Piotr Stochel 3 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją Dzień dobry, Potrzebuję pomocy. Sprawa dotyczy instalacji wersji 34.0.0. Wszystkie stacje robocze zaktualizowały się bez problemu (win10 stoi na nich na VM) z wyjątkiem Della Vostro z 2018, który ma Win10 pro 64x zainstalowany natywnie. Przy próbie instalacji nowej wersji jest zapytanie o uprawnienia, a następnie instalator chwilę chodzi i kończy proces bez instalacji. Żadnych błędów, informacji, komunikatów. Sytuacja jest dokładnie taka sama bez względu na to czy aktualizacja wywoływana jest z pliku instalacyjnego pobranego bezpośrednio ze strony czy poprzez próbę uruchomienia Biura/Rewizora/Rachmistrza/Gratyfikanta Nexo. Brak antywirusa mogącego blokować instalację. Do tej pory wszystkie aktualizacje instalowały sie bez problemu. Po całkowitym usunięciu instalacji Nexo, plik instalacyjny (pobrany po raz n-ty na nowo) dalej "nie chwyta". Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł względem źródła problemu bądź jego rozwiązania, będę wdzięczny za pomoc. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 329 Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją Jest mi znany taki przypadek, ale nie znam rozwiązania, a jedynie obejście: proszę uruchomić instalator z innego konta użytkownika Windows. 1 Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 14 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją Teraz, Jacek Izydorczyk napisał: Jest mi znany taki przypadek, ale nie znam rozwiązania, a jedynie obejście: proszę uruchomić instalator z innego konta użytkownika Windows. Dziękuję, spróbuję tak zrobić. Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 14 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją 32 minuty temu, Piotr Stochel napisał: Dziękuję, spróbuję tak zrobić. Potwierdzam - zadziałało. Dziękuję jeszcze raz. Link to postu
Renata Piekarczyk 0 Napisano 15 Maja 2023 Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 w Problem z aktualizacją dodam tylko ze problem nadal występuje Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 15 Maja 2023 Udostępnij Napisano 15 Maja 2023 w Problem z aktualizacją 2 minuty temu, Renata Piekarczyk napisał: dodam tylko ze problem nadal występuje Proszę o szczegółowy opis Pani przypadku. Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 31 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2023 w Problem z aktualizacją U nas problem również dalej występuje, co ciekawe nie zawsze, nie mam pojęcia z czego wynika to, że większość aktualizacji typu XX.X.1 jest ok, a w większości, choć nie zawsze, te większe mają problemy. Utworzyliśmy dodatkowe konto Administratora i instalujemy aktualizacje z niego dla wszystkich użytkowników. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 31 Maja 2023 Udostępnij Napisano 31 Maja 2023 w Problem z aktualizacją 12 minut temu, Piotr Stochel napisał: U nas problem również dalej występuje, co ciekawe nie zawsze, nie mam pojęcia z czego wynika to, że większość aktualizacji typu XX.X.1 jest ok, a w większości, choć nie zawsze, te większe mają problemy. Utworzyliśmy dodatkowe konto Administratora i instalujemy aktualizacje z niego dla wszystkich użytkowników. Opisywana przez Pana sytuacja dzieje się na nowo utworzonym koncie administratora Windows? Link to postu
Piotr Stochel 3 Napisano 31 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2023 w Problem z aktualizacją (edytowane) Nie nie, w pewnym momencie na koncie (konto adminisitratora), które było używane przez cały czas przez pracownika, zaczęło dochodzić do. sytuacji gdzie po uruchomieniu instalatora aktualizacji, instalator ładował się i zaraz po "pierwszy pasku" zwyczajnie się wyłączał, przez co nie można było zainstalować w/w. Rozwiązaniem okazało się utworzenie równoległego konta administratora, na którym aktualizacja przebiegała bez problemu, następnie przelogowanie na konto główne i dalsza praca już bez żadnych problemów. Win10 PRO PL x64, dell vostro, jak wspominałem w pierwszym poście. Edytowane 31 Maja 2023 przez Piotr Stochel Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 31 Maja 2023 Udostępnij Napisano 31 Maja 2023 w Problem z aktualizacją Aktualnie nie będziemy w stanie stwierdzić, co jest przyczyną błędu, ponieważ już zaktualizował Pan oprogramowanie. Jednak przed kolejną aktualizacją można włączyć logowanie instalacji, dodając wpis w rejestrze: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Installer] "Logging"="iwearucmopvx" Pliki z logami msi*.log tworzone są w katalogu %TEMP%. Prosiłbym o przesłanie tych logów na nasz formularz kontaktowy. Link to postu
Polecane posty