Skocz do zawartości

kategorie dla wiadomosci pocztowych

Polecane posty

Witam, 

Jak wspomnialem flagi wykorzystujemy juz do akcji automatycznych, do kopiowania wiadomosci do innych skrzynek (crtl+Q) wtedy w poczcie glownej wiadomosc oznaczana jest flaga pracownika, ktory ją "przejal"). Sama gwiazdka i przeczytane i nieprzeczytane to za malo.

Scenariusz: mamy skrzynke glowna biuro, na ktore wplywja wszystkie wiadomosci. Kategoryzacja pozwoli na przefiltrowanie ich i podzial na konkretne sprawy. Podobny efekt moznaby osiagnac poprzez budowe folderow o odpowiednich kategoriach jednak pozniej chcemy w oparciu o skrzynke glowna zbudowac raport:

 w ktorym menadzer uzyska raport okresowy dotyczacy wiadomosci. W raporcie zbudujemy w oparciu o kolumny, nazwa skrzynki, adres nadwcy, flaga oraz kategoria co ulatwi i wyszukiwanie wiadomosci w samej poczcie. 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...