Joanna Burzyńska 0 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją 34.0.0 Mam problem z aktualizacją, wszystkie stanowiska zostały zamknięte a mimo to wyskakuje mi komunikat ze coś jest otwarte. W menadżerze zadań już próbowałam zatrzymać usługę ale to tez nic nie zmienia. Co polecacie zrobić i czy mieliście podobną sytuacje przy aktualizacji Nexo Pro? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją 34.0.0 Poniżej podsyłam temat, w którym została poruszona kwestia aktualizacji, potencjalnych przyczyn i sugerowanych rozwiązań. Link to postu
Paweł Szczygieł 36 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją 34.0.0 Mi zawsze pomaga usunięcie sesji na instancji SQL. Można to wykonać z programu serwisowego lub SQL Server Management Studio. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2021 w Problem z aktualizacją 34.0.0 Najczęściej zostaje w tle otwarty program serwisowy. Najlepiej też zrestartować serwer i wyłączyć sieć, wtedy nie ma siły, aby ktoś był podpięty. Link to postu
Polecane posty