Skocz do zawartości

Zbiory e-nadawcy, a czytnik kodów

Polecane posty

Witam - czy ma ktoś z Państwa doświadczenie w korzystaniu z zewnętrznych czytników kodów wraz z systemem PP eNadawca? Dziennie nadajemy Pocztą około 100-150 przesyłek i z uwagi na coraz częściej występujące błędy w doręczeniach / zaginionych przesyłek - chcielibyśmy mieć większą kontrolę nad tymi zbiorami. Marzy mi się taki czytnik bezprzewodowy za pomocą którego mój magazynier byłby w stanie zeskanować wszystkie etykiety przewozowe, bez dostępu do internetu etc. Następnie - jakimś eksportem aby ta lista paczek pozwoliła mi na utworzenie odpowiedniego zbioru. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Link to postu

A w jaki sposób tworzycie etykiety pocztowe?

Link to postu
Teraz, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

A w jaki sposób tworzycie etykiety pocztowe?

Obecnie poprzez API - za pomocą Baselinkera, natomiast jesteśmy otwarci też na nowe rozwiązania jeśli tylko są sprawdzone, działają i spełniają swoją funkcję.

Link to postu

No to muszą się wypowiedzieć używający tego programu...

Link to postu
16 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

No to muszą się wypowiedzieć używający tego programu...

A jak to wygląda w przypadku Sello / innego oprogramowania którego używasz?

Link to postu

W Sello błędów w doręczeniu praktycznie nie ma. Adresy się "przepisują" w API bez udziału człowieka, a przy wysyłce przez usługę WzA praktycznie każdy błąd - np. częsty przypadek braku nr posesji/domu jest od razu sygnalizowany komunikatem.

 

W PACZKI > WYSŁANE masz od razu gotowe listy przesyłek z wpisanymi automatycznie nr paczek, jeśli potrzeba to można skopiować do excela i formatować do woli...

 

Ale czy na prawdę jest potrzeba monitorowania co doszło, a co nie?

Pobrania można kontrolować w Subiekcie, jeśli robimy paragony imienne i na bieżąco oznaczamy tam, za które paczki przyszły przelewy. Jeśli ustawisz np. termin płatności np. 7 dni (na paragonie subiektowym) to po 7 dniach masz podświetlone niezwrócone pobrania na liście w GT/Nexo. To znowu jest sygnał, żeby za chwilę zainteresować się paczką, czy została doręczona.

Paczki niedoręczone wrócą do firmy, więc dopiero wtedy (jeśli nie pobranie) się można nimi zająć. Zresztą zazwyczaj klient zaczenie z Tobą dyskutować...

A zaginione jak zaginione - zaginęły. Dość długo nawet poczta o tym nie wie... Najwięcej wie klient, więc jeśli napisze to od razu sprawa do zajęcia się co z nią się stało.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...