Skocz do zawartości

Problem z aktualizacją

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Potrzebuję pomocy. Sprawa dotyczy instalacji wersji 34.0.0.

 

Wszystkie stacje robocze zaktualizowały się bez problemu (win10 stoi na nich na VM) z wyjątkiem Della Vostro z 2018, który ma Win10 pro 64x zainstalowany natywnie.

Przy próbie instalacji nowej wersji jest zapytanie o uprawnienia, a następnie instalator chwilę chodzi i kończy proces bez instalacji. Żadnych błędów, informacji, komunikatów.

Sytuacja jest dokładnie taka sama bez względu na to czy aktualizacja wywoływana jest z pliku instalacyjnego pobranego bezpośrednio ze strony czy poprzez próbę uruchomienia Biura/Rewizora/Rachmistrza/Gratyfikanta Nexo.

Brak antywirusa mogącego blokować instalację.

Do tej pory wszystkie aktualizacje instalowały sie bez problemu.

Po całkowitym usunięciu instalacji Nexo, plik instalacyjny (pobrany po raz n-ty na nowo) dalej "nie chwyta".

Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł względem źródła problemu bądź jego rozwiązania, będę wdzięczny za pomoc.

Link to postu
  • 2 lata później...
  • 3 tygodnie później...
12 minut temu, Piotr Stochel napisał:

U nas problem również dalej występuje, co ciekawe nie zawsze, nie mam pojęcia z czego wynika to, że większość aktualizacji typu XX.X.1 jest ok, a w większości, choć nie zawsze, te większe mają problemy. Utworzyliśmy dodatkowe konto Administratora i instalujemy aktualizacje z niego dla wszystkich użytkowników.

Opisywana przez Pana sytuacja dzieje się na nowo utworzonym koncie administratora Windows?

Link to postu

Nie nie, w pewnym momencie na koncie (konto adminisitratora), które było używane przez cały czas przez pracownika, zaczęło dochodzić do. sytuacji gdzie po uruchomieniu instalatora aktualizacji, instalator ładował się i zaraz po "pierwszy pasku" zwyczajnie się wyłączał, przez co nie można było zainstalować w/w. Rozwiązaniem okazało się utworzenie równoległego konta administratora, na którym aktualizacja przebiegała bez problemu, następnie przelogowanie na konto główne i dalsza praca już bez żadnych problemów.

Win10 PRO PL x64, dell vostro, jak wspominałem w pierwszym poście.

Edytowane przez Piotr Stochel
Link to postu

Aktualnie nie będziemy w stanie stwierdzić, co jest przyczyną błędu, ponieważ już zaktualizował Pan oprogramowanie. Jednak przed kolejną aktualizacją można włączyć logowanie instalacji, dodając wpis w rejestrze:


[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\Installer]
"Logging"="iwearucmopvx"

 

Pliki z logami msi*.log tworzone są w katalogu %TEMP%. Prosiłbym o przesłanie tych logów na nasz formularz kontaktowy.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...