Bartosz Roszewski 7 Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY WYSYŁCE MAILI Dzień dobry, Mamy problem ze zbiorczym przesyłaniem maili. Po wygenerowaniu danej wiadomości i wysłaniu do klienta (TEORETYCZNYM), po każdej akcji zbiorczej, np. wysyłanie informacji o kwotach ZUS do zapłaty - mail wchodzi do wysłanych, a potem stamtąd znika. Po sprawdzeniu na serwerze poczty okazuje się, że nie został wysłany. Co się może dziać? Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2021 w BŁĄD PRZY WYSYŁCE MAILI Dzień Dobry, Co to jest za serwer pocztowy i czy możemy prosić o założenie na nim konta testowego? Jaką wersję nexo Pan ma? Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Link to postu
Polecane posty