Michał Kępa 0 Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w Problem z kontem email - "PLANOWANIE" Dzień dobry, Proszę o informację dlaczego po zaznaczeniu konta mail jako nieaktywne - dalej jest możliwość wyboru tego konta w "PLANOWANIE -> Wyślij wygenerowane dokumenty" co więcej jeżeli w akcji zostało użyte konto a ustawimy na nieaktywne - wszystkie akcje planowane dalej będą się realizowały ze statusem "wykonane poprawnie" jednak żadne maile nie zostaną wysłane do czasu ponownej aktywacji konta. Jest jakaś możliwość całkowitego usunięcia konta jeżeli już zostało wykorzystane ? Link to postu
Michał Gałecki 78 Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w Problem z kontem email - "PLANOWANIE" (edytowane) Dzień dobry, dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten błąd. Nieaktywne konta pocztowe nie powinny być możliwe do wyboru podczas edycji akcji automatycznych, a jeżeli zostały zdezaktywowane już po wybraniu, taka akcja powinna zakończyć się częściowym sukcesem. Poprawimy to do wersji wiosennej. Edytowane 12 Stycznia 2021 przez Michał Gałecki Link to postu
Polecane posty