Radosław Szachnowski 114 Napisano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura Witam, 1. testuje Portal Biura i zauważyłem, że jak dodaje się opis do wgranego skanu czy zdjęcia to nie jest to widoczne w rewizorze. Czegoś nie włączyłem czy jeszcze tego nie ma? 2. Jak jest z odczytywaniem zeskanowanych dokumentów po niemiecku? 3. Czy w przyszłości gdy będzie można udostępnić portal biura dla kilku użytkowników to czy będzie widoczne, który użytkownik wysłał dany plik? 4. oraz czy użytkownicy portalu biura będą mogli widzieć również pliki wysłane przez innych użytkowników? 5. Czy zeskanowany plik, który został wysłany do rewizora, tam został zatwierdzony i przetworzony przez księgową to czy możemy w portalu biura wyszukać ten dokument np. po numerze nip kontrahenta, jego nazwie, albo adresie mailowym itp? 6. mam również sugestię co do dodatkowej funkcjonalności - mianowicie dodatek, który zaciągałby automatycznie zeskanowane pliki ze wcześniej określonego katalogu i automatycznie wrzucał je do portalu biura Pozdrawiam Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura Dzień dobry! Ad 1. Opis pliku jest widoczny w Rewizorze w module Dokumenty, w środkowym panelu z Opisem. Wystarczy przejść na zakładkę Komunikacja, tutaj jest widoczny opis klienta biura. Ad 2. Na ten moment nie obsługujemy języków obcych. Ad 3. Już w tym momencie Portal Biura może być udostępniony kilku użytkownikom. Użytkowników można dodać z poziomu Konta Insert firmy - wystarczy przy zaproszeniu oznaczyć im uprawnienie do Portalu Biura. Idąc dalej, na ten moment w programie księgowym nie jest jasno pokazane, który użytkownik wysłał który plik (nie widzieliśmy takiej potrzeby - w końcu to dokumenty jednej firmy), ale jeżeli do pliku był dodany komentarz, to we wcześniej wspomnianej sekcji Komunikacja widać, kto (który użytkownik) ten opis dodał. Ad 4. Tak, użytkownik Portalu Biura widzi wszystkie pliki, które zostały wysłane w danej firmie (również te, które biuro rachunkowe wysłało korzystając ze skanera). Ad 5. W serwisie Moje dokumenty nie ma jeszcze takiej możliwości. Podobną funkcjonalność mam zapisaną do realizacji. Natomiast jeżeli wyślemy Raport księgi rachunkowe lub Raport Ewidencji VAT, to na Portalu Biura w odpowiednich sekcjach będzie możliwe przeszukanie zapisów po numerze dokumentu, nazwie kontrahenta i kwotach (i innych elementach - zależy to od sekcji). Ad 6. Zapisałam sugestię. 1 Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 18 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura W dniu 25.01.2021 o 11:58, Katarzyna Tubielewicz napisał: Ad 3. Już w tym momencie Portal Biura może być udostępniony kilku użytkownikom. Użytkowników można dodać z poziomu Konta Insert firmy - wystarczy przy zaproszeniu oznaczyć im uprawnienie do Portalu Biura. Idąc dalej, na ten moment w programie księgowym nie jest jasno pokazane, który użytkownik wysłał który plik (nie widzieliśmy takiej potrzeby - w końcu to dokumenty jednej firmy), ale jeżeli do pliku był dodany komentarz, to we wcześniej wspomnianej sekcji Komunikacja widać, kto (który użytkownik) ten opis dodał. Proponuje aby w przypadku kiedy to samo BR ładuje dokumenty na PB ( "Prześlij plik" ) to w sekji Komunkacja w Komentarzu dodać z automatu taki wpis "Dokument załadowany/przesłany przez Biuro Rachunkowe" - czy cos w tym stylu . Ewentualnie sparemetryzowac taką mozliwość n.p. w parametrach Labolatorium. 1 Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 24 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura Zapisuje sugestię. Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 26 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura Jest problem z przesyłaniem faktur z Subiekta123 z adresu no-reply@subiekt123.pl Ustawiając wewnętrzny adres z portalu biura w danych klienta, na który wysyła się daną fakturę, portal nie widzi tych dokumentów, mimo, że adres no-reply@subiekt123.pl jest dodany jako zaufany. Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 w Funkcjonalności w Portalu Biura Dzień dobry, faktycznie potwierdzamy występowanie problemu. Właśnie wydaliśmy HF z poprawą tego błędu. Link to postu
Polecane posty