Elżbieta Sochoń 0 Napisano 22 Stycznia Udostępnij Napisano 22 Stycznia Od roku 2019 korzystam z programu Subiekt123 dla Biura Rachunkowego. Jakiś czas temu na pulpicie wyświetlił się komunikat o zbliżającym się terminie wygaśnięcia licencji. Licencję przedłużyłam poprzez swojego dystrybutora. W wykazie posiadanych licencji na koncie Insert data została zaktualizowana. Proszę o informację, dlaczego na pulpicie programu Subiekt 123 po zalogowaniu nadal pojawia się komunikat o wygasającej licencji, a w zakładce konfiguracja/licencje figuruje nadal niezaktualizowana data ważności licencji. Czy muszę wykonać jeszcze jakieś dodatkowe czynności, czy komunikat zniknie za jakiś czas samoczynnie. Proszę o informację, ponieważ zależy mi na ciągłości działania programu, który udostępniam w ramach posiadanej licencji kilku klientom mojego Biura. Link to postu
Aleksander Mynarek 44 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia Dzień dobry Informacja zniknie kiedy rozpocznie się okres obowiązywania nowej licencji. Ciągłość dostępu do Subiekta 123 zostanie zachowana. Link to postu
Polecane posty