Zofia Kowalska 0 Napisano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w Wysyłka PIT 11 (26) Mam problem z wysyłką podpisanych e-deklaracji PIT-11 (26). Pojawia się komunikat: Komunikacja z serwerem e-Deklaracji nie powiodła się (błąd połączenia). Kilkukrotne próby wysyłki zbiorowej, pojedynczej, reset komputera nie pomogły. Czy mogę mieć źle coś ustawione? Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Wysyłka PIT 11 (26) Identyczna sytuacja. Pojawia się komunikat: Komunikacja z serwerem e-Deklaracji nie powiodła się (błąd połączenia). Wszystkie porty na routerze otwarte. Wersja 1.66HF1. Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Wysyłka PIT 11 (26) Może być to związane z komunikatem na stronie MF: Informujemy o pracach serwisowych na środowisku produkcyjnym do przesyłania plików JPK Informujemy, że ze względu na trwające prace serwisowe w dniu 28 stycznia 2021 r. występują utrudnienia w korzystaniu ze środowiska produkcyjnego do przesyłania JPK. Przepraszamy za utrudnienia w korzystaniu z Bramki JPK. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 322 Napisano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2021 w Wysyłka PIT 11 (26) U Pani Zofii problemem była błędna konfiguracja połączenia VPN. @Tomasz Ochniowski - czy Pan również pracuje zdalnie? Link to postu
Sello User 2 Napisano 22 Marca Udostępnij Napisano 22 Marca w Wysyłka PIT 11 (26) Mam ten sam problem. Połączenie idzie zdalnie do serwera przez VPN. Jak skonfigurowaliście VPN, żeby komunikacja działała? Link to postu
Dariusz Nowak 128 Napisano Poniedziałek o 07:06 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 07:06 w Wysyłka PIT 11 (26) W tego typu zagadnieniach (konfiguracje VPN) zachęcam do kontaktu z lokalnym serwisantem. Link to postu
Polecane posty