MONIKA OSTROWSKA 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 w Brak możliwości dokończenia aktualizacji Rachmistrz NEXO Dotyczy Biura Rachunkowego. Aktualizując jeden podmiot pojawia się komunikat "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy. Spróbuj ponownie później". Program jest tylko na jednym komputerze, użytkowany wyłącznie przeze mnie. Pozostałe podmioty aktualizuję bezproblemowo. To przypadek, który dotyczy jednego podmiotu. Co należy zrobić? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 331 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 w Brak możliwości dokończenia aktualizacji Rachmistrz NEXO Jeśli nie pomaga restart komputera, to proszę sprawdzić, czy nie jest uruchomiony Serwer e-Usług (w ikonach, w obszarze powiadomień paska zadań Windows) i jeśli tak, to go zatrzymać. Jeśli też nie, to prawdopodobnie w bazie danych podmiotu zostały błędne sesje aplikacyjne. Gdyby nie znalazło się inne rozwiązanie, to można zlecić nam zdalne "posprzątanie" w bazie danych. Czy zdarza się Pani usypiać komputer z włączonym programem? To może być źródłem problemu, ale w jednej z niedawnych wersji została zawarta poprawka, która powinna wyeliminować takie problemy w przyszłość. Link to postu
Polecane posty