Skocz do zawartości

Brak możliwości dokończenia aktualizacji Rachmistrz NEXO

Polecane posty

Dotyczy Biura Rachunkowego. Aktualizując jeden podmiot pojawia się komunikat "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy. Spróbuj ponownie później". Program jest tylko na jednym komputerze, użytkowany wyłącznie przeze mnie. Pozostałe podmioty aktualizuję bezproblemowo. To przypadek, który dotyczy jednego podmiotu. Co należy zrobić?

Link to postu

Jeśli nie pomaga restart komputera, to proszę sprawdzić, czy nie jest uruchomiony Serwer e-Usług (w ikonach, w obszarze powiadomień paska zadań Windows) i jeśli tak, to go zatrzymać. Jeśli też nie, to prawdopodobnie w bazie danych podmiotu zostały błędne sesje aplikacyjne. Gdyby nie znalazło się inne rozwiązanie, to można zlecić nam zdalne "posprzątanie" w bazie danych.

 

Czy zdarza się Pani usypiać komputer z włączonym programem? To może być źródłem problemu, ale w jednej z niedawnych wersji została zawarta poprawka, która powinna wyeliminować takie problemy w przyszłość.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...