Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2021 w Brak opcji "zadzwoń" i "wyślij sms" Proszę o informację które uprawnienia użytkownika odpowiadają za możliwość telefonowania i wysyłania sms-ów z poziomu aplikacji ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 317 Napisano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Brak opcji "zadzwoń" i "wyślij sms" Nie korzystamy w tym zakresie z żadnych dodatkowych uprawnień. Otwieramy aplikację do SMSów albo telefonu. Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 28 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2021 w Brak opcji "zadzwoń" i "wyślij sms" Na koncie admina nie ma problemów, z poziomu pozostałych użytkowników brakuje tej opcji. Poodpinamy dostępy i z powrotem je nadamy - może coś to da. Link to postu
Rafał Męcikiewicz 1 Napisano 3 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 w Brak opcji "zadzwoń" i "wyślij sms" (edytowane) Dalej mamy ten sam problem, z tego co widzę, w module klienci nic się nie wyświetla, stąd zapewne brak możliwości wykonywania połączeń. W działaniach także brakuje uczestników, tak jakby aplikacja nie zasysała tych informacji z serwera. ---- Chyba znalazłem źródło problemu - użytkownicy Mobile powinni być jednocześnie opiekunami klienta (a nie np. opiekunami zlecenia czy wykonawcami), inaczej klient będzie dla nich niewidoczny. Rozumiem, że w sytuacji kiedy użytkownik Mobile jest tylko wykonawcą działania, a nie "de facto" opiekunem klienta, musi i tak być dodany jako jego opiekun np. dodatkowy ? Edytowane 3 Lutego 2021 przez Rafał Męcikiewicz Rozwiązanie Link to postu
Polecane posty