Elżbieta Sochoń 0 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 w komunikat o wygasającej licencji Od roku 2019 korzystam z programu Subiekt123 dla Biura Rachunkowego. Jakiś czas temu na pulpicie wyświetlił się komunikat o zbliżającym się terminie wygaśnięcia licencji. Licencję przedłużyłam poprzez swojego dystrybutora. W wykazie posiadanych licencji na koncie Insert data została zaktualizowana. Proszę o informację, dlaczego na pulpicie programu Subiekt 123 po zalogowaniu nadal pojawia się komunikat o wygasającej licencji, a w zakładce konfiguracja/licencje figuruje nadal niezaktualizowana data ważności licencji. Czy muszę wykonać jeszcze jakieś dodatkowe czynności, czy komunikat zniknie za jakiś czas samoczynnie. Proszę o informację, ponieważ zależy mi na ciągłości działania programu, który udostępniam w ramach posiadanej licencji kilku klientom mojego Biura. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 w komunikat o wygasającej licencji Dzień dobry Informacja zniknie kiedy rozpocznie się okres obowiązywania nowej licencji. Ciągłość dostępu do Subiekta 123 zostanie zachowana. Link to postu
Elżbieta Sochoń 0 Napisano 25 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w komunikat o wygasającej licencji Dziękuję Link to postu
Polecane posty