Skocz do zawartości
Forum użytkowników
Marcin Kasprzycki

Forum użytkowników - jak udzielić dostęp pracownikom?

Polecane posty

Do aktywnego korzystania z Forum użytkowników (pisanie nowych tematów, odpowiadanie itp.) konieczne jest posiadanie Konta InsERT, dla którego nadane zostały uprawnienia pisania na forum. Dodatkowym wymaganiem jest posiadanie Konta InsERT powiązanego z firmą, w której istnieją zarejestrowane oraz aktywne produkty.

Nadanie uprawnień pracownikom można wykonać w kilku prostych krokach:

Zaloguj się do serwisu Konto InsERT i z poziomu zarządzania firmą przejdź do modułu użytkowników.

image.thumb.png.d00edb1e505918f5c6002b50d81d7f73.png

 

W module zarządzania kliknij Dodaj użytkownika. W formularzu wprowadź adres e-mail, na który ma zostać wysłany link aktywacyjny oraz nadaj uprawnienia do Forum użytkowników.

image.png.4ffff413c5451409113204d334646159.png

 

Do momentu kliknięcia w link aktywacyjny nowo dodani użytkownicy będą prezentowani w module zarządzania ze statusem Wysłano link aktywacyjny.

Pracownicy po kliknięciu w otrzymany link aktywacyjny zostaną przekierowani na stronę logowania do serwisu Moje konto, na której będą mogli zdecydować czy chcą powiązać posiadane przez siebie Konto InsERT, czy też założyć zupełnie nowe.

Po udanym logowaniu do serwisu Moje konto użytkownicy będą mogli przejść do Forum użytkowników wpisując adres w przeglądarce internetowej https://forum.insert.com.pl lub klikając w przedstawiony na poniższym obrazku link:

4.png.c730e5e78f9eb2f7231ee4f21b2bfdb7.png

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu

×