nie zmieniałam żadnych schematów księgowych

Co może być przyczyną 

 

Link to postu
10 godzin temu, DOROTA THOLLOT napisał:

Mam błąd przy imporcie sprzedaży z Sub123 do RewizorGT (w.1,65 HF1), plik wymiany z GT (epp): mianowicie przy każdej importowanej fakturze komunikat: Dekretacja zakończyła się niepowodzeniem: Wygenerowano dekret z nieprawidłowymi grupami

Mam aktywny abonament, dokumenty tego Klienta zaczytuję od wielu miesięcy - problem pojawił się po raz pierwszy, a  nie zmieniałam żadnych schematów księgowych

Co może być przyczyną 

Dekret który się utworzył na podstawie schematu importu jest nieprawidłowy. Prawdopodobnie zmieniło się coś w samym dokumencie, a schemat jest tak ustawiony, że nie radzi sobie z tą sytuacją. Żeby zdiagnozować problem proszę spróbować przestawić bilansowanie dekretu na bilansowanie całości a nie grup i całości. Dodatkowo można też po kolei usuwać kolejne grupy dekretów w schemacie i w ten sposób zlokalizować problem.

W ostateczności proszę wysłać do nas bazę danych i pliki wymiany EPP w celu analizy poprzez formularz kontaktowy. Tutaj artykuł e-Pomocy opisujący procedurę wysyłki bazy danych.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...