Skocz do zawartości

Polecane posty

Poniżej można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane na forum pytania. (kliknij na pytanie aby wyświetlić odpowiedź)

Spoiler

W pierwszej kolejności należy upewnić się, że system Windows oraz przeglądarka Internet Explorer są zaktualizowane. W przypadku przeglądarki nie ma znaczenia, że używana jest inna przeglądarka, istotne jest aby IE była zaktualizowana, gdyż z jej komponentów korzysta Sello.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, dalsze kroki poniżej.

W przypadku nieoczekiwanego zamknięcia programu, tworzony jest zrzut pamięci, który w większości przypadków umożliwia odtworzenie u nas miejsca w którym wystąpił problem i jego poprawienie. Zrzut pamięci w postaci pliku o nazwie Sello_rok_miesiąc_dzień_godzina_minuta_sekunda.dmp zapisywany jest w folderze:

C:\Users\<Nazwa_konta>\AppData\Roaming\InsERT Sello\

Plik, lub pliki wskazujące na odpowiednią datę wystąpienia problemu należy przesłać do nas na adres sello@insert.com.pl wraz z krótkim opisem kiedy ten błąd występuje, numerem wersji Sello, ewentualnie linkiem do forum gdzie opisany jest problem.

 

Spoiler

Do Sello dołączony jest program serwisowy (Admin.exe), w którym można wykonywać polecenia SQL. Opcja znajduje się pod przyciskiem Zaawansowane.

Inną możliwością jest użycie zewnętrznego programu SQL Server Management Studio - opis znajduje się w wątku https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/4903-microsoft-sql-server-management-studio-express-2005/

Spoiler

1. Jeśli w raporcie pojawiają się błędy przy pobieraniu transakcji, to proszę skorzystać z wyszukiwarki na forum - rozwiązanie może już być podane. Jeśli nie ma rozwiązania, proszę cytować dokładną treść błędów zgłaszając problem.

2. Jeśli nie ma błędów, proszę pobrać transakcje zaznaczając pole "pełne dane". Jeśli pole to było zaznaczone, można spróbować je odznaczyć - są to dwa różne mechanizmy pobierania danych. Zdarza się, że jeden z nich zwraca dane, gdy zawodzi drugi. Zalecamy jednak pobierać dane bez zaznaczonej opcji pełne dane, gdyż synchronizacja taka trwa znacznie dłużej. (dotyczy wersji przed 1.30).

Od wersji 1.30 Sello pobiera transakcje tym samym sposobem w obu przypadkach, ale przy pełnych danych ponownie przegląda już raz pobrane dane.

3. Proszę sprawdzić, czy sprzedaż do której brakuje transakcji jest odnotowana na Allegro w karcie sprzedane oraz czy na stronie aukcji widać kupujących - jeśli nie, należy to zgłosić do Allegro, wtedy aukcja zostanie odświeżona i transakcja w Sello się pojawi.

4. Problemy z opóźnieniami transakcji w stosunku do zakupu mogą wynikać z samej architektury serwisu aukcyjnego jak i z tymczasowych jego problemów. Czasami wystarczy zaczekać aby transakcje się pobrały. Zdarzają się opóźnienia do kilku godzin.

5. Jeśli problem nadal pozostaje nierozwiązany, proszę podesłać do nas logi z pobierania transakcji ze wskazaniem aukcji, do których brakuje transakcji. Instrukcję włączania logowania można otrzymać pod adresem sello@insert.com.pl

Spoiler

W przypadku wystąpienia problemów z wystawianiem aukcji (błędy w raporcie) proszę zapoznać się z informacjami w tym wątku: http://forum.sello.pl/index.php?topic=5204.0

Spoiler

Wszystkie starsze wersje dostępne są pod tym adresem: ftp://insert.pl/pub/aktualizacje/Sello/.

Uwaga! Wersji bazy danych nie da się przywracać do wersji niższej, zatem zaktualizowana baza danych do wersji nowszej nie będzie już działać z wersją starszą Sello. W takim przypadku należy posłużyć się archiwizacją lub kopią zapasową tworzoną automatycznie przy aktualizacji bazy.

 

 

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...