Skocz do zawartości

Raporty InsERT GT - tworzenie wyników dla klientów biura wraz z załącznikami

Polecane posty

Czy funkcja Raporty InsERT GT lub inny moduł  firmy INSERT daje możliwość generowania JEDNEJ wiadomości do Klienta, która zawierała będzie:


- wartości podatków za dany miesiąc (w tym wartość nadpłaty podatku VAT za dany okres)

- terminy płatności podatków, okresu którego dotyczą

- załączniki w postaci raportów np. KPiR, podsumowanie KPiR, deklarację VAT, deklarację PIT ( w tym możliwość wyboru raportów)

- możliwość dodania swoich uwag

- historii wysłanych wiadomości (w tym możliwość podglądu wiadomości)

Link to postu

Dzień dobry,

 

w żadnym naszym rozwiązaniu nie ma możliwości wygenerowania jednej wiadomości do klienta zawierającej wszystkie wymienione przez Pana elementy.

"Najbardziej" zbiorczą możliwością jest skorzystanie z Raportów Portalu Biura i wysłanie wszystkich dostępnych tam raportów za jednym razem. I tak, poniższe wymagania są już spełnione przez Portal Biura:

Cytat

- wartości podatków za dany miesiąc 

- terminy płatności podatków, okresu którego dotyczą

Przy pomocy Raporty Płatności wysyłane są wszystkie dane potrzebne do zapłaty danego podatku (VAT, PIT) oraz składek ZUS. Poniżej przykładowy wygląd takiego raportu:

2021-01-15_Start.thumb.png.ea35d6291d9a792fee5630571c337815.png

Przy czym

Cytat

(w tym wartość nadpłaty podatku VAT za dany okres)

mamy zapisane do realizacji w najbliższym czasie.

Cytat

- załączniki w postaci raportów np. KPiR, podsumowanie KPiR, deklarację VAT, deklarację PIT ( w tym możliwość wyboru raportów)

Nie do końca chyba rozumiem.
W Portalu Biura oprócz wyżej wspomnianego raportu mamy jeszcze Raport ksiąg rachunkowych (dla księgowości prostej jest to właśnie podsumowanie oraz szczegółowe zapisy KPiR), Raport Ewidencji VAT (szczegółowe zapisy sprzedaży i zakupu), Raport Rozrachunków (szczegóły rozliczeń - zobowiązania i należności) oraz Raport Wynagrodzeń (pracowników). 
Pisząc "deklarację VAT, deklarację PIT" ma Pan na myśli wydruki?

O jakiej możliwości wyboru raportów (jakich raportów) Pan wspomina?

W Portalu Biura można zdecydować, które z przeze mnie wymienionych raportów można w danym momencie wysłać.
 

 

Ciągle pracujemy nad rozwojem tej usługi, dlatego z chęcią omówię pozostałe elementy. 

Cytat

- możliwość dodania swoich uwag

Czy takie uwagi miały by dotyczyć wiadomości jako całości, czy każdego raportu z osobna?

 

Cytat

- historii wysłanych wiadomości (w tym możliwość podglądu wiadomości)

W Portalu Biura mamy zaplanowane (dla linii GT, w nexo taka funkcjonalność już istnieje) dla każdego raportu dodanie informacji na temat ostatniej wysyłki tego raportu (m.in. data wysyłki, za jaki okres został wysłany, czy wysyłka zakończyła się powodzeniem). Nie rozważaliśmy jednak przechowywania całej historii wysyłki, bo do tej pory nie odnotowaliśmy takich potrzeb.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...