Skocz do zawartości

komunikat o wygasającej licencji

Polecane posty

Od roku 2019 korzystam z programu Subiekt123 dla Biura Rachunkowego. Jakiś czas temu na pulpicie wyświetlił się komunikat o zbliżającym się terminie wygaśnięcia licencji. Licencję przedłużyłam poprzez swojego dystrybutora. W wykazie posiadanych licencji na koncie Insert data została zaktualizowana.
Proszę o informację, dlaczego na pulpicie programu Subiekt 123 po zalogowaniu nadal pojawia się komunikat o wygasającej licencji, a w zakładce konfiguracja/licencje figuruje nadal niezaktualizowana data ważności licencji. Czy muszę wykonać jeszcze jakieś dodatkowe czynności, czy komunikat zniknie za jakiś czas samoczynnie.
Proszę o informację, ponieważ zależy mi na ciągłości działania programu, który udostępniam w ramach posiadanej licencji kilku klientom mojego Biura.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...