Radosław Szachnowski 114 Napisano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2021 w kategorie dla wiadomosci pocztowych WItam, czy jest szansa na wprowadzenie kategorii lub grup lub cech dla wiadomosci pocztowych? Jeden znacznik w postaci flagi nie wystarcza do wszystkich scenariuszy wykorzystywanych przez klientow. Bede wdzieczny za odpowiedz. Link to postu
Igor Bernakiewicz 312 Napisano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w kategorie dla wiadomosci pocztowych Dzień Dobry, Nie planowaliśmy tego póki co. Jest jeszcze oznaczanie gwiazdką no i przeczytana/nieprzeczytana rozumiem, że to też mało? Mógłby Pan zarysować jakiś scenariusz w którym byłoby wykorzystanie dodatkowych kategorii? Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 19 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2021 w kategorie dla wiadomosci pocztowych Witam, Jak wspomnialem flagi wykorzystujemy juz do akcji automatycznych, do kopiowania wiadomosci do innych skrzynek (crtl+Q) wtedy w poczcie glownej wiadomosc oznaczana jest flaga pracownika, ktory ją "przejal"). Sama gwiazdka i przeczytane i nieprzeczytane to za malo. Scenariusz: mamy skrzynke glowna biuro, na ktore wplywja wszystkie wiadomosci. Kategoryzacja pozwoli na przefiltrowanie ich i podzial na konkretne sprawy. Podobny efekt moznaby osiagnac poprzez budowe folderow o odpowiednich kategoriach jednak pozniej chcemy w oparciu o skrzynke glowna zbudowac raport: w ktorym menadzer uzyska raport okresowy dotyczacy wiadomosci. W raporcie zbudujemy w oparciu o kolumny, nazwa skrzynki, adres nadwcy, flaga oraz kategoria co ulatwi i wyszukiwanie wiadomosci w samej poczcie. Link to postu
Polecane posty