Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Pojawił się problem z komunikacją online pomiędzy Subiektem 123 a Rewizorem Nexo. W Subiekcie u jednego z odbiorców podano w miejscu PESEL numer paszportu. Przy próbie pobrania dokumentów online pojawiła się informacja Pomimo usunięcia nr paszportu z kartoteki w Subiekcie i przygotowaniu nowego pliku komunikacji, program Rewizor odwołuje się do poprzedniej paczki z błędem. Na załączonym screenie widać, że program odwołuje się do wczorajszej paczki, mimo że tego pliku nie ma już Subiekcie. Coś jeszcze należy zrobić, aby komunikował z najnowszą paczką? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Dzień dobry Proszę kliknąć prawym klawiszem myszy na tej nieudanej paczce i wybrać "Pomiń paczkę" Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Pominięcie paczki powoduje, że nic się nie importuje. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Po pominięciu paczki trzeba jeszcze raz ponowić odbiór online. Jeśli nadal się nic nie importuje, to możliwe, że dokumenty nie zostały ponownie wysłane. Proszę wówczas w Subiekcie 123 przygotować nową paczkę z danymi - przy jej dodawaniu proszę rozwinąć sekcję Dokumenty na formatce Księgowość i zaznaczyć tam wszystkie dokumenty i wtedy wysłać i pobrać ponownie w Rachmistrzu. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Dziwne, bo tak właśnie zrobiono, zanim napisałam pytanie. W Subiekcie przygotowano nową paczkę, (w tej chwili w Subiekcie jest tylko dzisiejsza paczka) a mimo to, każda późniejsza próba importu odwołuje się do nieistniejącej paczki. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Paczka nie istnieje w Subiekcie 123, ale została wysłana do usługi Wymiany Dokumentów Online i tam istnieje (coś jak wiadomość email, usunięcie ze skrzynki nadawczej nie znika jej z serwerów pośrednich). Rachmistrz pobiera paczki sekwencyjnie, więc zawsze próbuje pobrać wadliwą paczkę, na której błąd powoduje zaprzestanie operacji. Aby Rachmistrz przeszedł dalej należy właśnie w nim wadliwą paczkę pominąć (jak opisałem wcześniej). Co do późniejszych paczek w 123 - nie wiem jak zostały przygotowane, napisałem jak je przygotować by na pewno zawierały wszystkie dokumenty. W normalnych warunkach, przy ponownej wysyłce Subiekt 123 pomija dokumenty już wysłane. Dlatego należy rozwinąć sekcję Dokumenty i tam zaznaczyć wszystkie, by na pewno wysłały się ponownie. Reasumując; 1. Należy pominąć paczkę w Rachmistrzu 2. Przygotować paczkę w 123 (z rozwinięciem sekcji Dokumenty i zaznaczeniem tam wszystkich dokumentów) 3. Odebrać nową paczkę w Rachmistrzu Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online 1. Problem występuje w Rewizorze. 2. Ja też nie wiem, gdzie program przechowuje plik. Jedyne miejsce, w którym był widoczny to S123, ale stamtąd został usunięty (plik był z 12.01.2021, nowy jest z 13.01.2021), jak poniżej. 3. Rewizor "nie widzi" wcale paczki z 13.01., a pominięcie paczki z 12.01, o czym pisaliśmy wcześniej, kończy komunikację. 4. Nowa paczka została przygotowana, jednak Rewizor nie komunikuje się z nią. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online 1. Bez znaczenia - Rachmistrz i Rewizor działają tu podobnie 2. Bez znaczenia, jeśli plik został pominięty w Rewizorze nie będzie więcej brać udziału w wymianie dokumentów 3 i 4. Jeśli paczka została przygotowana zgodnie z opisem (wybrano ręcznie wszystkie dokumenty) i nie została również przypadkowo pominięta po stronie Rewizora - to proszę w wiadomości prywatnej o NIP formy, której dotyczy błąd - sprawdzimy czy po stronie Wymiany Dokumentów wszystko jest w porządku. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Wysłałam do Pana NIP, ale z nieznanych przyczyn nagle udało się pobrać paczkę z 13.01. Mimo że wcześniej pomijałam paczkę, nic to nie zmieniło. Gdy takie same czynności wykonano na innej stacji, udało się pobrać nową paczkę i komunikacja powiodła się. Sprawa rozwiązana. Dziękuję. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 w Problem z komunikacją online Dziękuję za informację. Link to postu
Polecane posty