Skocz do zawartości

Problem z komunikacją online

Polecane posty

Pojawił się problem z komunikacją online pomiędzy Subiektem 123 a Rewizorem Nexo. W Subiekcie u jednego z odbiorców podano w miejscu PESEL numer paszportu. Przy próbie pobrania dokumentów online pojawiła się informacja 

image.png.fd6885633a35d31971d0ec41ccd20748.png

Pomimo usunięcia nr paszportu z kartoteki w Subiekcie i przygotowaniu nowego pliku komunikacji, program Rewizor odwołuje się do poprzedniej paczki z błędem. Na załączonym screenie widać, że program odwołuje się do wczorajszej paczki, mimo że tego pliku nie ma już  Subiekcie.

 

Coś jeszcze należy zrobić, aby komunikował z najnowszą paczką?

 

Link to postu

Po pominięciu paczki trzeba jeszcze raz ponowić odbiór online.

Jeśli nadal się nic nie importuje, to możliwe, że dokumenty nie zostały ponownie wysłane.

Proszę wówczas w Subiekcie 123 przygotować nową paczkę z danymi - przy jej dodawaniu proszę rozwinąć sekcję Dokumenty na formatce Księgowość i zaznaczyć tam wszystkie dokumenty i wtedy wysłać i pobrać ponownie w Rachmistrzu.

Link to postu

Paczka nie istnieje w Subiekcie 123, ale została wysłana do usługi Wymiany Dokumentów Online i tam istnieje (coś jak wiadomość email, usunięcie ze skrzynki nadawczej nie znika jej z serwerów pośrednich). Rachmistrz pobiera paczki sekwencyjnie, więc zawsze próbuje pobrać wadliwą paczkę, na której błąd powoduje zaprzestanie operacji. Aby Rachmistrz przeszedł dalej należy właśnie w nim wadliwą paczkę pominąć (jak opisałem wcześniej).

Co do późniejszych paczek w 123 - nie wiem jak zostały przygotowane, napisałem jak je przygotować by na pewno zawierały wszystkie dokumenty. W normalnych warunkach, przy ponownej wysyłce Subiekt 123 pomija dokumenty już wysłane. Dlatego należy rozwinąć sekcję Dokumenty i tam zaznaczyć wszystkie, by na pewno wysłały się ponownie.

 

Reasumując;

1. Należy pominąć paczkę w Rachmistrzu

2. Przygotować paczkę w 123 (z rozwinięciem sekcji Dokumenty i zaznaczeniem tam wszystkich dokumentów)

3. Odebrać nową paczkę w Rachmistrzu

Link to postu

1. Problem występuje w Rewizorze.

2. Ja też nie wiem, gdzie program przechowuje plik. Jedyne miejsce, w którym był widoczny to S123, ale stamtąd został usunięty (plik był z 12.01.2021, nowy jest z 13.01.2021), jak poniżej.

image.png.dad1fb6c7675df1f381a0c5702268785.png 

3. Rewizor "nie widzi" wcale paczki z 13.01., a pominięcie paczki z 12.01, o czym pisaliśmy wcześniej, kończy komunikację.

4. Nowa paczka została przygotowana, jednak Rewizor nie komunikuje się z nią. 

Link to postu

1. Bez znaczenia - Rachmistrz i Rewizor działają tu podobnie

2. Bez znaczenia, jeśli plik został pominięty w Rewizorze nie będzie więcej brać udziału w wymianie dokumentów

3 i 4. Jeśli paczka została przygotowana zgodnie z opisem (wybrano ręcznie wszystkie dokumenty) i nie została również przypadkowo pominięta po stronie Rewizora - to proszę w wiadomości prywatnej o NIP formy, której dotyczy błąd - sprawdzimy czy po stronie Wymiany Dokumentów wszystko jest w porządku.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...